Vi kommer att få se något nytt från Death Stranding idag

Robot
Vi kommer att få se något nytt från Death Stranding idag

Något pågår på Twitch just nu, och bilder på förhandsbokningsinfo cirkulerar.

#29-maj, #death-stranding, #releasedatum, #deathstranding


Quake-konnässsör

... och vi kommer fortfarande inte att förstå något

Men har en konstig känsla av att spelet kommer vara något utöver de vanliga, en frisk vind.

Frilansare
Skrivet av almblad:

... och vi kommer fortfarande inte att förstå något

Men har en konstig känsla av att spelet kommer vara något utöver de vanliga, en frisk vind.

Haha true.

Medlem
Skrivet av almblad:

... och vi kommer fortfarande inte att förstå något

Jag misstänker att vi kommer få veta ganska mycket idag.

En förbokningssida på PSN råkade gå "live" en för en stund sedan och en speljournalist läckte datumet 8:e november som om det stämmer inte är så långt bort.

https://www.resetera.com/threads/death-stranding-pre-orders-g...

Quake-konnässsör

@Margy: Låter spännande, ser alltid framemot vad Hideo Kojima kan komma på. Hoppas spelet ger en upplevelse som blir svår att glömma, förstås till det bättre och inte som Fallout 76 gjorde.... hoho.

Medlem

Får gåshud av att bara tänka på va Kojima's gäng kan hitta på med Decima engine. Spännande!

Testpilot

Children of Men på droger?

Medlem

Tror detta blir något storslaget!

Medlem

Hoppas inte på ett resultat av cluster fuck av viljor och funktioner som metal Gear var.
Förstörde spelet.
Jag avvaktar


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Omg omg omg! Hoppas på release i år som det ser nu ut att bli.

Gnällkuk

"Och uppmärksamma Psn-användare har sett något som liknar en skärm för förhandsbokningar flimra förbi"

Årets mest safea kommentar? "Något som liknar". Haha, fegisar! :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Kommer ihåg i MGS: Phantom Pain så dök det upp en jävligt skum flicka i gasmask och någon typ av tvångströja som flög runt och bara stirrade på en, jag fattade ingenting vad hon gjorde där och tyckte det bara det var konstigt. Death Stranding känns som att det kommer bli en massa mer sådant, vissa gillar det, vissa inte antagligen.

Medlem

Spännande! Ska bli intressant att se hur multiplayer kommer att fungera. Känns som att babisarna hänger ihop med andra spelare på något sätt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Jag hade gärna sett detta spel släppas på nästa gen faktiskt. Känns som ps4 är för gammal för att palla med mr Kojimas spel.

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Kommer ihåg i MGS: Phantom Pain så dök det upp en jävligt skum flicka i gasmask och någon typ av tvångströja som flög runt och bara stirrade på en, jag fattade ingenting vad hon gjorde där och tyckte det bara det var konstigt. Death Stranding känns som att det kommer bli en massa mer sådant, vissa gillar det, vissa inte antagligen.

Jag antar att du inte spelade dom andra spelen i serien?

Skrivet av nils45:

Jag antar att du inte spelade dom andra spelen i serien?

https://www.youtube.com/watch?v=t0oHnGM_iQw

Haha, nä. Och det förklarar ju en del! Psycho mantis alltså. Jag var på Xbox sidan på den tiden

Medlem
Medlem

"Tomorrow Is In Your Hands"

Jag antar det är nått samarbete med Twitch så ju mer användare som tittar på streamen ju mer händer addas och ju mer får man se.

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Haha, nä. Och det förklarar ju en del! Psycho mantis alltså. Jag var på Xbox sidan på den tiden

På den tiden fanns inte ens en idé om Xbox

Medlem
Skrivet av apanbajs:

"Tomorrow Is In Your Hands"

Jag antar det är nått samarbete med Twitch så ju mer användare som tittar på streamen ju mer händer addas och ju mer får man se.

...eller så är det ännu en "luring" från Kojima och det kommer en demo "i era händer idag".

Edit: Wow! Mängden händer på streamen har ökat rejält.

Edit 2: Du har nog rätt och att ju fler som tittar desto fler avslöjande händer läggs till i bilden. Just nu nästan 48 000 tittare och Death Stranding är det femte mest populära spelet på Twitch (eller så läggs fler händer till ju närmare avslöjandet vi kommer oavsett antalet tittare).

Medlem
Skrivet av Vamp:

På den tiden fanns inte ens en idé om Xbox

Okej, då var jag N64

Medlem
Skrivet av Margy:

...eller så är det ännu en "luring" från Kojima och det kommer en demo "i era händer idag".

Edit: Wow! Mängden händer på streamen har ökat rejält.

Edit 2: Du har nog rätt och att ju fler som tittar desto fler avslöjande händer läggs till i bilden. Just nu nästan 48 000 tittare och Death Stranding är det femte mest populära spelet på Twitch (eller så läggs fler händer till ju närmare avslöjandet vi kommer oavsett antalet tittare).

Alltså detta är helt fantastisk idé av Mr Kojima och skaffa tittare. Nu börjar man se gameplay verkar det som. Hade folk vetat detta redan igår så hade man kunna avslöja mer av trailern.

Medlem

Nu startade trailern!

Medlem

Ser riktigt bra ut! Fortfarande många frågetecken men väldigt höga produktionsvärden.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Jag hade hoppats på mer info men samtidigt är det lite roligt att man faktiskt inte vet så mycket om ett stort spel som snart släpps.

Medlem

Tror de kommer vara något slags survival lir med story segment. "tar tbx de tidigare efter att sett trailern wtf"
Gillar inte stilen och miljöerna han valt för det här spelet allt ser grått o trist ut samt att de inte känns som han kommer kunna få ihop de hela.
Känns som han vill vara kojima o visa världen vilket geni han är.
Men de bästa momenten i mgs serien är ju de där det ändå är rätt jordnära.
Får alltid David cage vibbar då han går all in blir mest bara pinsamt.

Medlem

Kollat två ggr nu. Verkar sjukt. Kojima! Intressant, stay connected or not??
Fick svenska gamla Darkness tankar då en del spelas i 1WW del.? Nu fortsätter alla spekulera till 8 november. Haha.

Medlem

Verkar som trailern "släpptes" kl. 17:50 svensk tid slutade efter ca 10 min.
Jag började kolla bara en kort stund innan, så om alla svarta delar som var kvar då försvann beroende av hur många som tittade var det konstigt. Så många fler kan det knappats ha blivit på den korta stunden. Så tiden var nog förbestämd. Tror jag🙄

Medlem

Jag älskar att de har valt att använda Apocalyptica i trailern! Vågar man hoppas på att musiken letar sig in i själva spelet också?


signatur

Kunskapsförmedlare.

12
Skriv svar