Death Stranding släpps 8 november – fira med matig trailer

Inaktiv
Skrivet av InsaneSharky:

Spelet är tyvärr till fel konsol.

Du får skaffa rätt konsol

Inaktiv
Skrivet av Rasmous:

Får hoppas att det inte är exclusive.

Finns inga planer på att det är exclusive och det har tidigare snackats om PC-release

Medlem
Skrivet av Gaara:

Jag önska de släppte någon version där man bara kunda kolla igenom storyn som en film så man slipper trycka på knappar, så mycket cinematics i dagens spel, har tröttnat på sånt. När jag spelar vill jag ha 100% gameplay, vill jag se film har jag netflix/HBO.
Blir nog till att kolla någon streamer på twitch antar jag, närmaste man kommer.

Kan kanske göra dig glad, för det
finns film-versioner av alla metal gear spel som folk klippt ihop som är riktigt bra.

Här ett exempel:
mgs peace walker the movie

Antar samma kommer hända Death Stranding

Detta verkar ju vara helt maxat. Anade samma kuslighet som jag upplevt och än idag förknippar med Metal Gear solid, samma känsla av ensamhet och allvar typ. Trevligt att dessa bisarra men begripliga inslag av surrealism finns kvar. Tung är han!
Schysst med Mads Mikkelsen, han är favorit.

Medlem

Tycker faktiskt det ser ut som en fräsch fläkt, väldigt välkommet med något anorlunda.
Sen tycker jag inte att det finns någon särskild koppling mellan metal gear serien, förutom att den kanske kan anses vara en prolog för denna dystopiska framtid.

Sen har jag personligen inget emot cutscenes, speciellt inte kojimas.
Storyn uppbyggd runt metal gear solid är ju outmanad champion av grymma komplexa tv-spels story's.
För mig kändes aldrig någon cutscene i spelen tradiga, utan det var snarare så att jag ville se nästa.

Medlem

Kommer gör en Anthem-entrʼe tror jag. Byggas upp med en hajp den inte riktigt kan omfamna, för att sedan sågas vid fotknölarna och säljas ut snuskigt billigt på gamestop 3 månader efter realease.

Medlem
Skrivet av Lethenstroom:

Kommer gör en Anthem-entrʼe tror jag. Byggas upp med en hajp den inte riktigt kan omfamna, för att sedan sågas vid fotknölarna och säljas ut snuskigt billigt på gamestop 3 månader efter realease.

Håller inte alls med här, det är två galet olika spel t.o.m i grunden.

Tråddemonen
Testpilot
Avstängd

Alltså han är ju en av världens bästa skådisar och bra mycket bättre än killen som är med i det där Star Wars-spelet som ska komma. Jag hoppas verkligen det blir ett bra spel men ser intressant ut.

Sen ser det även ut att vara i tredjeperson och PS-exklusivt? Jag myyyyyyser vad alla ni PC-spelare kommer missa.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Indikationer tyder att det kommer till PC, så småningom. Så där har du ett annat alternativ isåfall.

Vilket jag hoppas, då jag inte själv äger någon av dagens konsoler.

Vilka indikationer då?

Skrivet av anon_326725:

Finns inga planer på att det är exclusive och det har tidigare snackats om PC-release

Har du en länk? Vill gärna läsa mer om det.

Medlem
Skrivet av uncontracented:

Detta verkar ju vara helt maxat. Anade samma kuslighet som jag upplevt och än idag förknippar med Metal Gear solid, samma känsla av ensamhet och allvar typ. Trevligt att dessa bisarra men begripliga inslag av surrealism finns kvar. Tung är han!
Schysst med Mads Mikkelsen, han är favorit.

Var såg du mikkelsen? Eller är jag blind?

Medlem
Skrivet av Lethenstroom:

Var såg du mikkelsen? Eller är jag blind?

Ett besök hos optikern kan nog vara att rekommendera.

Medlem
Skrivet av Margy:

Ett besök hos optikern kan nog vara att rekommendera.

Haha. Såg det nu. Jag tänkte på Norman Reedus först.

12
Skriv svar