Årets CoD heter "Call of Duty: Modern Warfare" enligt flera källor

Robot
Årets CoD heter "Call of Duty: Modern Warfare" enligt flera källor

Det sägs även vara en reboot av serien med emotionell betoning.

#Activision, #Call-of-duty, #Infinity-ward, #modern-warfare


Medlem

-En reboot av serien med emotionell betoning
-Skippar 4an och kör orginaltitel

Dem gör helt enkelt en God of War?

Moderator | Testpilot
Skrivet av B-itta:

-En reboot av serien med emotionell betoning
-Skippar 4an och kör orginaltitel

Dem gör helt enkelt en God of War?

Call of Duty 4: Modern Warfare
Call of Duty: Modern Warfare Remastered
Call of Duty: Modern Warfare

Helt logiskt! Visste inte att vi fått en remaster på spelet innan det ens släpptes.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

"Emotionell betoning" -> omskrivning för interaktiv film på räls.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

"emotionell betoning"

Att alla blir ledsna eller glada för ett nytt CoD?

Medlem

Och GameReactor menade med nåt rykte att spelet skulle bytas till CoD: Black Ops 5 då det var interna bråk mellan Raven och Sledgehammer om jag inte minns fel. Därför skulle Infinity Ward eller Treyarch ta över. Har för mig det var sistnämnda studio. Raven o Sledgehammer skulle agera i kulisserna med mindre grejer.

Börjar jag bli dement eller är det nån som minns samma grej...?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

"Emotionell betoning" = lootbox deluxe ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Och GameReactor menade med nåt rykte att spelet skulle bytas till CoD: Black Ops 5 då det var interna bråk mellan Raven och Sledgehammer om jag inte minns fel. Därför skulle Infinity Ward eller Treyarch ta över. Har för mig det var sistnämnda studio. Raven o Sledgehammer skulle agera i kulisserna med mindre grejer.

Börjar jag bli dement eller är det nån som minns samma grej...?

Spelet skulle bytas till black ops 5 till 2020 inte I år.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Spelet skulle bytas till black ops 5 till 2020 inte I år.

Aha, det var så det var. Tack för infon. hehe, det failade här upp nån stans.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Kanske dags för en reboot av grafiken också efter 15 år med i princip samma grafik?

Geeks Gaming
Skrivet av Lolflakes:

Kanske dags för en reboot av grafiken också efter 15 år med i princip samma grafik?

Vad sägs om typ 5 år uppehåll istället.

Skrivet av Ruskendrul:

"emotionell betoning"

Att alla blir ledsna eller glada för ett nytt CoD?

Press F to pay respects.


signatur

Viam inveniam aut faciam

FM-guru
F.d. Sisyr
Medlem

"emotionell betoning", troligen mer emotionellt när John Wicks hund dör...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Att folk fortfarande spelar Cod?

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Och GameReactor menade med nåt rykte att spelet skulle bytas till CoD: Black Ops 5 då det var interna bråk mellan Raven och Sledgehammer om jag inte minns fel. Därför skulle Infinity Ward eller Treyarch ta över. Har för mig det var sistnämnda studio. Raven o Sledgehammer skulle agera i kulisserna med mindre grejer.

Börjar jag bli dement eller är det nån som minns samma grej...?

Helt rätt kompis! Verkar som att det som läckte ut fick dem att tänka om, de har ju haft en agenda som de följt där varje studio fått släppa ett spel var tredje år eller? De verkar ha gett upp den... Inside Gaming gjorde något reportage på detta nyligen!


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem

Emotions är optional men måste köpas i emotion store

Medlem

Har Activision blivit så lata så att de börjar återanvända titlar?

"emotionell betoning"? Ha. Snarare ett försök att leva på en titel i spelserien när den var som mest populär.

Skrivet av CARTMAN:

Och GameReactor menade med nåt rykte att spelet skulle bytas till CoD: Black Ops 5 då det var interna bråk mellan Raven och Sledgehammer om jag inte minns fel. Därför skulle Infinity Ward eller Treyarch ta över. Har för mig det var sistnämnda studio. Raven o Sledgehammer skulle agera i kulisserna med mindre grejer.

Börjar jag bli dement eller är det nån som minns samma grej...?

Inte mig emot. Det är ju ändå IW som stått för de bästa spelen i serien medan Sledgehammer och Raven mest levererat skit.

Medlem

Call of duty 16 (jösses lägg ner) hade vart ärligare.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Har Activision blivit så lata så att de börjar återanvända titlar?

"emotionell betoning"? Ha. Snarare ett försök att leva på en titel i spelserien när den var som mest populär.

Inte mig emot. Det är ju ändå IW som stått för de bästa spelen i serien medan Sledgehammer och Raven mest levererat skit.

Personligen tycker jag att Treyarch har gjort de bästa spelen i serien. Dessutom är det bara namnet som är kvar av Infinity Ward. Hela "gamla" IW jobbar väl på Respawn nu för tiden.

Medlem

@Frisell: Call of duty, Cod 2 och Cod 4 är alla gjorda av IW. Tryarch har gjort ett bra CoD spel och det var United offensive (Då under namnet Gray matter interactive). BLOPS och BLOPS 2 var okej. Blops 3 och BLOPS 4 var värdelösa.

Medlem
Skrivet av Dizzz:

@Frisell: Call of duty, Cod 2 och Cod 4 är alla gjorda av IW. Tryarch har gjort ett bra CoD spel och det var United offensive (Då under namnet Gray matter interactive). BLOPS och BLOPS 2 var okej. Blops 3 och BLOPS 4 var värdelösa.

World at war var ju lysande.

Medlem

@Frisell: Håller inte alls med dig. WaW var bristfälligt och stundtals fullt av problem. Servrar som inte fungerade, Lobbys som inte fungerade samt vägran att på något sätt fortsätta stödja spelet efter den första månaden. Spelet i sig kändes mer som ett BLOPS än ett CoD2 och därför dog spelet ut väldigt snabbt.

Medlem

Med tanke på hur de smög in mikrotransaktioner i senaste upplagan så kommer jag fortsätta med mitt embargo mot COD, och Activision i stort.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

1
Skriv svar