Conan Unconquered släpps 1 dag tidigare & får systemkrav

Robot
Conan Unconquered släpps 1 dag tidigare & får systemkrav

Realtidsstrategi med co-op under den hyboriska eran.

#Conan-unconquered, #Funcom, #Petroglyph


Medlem

Spännande, får hoppas att de inte överger detta spel efter 6 månader som de gjort de senaste åren...

Medlem
Skrivet av baxtex:

Spännande, får hoppas att de inte överger detta spel efter 6 månader som de gjort de senaste åren...

Jag tycker Conan exiles har fått rätt många updates bara i år?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av baxtex:

Spännande, får hoppas att de inte överger detta spel efter 6 månader som de gjort de senaste åren...

Vad menar du med det? Vad har dom övergett? Detta ligger redan i min spelkatalog och väntar på att kunna bli nerladdat. Gillar Funcom och älskar conan världen

Medlem

c&c tänker jag på varje vecka minst, än idag så hoppas detta blir skoj nu fan i mig!


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

c&c tänker jag på varje vecka minst, än idag så hoppas detta blir skoj nu fan i mig!

Samma här, synd att rts i den andan helt försvunnit. Men väntar ivrigt på comeback

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag tycker Conan exiles har fått rätt många updates bara i år?

Skrivet av robbis:

Vad menar du med det? Vad har dom övergett? Detta ligger redan i min spelkatalog och väntar på att kunna bli nerladdat. Gillar Funcom och älskar conan världen

Grey Goo och 8-Bit Armies t ex. Conan har jag inte spelat.

Medlem
Skrivet av Allexz:

Samma här, synd att rts i den andan helt försvunnit. Men väntar ivrigt på comeback

Håller med. Kommer ju iallafall C&C remake och WC3 Reforged. Får väl hoppas på ett Warcraft 4 med

Medlem
Skrivet av Rackaren:

Håller med. Kommer ju iallafall C&C remake och WC3 Reforged. Får väl hoppas på ett Warcraft 4 med

Jag vill ha Company Of Heroes 3


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag tycker Conan exiles har fått rätt många updates bara i år?

Skrivet av robbis:

Vad menar du med det? Vad har dom övergett? Detta ligger redan i min spelkatalog och väntar på att kunna bli nerladdat. Gillar Funcom och älskar conan världen

Det handlar om Petroglyph Games, inte Funcom. Petroglyph har aldrig gjort något Conan-spel förut men övergett många andra. Så huruvida Conan Exiles fått uppdateringar eller ej har inget med saken att göra då det är ett helt annat bolag.

Medlem
Skrivet av Kixo:

Det handlar om Petroglyph Games, inte Funcom. Petroglyph har aldrig gjort något Conan-spel förut men övergett många andra. Så huruvida Conan Exiles fått uppdateringar eller ej har inget med saken att göra då det är ett helt annat bolag.

Där ser man, I stand corrected


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Kixo:

Det handlar om Petroglyph Games, inte Funcom. Petroglyph har aldrig gjort något Conan-spel förut men övergett många andra. Så huruvida Conan Exiles fått uppdateringar eller ej har inget med saken att göra då det är ett helt annat bolag.

Hur menar du med övergett? Dom var väl klara med de spelen och gick vidare till nästa projekt?

1
Skriv svar