Schemat för EA Play bekräftat, öppnar med Star Wars Jedi: Fallen Order

Robot
Schemat för EA Play bekräftat, öppnar med Star Wars Jedi: Fallen Order

Nästa lördag blir fullmatad, dock utan Bioware.

#apex-legends, #e3, #ea-play, #star-wars-jedi-fallen-order


Medlem

Konstigt att dom har en plats för Sims 4 men inte för Anthem.

Inaktiv
Skrivet av jehuty:

Konstigt att du har en plats för Sims 4 men inte för Anthem.

Anthem, på samma sätt som Fallout 76, måste glömmas så snabbt som möjligt så vi kan blicka framåt mot nya titlar

Medlem

Inget Anthem alltså, ganska illa.

Får vi se om Bethesda har med haveriet Fallout 76.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Anthem, på samma sätt som Fallout 76, måste glömmas så snabbt som möjligt så vi kan blicka framåt mot nya titlar

Det sköttes dåligt, men så "fruktansvärt" är ju ändå inte Anthem... Hade hoppats på mer material släpp dock.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Det sköttes dåligt, men så "fruktansvärt" är ju ändå inte Anthem... Hade hoppats på mer material släpp dock.

De ska hålla i en stream idag för att visa upp nytt content för Anthem såg jag folk skriva.

Gnällkuk

@B-itta: anthem är faktiskt klart värre än f76, hur nu det ens är möjligt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vilket tråkigt schema. EA är väl inte dom man ser fram emot mest kanske

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

@B-itta: anthem är faktiskt klart värre än f76, hur nu det ens är möjligt.

Anthem var ändå nytänkande, en helt ny IP, ny värld du kan flyga igenom, nytt system online lootshooter mixad med story/cutscenes. Kunde helt klart skötts bättre, men i slutändan är smaken som baken..

Medlem

Inte för att vara sådan, men glatt överraskad att FIFA och Madden inte fick mer än en timme den här gången. Yay!

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

@B-itta: anthem är faktiskt klart värre än f76, hur nu det ens är möjligt.

Jag har inte kört nåt av dom men tror jag hade haft iallafall lite kul under ett litet tag i Anthem. Tror inte det hade hänt med F76 alls.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Anthem var ändå nytänkande, en helt ny IP, ny värld du kan flyga igenom, nytt system online lootshooter mixad med story/cutscenes. Kunde helt klart skötts bättre, men i slutändan är smaken som baken..

Nytänk är inget som kan hålla ett spel i sig själv utan det måste även appliceras ordentligt.

Gen
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

@B-itta: anthem är faktiskt klart värre än f76, hur nu det ens är möjligt.

Du måste ändå hålla med om att FO76 ser sjukt fult ut (tycker det ser värre ut än FO4)? Jämför man dem båda teknisk sett så vinner ju Anthem lätt. Sen tycker iaf inte jag att Anthem är buggigt, något som det fanns gott om och i överflöd av i FO76.

Medlem

Ska bli nice och få veta mer om fallen order

Gnällkuk
Skrivet av B-itta:

Anthem var ändå nytänkande, en helt ny IP, ny värld du kan flyga igenom, nytt system online lootshooter mixad med story/cutscenes. Kunde helt klart skötts bättre, men i slutändan är smaken som baken..

Spelar ju mindre roll när det inte finns något innehåll eller ens incitament att spela det sparsmakade innehåll som finns.

Skrivet av Juel91:

Jag har inte kört nåt av dom men tror jag hade haft iallafall lite kul under ett litet tag i Anthem. Tror inte det hade hänt med F76 alls.

Det tror jag också, det verka de flesta ha. Har aldrig gillat Fallout-serien alls så kommer inte heller röra det

Skrivet av Gen:

Du måste ändå hålla med om att FO76 ser sjukt fult ut (tycker det ser värre ut än FO4)? Jämför man dem båda teknisk sett så vinner ju Anthem lätt. Sen tycker iaf inte jag att Anthem är buggigt, något som det fanns gott om och i överflöd av i FO76.

