Abstinens och konstiga syndrom...

Backloggens befriare
Abstinens och konstiga syndrom...

Insåg idag att det nog inte blir någon Fräcka Fredag imorgon pga klämdag, och hemska tanke, blir det samma nästa vecka?? Då är det snart en månad sedan..

Hur ska vi stackars beroende överleva detta?
Vad har ni märkt för syndrom och biverkningar?

Själv börjar jag få svårt att fokusera, och känner liksom att tillvaron blir allt mer meningslös.. Har ni andra några tips???


signatur

Ad hoc addendum

Ambassadör
Xbox

De har övergivit oss. Nu står vi där ensamma och nakna i en värld utan FF, vilsna och utan stöd.
Helgerna känns...fel.
Någonting saknas och en gnagande känsla tränger sig på.

Tomhet.


signatur

Jump in.

Moderator | Testpilot
Skrivet av keffkebab:

Insåg idag att det nog inte blir någon Fräcka Fredag imorgon pga klämdag, och hemska tanke, blir det samma nästa vecka?? Då är det snart en månad sedan..

Hur ska vi stackars beroende överleva detta?
Vad har ni märkt för syndrom och biverkningar?

Själv börjar jag få svårt att fokusera, och känner liksom att tillvaron blir allt mer meningslös.. Har ni andra några tips???

Skrivet av Mortaigne:

De har övergivit oss. Nu står vi där ensamma och nakna i en värld utan FF, vilsna och utan stöd.
Helgerna känns...fel.
Någonting saknas och en gnagande känsla tränger sig på.

Tomhet.

Titta på första avsnittet och se hur alltihopa utvecklats!

Roligt easter egg: Jocke säger "Bear with us.. Lite grann." I första Fräcka Fredag-avsnittet, och även vid första comebacken när de började filma dessa live.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Geeks Gaming

Jag kontaktade FN idag om detta. Man ska återkomma efter att ha konsulterat rådet men överlag bemöttes detta med avsky och kondoleanser.
Är detta början på slutet, en av apokalypsens ryttare?

Som tur är har jag en lite målarfärg jag kan se när det torkar.

Medlem

WHO har utrett om "Fräcka fredag-depression med ångestsymptom" ska klassas som en sjukdom. Deras utredare sammanfattar allt med att säga att de aldrig hört talas om Fräcka fredag.

Backloggens befriare
Skrivet av uberpwnage2.0:

Titta på första avsnittet och se hur alltihopa utvecklats!

https://youtu.be/vdcnYDlMh9U

Roligt easter egg: Jocke säger "Bear with us.. Lite grann." I första Fräcka Fredag-avsnittet, och även vid första comebacken när de började filma dessa live.

Ah, gjorde det för inte så längesen när det var uppehåll faktiskt.. Kanske får bli så en gång till...

Skrivet av NordhNet:

Jag kontaktade FN idag om detta. Man ska återkomma efter att ha konsulterat rådet men överlag bemöttes detta med avsky och kondoleanser.
Är detta början på slutet, en av apokalypsens ryttare?

Som tur är har jag en lite målarfärg jag kan se när det torkar.

https://youtu.be/7_O60qGjZBc

Bra initiativ att lyfta upp detta i general-församlingen! Får hoppas att de finner en lösning snarast!

Åh! Målarfärg! Lyllos dig!

Skrivet av Bennii:

WHO har utrett om "Fräcka fredag-depression med ångestsymptom" ska klassas som en sjukdom. Deras utredare sammanfattar allt med att säga att de aldrig hört talas om Fräcka fredag.

Å andra sidan tog det ju dem ända tills NU innan de tog det här med lootboxes på allvar, så kanske att de gör något åt detta 2030...


signatur

Ad hoc addendum

Inaktiv

Ett (i mitt tycke mycket bra) tips är att starta ett gammalt FragZoneavsnitt Förstklassig underhållning

Ambassadör
League of Legends

Tydligen beror bristen på avsnitt att man var tvungen att ändra om designen@Carl Johansson-Sundelius fejs efter en hatstorm från fansen.

Edit: Fick dåligt samvete av att från ingenstans hoppa på Calle, vet inte vad det kom ifrån. Måste vara en biverkning av FF-abstinensen.

Edit2: Hade visst rätt ändå

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av dali:

Tydligen beror bristen på avsnitt att man var tvungen att ändra om designen@Carl Johansson-Sundelius fejs efter en hatstorm från fansen.

Edit: Fick dåligt samvete av att från ingenstans hoppa på Calle, vet inte vad det kom ifrån. Måste vara en biverkning av FF-abstinensen.

Edit2: Hade visst rätt ändå https://i.imgur.com/K3dGuqH.png

Haha!


signatur
1
Skriv svar