Vilken låt lyssnar du på nu?

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Moderator | Testpilot

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

phi
Medlem
Medlem

9 år sedan idag,

🤘 RIP RJD 🤘


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Rammstein - Zeig Dich

Deras första skiva på 10 år släpptes idag. Man kan säga att skivan är en mix av allt som varit bra med deras föregående skivor. Man hör influenser från alla tidigare album.
Ska bli grymt att få se dem igen i sommar

Medlem

Låten kommer igång på riktigt vid cirka 0:32. Hela stycket är instrumentalt.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av blackidus:

Rammstein - Zeig Dich

Deras första skiva på 10 år släpptes idag. Man kan säga att skivan är en mix av allt som varit bra med deras föregående skivor. Man hör influenser från alla tidigare album.
Ska bli grymt att få se dem igen i sommar

Puppe var lätt höjdpunkten på skivan, satans så skön.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Spammar tråden lite till.

Otroligt bra.

Och en cover av ovanstående (Som jag hittade innan den ovan, om nu någon undrar.)

Ännu bättre!

Edit: Insåg precis att det kanske var den här som skulle ha varit listad som original i det här fallet.

Hursomhelst så tycker jag fortfarande att version nummer två (i den här posten) är den bästa.

Edit 2: Slänger in en pianoversion också. (Ja, jag gillar verkligen den här låten.)

Edit: Wikipedia är bra att ha ibland. Tydligen så är Beethoven Virus inte namnet på något verk av Beethoven (Kanske inte borde ha kommit som en överraskning under omständigheterna) utan namnet på en sydkoreansk TV serie.

Vad låten har för koppling till TV serien vet jag inte ännu.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Moderator | Testpilot

Jag har säkert länkat denna förut, men den är så jäkla bra!

Dansbands-låt som är med det här spelet. Spelas i butiken där man köper vapen och skit.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Inaktiv
Skrivet av Maysay:

Svensk hiphop är något av det värsta jag vet. Speciellt den där "utländsksvenska" brytningen. Klarar inte det alls.

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Svensk hiphop är något av det värsta jag vet. Speciellt den där utländsksvenska dialekten. Klarar inte det alls.

Måste verkligen vara jobbigt.

Inaktiv
Skrivet av Maysay:

Måste verkligen vara jobbigt.

Inte alls. Varför skulle det vara jobbigt?

Medlem

Boomerang Royal republic

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Speciellt den där utländsksvenska dialekten. Klarar inte det alls.

Dialekt? Brytning menar du? Eller har jag missat något?

Förövrigt precis hemkommen från Close-Ups Punkkryssning så taggar ner lite med Ola Aurell:

https://youtu.be/02IRODD8Y_4

Inaktiv
Skrivet av HerrWass:

Dialekt? Brytning menar du? Eller har jag missat något?

Menade givetvis brytning

Fragtjuv

My favorite heart to break med The Parlor Mob


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Medlem

TAAAKEE MEEE HOOOMEEE, TOOO THE PLAAACEEE, I BEELOOOOOOOOONG


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv
Skrivet av smuts:

https://www.youtube.com/watch?v=1vrEljMfXYo

TAAAKEE MEEE HOOOMEEE, TOOO THE PLAAACEEE, I BEELOOOOOOOOONG

Medlem

Susumu Hirasawa - Sign [Berserk]


signatur

The more I practice, the luckier I get.

KoP
Medlem

Electric Banana Band - Storebror

Medlem
Releasehästryttare

Rammstiens nya!

(varning för mycket rattar i denna så är det nått du inte klarar av så kolla ej!!)

Inaktiv
Skrivet av Devan:

https://youtu.be/pat2c33sbog

Rammstiens nya!

(varning för mycket rattar i denna så är det nått du inte klarar av så kolla ej!!)

Tyckte DEUTSCHLAND var något av det bästa som släppts på år och dar. Resten av skivan var tyvärr sådär förutom RADIO som också var ganska catchy.

Gillar verkligen att de gör massa feta videos.
Känns som när man var yngre och kollade på MTV

Releasehästryttare
Skrivet av anon_326725:

Tyckte DEUTSCHLAND var något av det bästa som släppts på år och dar. Resten av skivan var tyvärr sådär förutom RADIO som också var ganska catchy.

Mm hörde Radio igår, helt okej den med!

Skriv svar