Det är det absolut, men en så pass uråldrig motor. Buggigare än Anthem i början, sen så raceade Anthem förbi och krossade F76. Om du inte tycker Anthem var speciellt buggigt kan du inte spelat mycket. Det har varit en idel buggfest, gårdagens patch notes och de som kom innan det.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Spelar ju mindre roll när det inte finns något innehåll eller ens incitament att spela det sparsmakade innehåll som finns.

Och du menar att F76 hade det bättre? Anthem hade story, ingen vidare en kanske, men den fanns och den ledde mig framåt.

Repetivt gameplay ja, men spelade Co-op, så vart ändå kul och njöt av varje sekund i luften och vyerna.

KoP
Medlem

Ska dom presentera en massa gamla spel (förutom Fallen order) på E3? 🤔 Högst ointresssant.

Gnällkuk
Skrivet av B-itta:

Och du menar att F76 hade det bättre? Anthem hade story, ingen vidare en kanske, men den fanns och den ledde mig framåt.

Repetivt gameplay ja, men spelade Co-op, så vart ändå kul och njöt av varje sekund i luften och vyerna.

Svårt att läsa eller? Jag skrev precis att F76 VAR sämre men att det sen blev bättre.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Svårt att läsa eller? Jag skrev precis att F76 VAR sämre men att det sen blev bättre.

Vad spelar det för roll om det en gång VAR sämre eller BLEV bättre. I dina ögon är F76 bättre i slutändan, vilket jag inte håller med oss enligt mina punkter över.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

@B-itta: anthem är faktiskt klart värre än f76, hur nu det ens är möjligt.

Har inte spelat någon av spelet men min uppfattning är att F76 är värre. Det spelet verkar rent av vara trasigt från grunden. Anthem verkar mer ha ett trasigt loot system och tråkigt att spela.

Men som sagt har inte spelet en sekund av dom spelen.

Medlem

Znark på den linan liksom..

Medlem

VART FAN ÄR NHL TILL PC!😡😡😡😡

Medlem

Vilken jävla katastrof Anthem är, hoppas verkligen att det blir ett skolexempel i historieböckerna hur man inte ska utveckla eller hypa ett spel.

Medlem
Skrivet av Gen:

Du måste ändå hålla med om att FO76 ser sjukt fult ut (tycker det ser värre ut än FO4)? Jämför man dem båda teknisk sett så vinner ju Anthem lätt. Sen tycker iaf inte jag att Anthem är buggigt, något som det fanns gott om och i överflöd av i FO76.

Jag tycker Fallout 76 ser rätt snyggt ut, i varje fall inte säme än Fallout 4. Har ca 60+ timmar i Fallout 76 och så buggigt är det verkligen inte.

Medlem
Skrivet av cyprus:

Jag tycker Fallout 76 ser rätt snyggt ut, i varje fall inte säme än Fallout 4. Har ca 60+ timmar i Fallout 76 och så buggigt är det verkligen inte.

Hoppsan, jag har tydligen äventyrat i Appalacherna i hela 76 timmar 😁. Det trodde jag inte när spelet släpptes förra året.

Trevligt med Battlefields närvaro. Vågar man hoppas på en smygtitt på japanska teatern?

Gen
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Det är det absolut, men en så pass uråldrig motor. Buggigare än Anthem i början, sen så raceade Anthem förbi och krossade F76. Om du inte tycker Anthem var speciellt buggigt kan du inte spelat mycket. Det har varit en idel buggfest, gårdagens patch notes och de som kom innan det.

Lirade betan och den var lite buggigt men sen har jag förvisso bara 15 timmar i spelet så det kanske inte är så mycket.

Skrivet av cyprus:

Jag tycker Fallout 76 ser rätt snyggt ut, i varje fall inte säme än Fallout 4. Har ca 60+ timmar i Fallout 76 och så buggigt är det verkligen inte.

Kanske är okej att lira nu men jag menar hur det var de första månaderna.

1
Skriv svar