Ny trailer för Wolfenstein: Youngblood

Robot
Ny trailer för Wolfenstein: Youngblood

Se tvillingarna Blazkowicz göra slarvsylta av nazistrobotar.

#Arkane-studios, #Machinegames, #Wolfenstein-youngblood


Ser ut som en expansion till "Far Cry: Blood Dragon", men jag kommer ändå köpa det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Billigt. Blaskan är väl fan pro-termination...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Är det här en expansion eller ett fristående spel? Såg ut att vara relativt billigt för ett fullstort spel att förhandsboka på PS-store.

Medlem
Skrivet av matuttas:

Är det här en expansion eller ett fristående spel? Såg ut att vara relativt billigt för ett fullstort spel att förhandsboka på PS-store.

Typ mittemellan tror jag. Det är inte Wolfenstein 3, utan en sidhistoria med BJs döttrar. Fristående spel men kanske lite mindre än ettan och tvåan.

Medlem

Nån som vet om det går att lira helt själv eller måste det spelas i co-op...? Vill personligen lira själv.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ett Wolfenstein i co-op? Jag är taggad!

Medlem

Blir ett köp, men sen är det frågan vem man ska spela med.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Varför är ena dottern blond och andra svarthårig?

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Varför är ena dottern blond och andra svarthårig?

För att genetiken behöver inte att båda har samma hårfärg...

Inaktiv

@Ap@n: Förmodligen skrivarna som valde att gå neandertalare på manuset och göra en mörkhårig och en ljus för att det var enklaste sättet att skilja dom åt.

eld
Medlem
Skrivet av anon_119148:

@Ap@n: Förmodligen skrivarna som valde att gå neandertalare på manuset och göra en mörkhårig och en ljus för att det var enklaste sättet att skilja dom åt.

Professorn har talat, det finns inga syskon som har olika hårfärger!

Medlem
Skrivet av anon_119148:

@Ap@n: Förmodligen skrivarna som valde att gå neandertalare på manuset och göra en mörkhårig och en ljus för att det var enklaste sättet att skilja dom åt.

Jag har mörktbrunt lockigt hår, min syster har "råttfärgat". Antar att vi inte är syskon då, vore ju orimligt.

Sen har jag hört rykten om något slags medel som gör att man kan FÄRGA sitt hår i olika färger också men det kanske bara är hittepå....

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Varför är ena dottern blond och andra svarthårig?

Liggs runt =/


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Liggs runt =/

Äntligen en vettig förklaring. Till er andra; enligt artikeln är de inte bara syskon utan tvillingar.

Inaktiv
Skrivet av anon_119148:

Äntligen en vettig förklaring. Till er andra; enligt artikeln är de inte bara syskon utan tvillingar.

Tog 5 sekunder att googla...

http://www.dubblanyheter.se/typer-av-tvillingar/

Det du undrar över är tvåäggstvillingar.

Vanligaste typen av tvillingar. Två ägg har blivit befruktade av två spermier. Tvillingarna kan därför vara mer eller mindre lika varandra, precis som vanliga helsyskon.
Som foster har de alltid varsin moderkaka.

Det är alltså inte det minsta konstigt med två tvåäggstvillingar som inte är identiska.

Fast... förstår inte varför man hänger upp sig på något man tycker verkar orealistiskt i ett science fiction-spel?

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Äntligen en vettig förklaring. Till er andra; enligt artikeln är de inte bara syskon utan tvillingar.

....

Tvåäggstvillingar?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Inaktiv

@FejkFejksson: Nja låter inte sannolikt i mitt öra, så att säga. De använde helt enkelt samma knep som Nintendo annos 1985 i tv-spelet Super Mario Bros. där man färgade Marios kläder röda och Lugers kläder gröna för att speltittaren med visuell enkelhet skulle kunna urskilja på dom. Dock har jag mer förståelse för Nintendo med dåtidens tekniska begränsningar. Med det sagt är detta ingen krititk mot Bethesda mfl utan en ren fundering på hur genetik representeras i spelvärlden.

eld
Medlem

Hittade en bild på grollo_92 och hans syskon:

Skribent
Skrivet av CARTMAN:

Nån som vet om det går att lira helt själv eller måste det spelas i co-op...? Vill personligen lira själv.

Det går utmärkt att lira själv medan AI:n styr den andra syrran.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Det går utmärkt att lira själv medan AI:n styr den andra syrran.

Great! Då blir det absolut ett köp till Steam. Tack.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar