Xbox Games with Gold - Juni

Ambassadör
Xbox
Xbox Games with Gold - Juni

Då var det dags igen för månadens spel som ingår i Xbox Live Gold-prenumerationen. Hockey, portaler och aliens i en salig blandning.
Alla spel som erbjuds är bakåtkompatibla till Xbox One, så som vanligt 4 spel att plocka hem för Xbox One-spelare.

Xbox One:

NHL 19 (1-30 juni)

Rivals of Aether (16 juni-15 juli)

Xbox 360 (BC):

Portal: Still Alive (1-15 juni)

Earth Defence Force 2017 (16-30 juni)

#xbox #games-with-gold #nyhetstips


signatur

Jump in.

Backloggens befriare

Oj, undrar om man ska spela sitt första NHL-spel sedan NHL 10?

Köpte och spelade dem maniskt mellan NHL 94-2009, men gillade inte alls utvecklingen med skillstick och allt pill som blev... Och har ärligt talat inte saknat det alls.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Gnällkuk
Skrivet av keffkebab:

Oj, undrar om man ska spela sitt första NHL-spel sedan NHL 10?

Köpte och spelade dem maniskt mellan NHL 94-2009, men gillade inte alls utvecklingen med skillstick och allt pill som blev... Och har ärligt talat inte saknat det alls.

Jag tror du kommer få samma upplevelse som jag, fan vad snyggt det är. Fan vad drygt att hålla på att skjuta med den här jävla spaken. *byter kontroll till klassisk* Fan vad kass det är med klassiskt, saknar kontrollen. *Byter tillbaka* Fan vad svårt det är!

Det är skitsvårt att lära sig att få styr på skiten någorlunda, så mycket har ändrats att 80% av spelglädjen totalt försvinner för att man behöver åtskilliga timmar för att ens lära sig spelet på nytt. Det är säkert skitbra och kul om man orkar, jag gör det inte


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Oj NHL19. Jag som funderade lite på att ordna något NHL snart. Spelade NHL mycket för flera år sedan.

Backloggens befriare

@trickeh2k: ah, det är väl risken.. Det hade ju börjat gå därhän när jag tröttnade.. Men jag tror också att det inte är lika hårt pillgfokus längre. Det som fick mig att tröttna helt var när de la in att man var tvungen att trycka nån kombination för att sparka ut pucken om man blev upptryckt mot sargen, då kände jag lite att det hade gått för långt, i samband med allt fokus på att snurra på en sticka hela tiden..


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

NHL 19, kul! Då blir det fler att spela med/mot. Kan vara lite tunt på servrarna ibland.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Jag tror du kommer få samma upplevelse som jag, fan vad snyggt det är. Fan vad drygt att hålla på att skjuta med den här jävla spaken. *byter kontroll till klassisk* Fan vad kass det är med klassiskt, saknar kontrollen. *Byter tillbaka* Fan vad svårt det är!

Det är skitsvårt att lära sig att få styr på skiten någorlunda, så mycket har ändrats att 80% av spelglädjen totalt försvinner för att man behöver åtskilliga timmar för att ens lära sig spelet på nytt. Det är säkert skitbra och kul om man orkar, jag gör det inte

Det är faktiskt mer känsla att med spaken lägga upp en handledare i nättaket än vad det är med knapparna. 🙂 Men har en polare som också vägrar att byta..

Gnällkuk
Skrivet av keffkebab:

@trickeh2k: ah, det är väl risken.. Det hade ju börjat gå därhän när jag tröttnade.. Men jag tror också att det inte är lika hårt pillgfokus längre. Det som fick mig att tröttna helt var när de la in att man var tvungen att trycka nån kombination för att sparka ut pucken om man blev upptryckt mot sargen, då kände jag lite att det hade gått för långt, i samband med allt fokus på att snurra på en sticka hela tiden..

Skrivet av Leffe76:

Det är faktiskt mer känsla att med spaken lägga upp en handledare i nättaket än vad det är med knapparna. 🙂 Men har en polare som också vägrar att byta..

Jag håller med, det var även bättre känsla i slagskotten. Bara det att jag aldrig blev bra på det med semi-auto, full auto så placerades skotten för enkelt för målvakten tyckte jag.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vafan, NHL till PC, skit i Madden.😴

Medlem

Nja, inget för mig denna månad. Portal spelade jag som en tok när det kom i den ytterst prisvärda samlingsboxen även med HALF LIFE. Den boxen har en hedersplats i spelhyllan. Nu spelar jag Wargroove! Jäkligt bra spel till Game pass för 10:- med alla andra spel.🙂

1
Skriv svar