Återupplev skammen när Overwatch till sist ger oss repriser

Robot
Återupplev skammen när Overwatch till sist ger oss repriser

Efterlängtat inslaget är (nästan) här.

#blizzard-entertainment, #overwatch


Medlem

Spelar folk overwatch än? Spelade första veckan sen var jag klar med det kände jag. Trodde dom lagt ner det redan.

Inaktiv
Skrivet av robbis:

Spelar folk overwatch än? Spelade första veckan sen var jag klar med det kände jag. Trodde dom lagt ner det redan.

Lol... hade kanske varit trovärdigt om det rörde något annat mindre känt spel.

Men Overwatch? Snälla!

Blir ju solklart att du vet hur stort spelet är men låtsas för att verka tuff på någon vänster 🤣

OnT: gillar replay-funktioner. Blir lättare att avgöra om personen som dödade en fuskar.

Avstängd

Det bästa med det här är att man kan se spelet utifrån sina "lagkamraters" ögon, alltså den jävla nollan som throwade för att ranka ner. Välbehövligt inslag som av oklar anledning inte funnits förrän nu.

Medlem
Skrivet av robbis:

Spelar folk overwatch än? Spelade första veckan sen var jag klar med det kände jag. Trodde dom lagt ner det redan.

Ca 40 Miljoner tydligen

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Ca 40 Miljoner tydligen

Oj, och ingen som jag känner... Konstigt 😋

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Lol... hade kanske varit trovärdigt om det rörde något annat mindre känt spel.

Men Overwatch? Snälla!

Blir ju solklart att du vet hur stort spelet är men låtsas för att verka tuff på någon vänster 🤣

OnT: gillar replay-funktioner. Blir lättare att avgöra om personen som dödade en fuskar.

Im cool and I know it... 🤪

Medlem

Spelet är under ytan.. de kommer snart att bli F2P då drar alla!

Inaktiv
Skrivet av Goalie:

Spelet är under ytan.. de kommer snart att bli F2P då drar alla!

Så de kommer tappa 40 miljoner spelare för att de gör spelet F2P? (vilket inte är så speciellt sannolikt i dagsläget)
Hur får du ihop den logiken?

Medlem

Orkar inte ens svara på det gamla "dött spel för att jag inte spelar det"-resonemanget. Fast nu råkade jag visst göra det ändå.
Det här replay-systemet är en otroligt bra nyhet! Overwatch-teamet är verkligen på G.

Inaktiv
Skrivet av Whisp:

Orkar inte ens svara på det gamla "dött spel för att jag inte spelar det"-resonemanget. Fast nu råkade jag visst göra det ändå.
Det här replay-systemet är en otroligt bra nyhet! Overwatch-teamet är verkligen på G.

Det är ju bait så det skriker om det men man är lika dum varje gång som biter.
Ungefär samma som skriver "Vem?" om kändisar som de inte gillar. Tragiskt

håller med dock! RIktigt nice. Spelar inte ens OW men är glad för de som gör dets skull!

Medlem

Slutade spela spelet när man insåg hur många karaktärer som har autoaim eller vapen som kräver väldigt lite för att träffa med. Och fortfarande ingen CTF va jag har hört. Behövs mer för att väcka den ådran för mig iallafall

Medlem

Det finns ctf i arkad läget
Tror man kan filtrera efter servrar med det. Kul med replay funktionen som säkert många esport intresserade kommer uppskatta. Älskar vissa heroes i ow som pharah o junkrat dels på grund av dynamiken dem kan skapa. O sen junkrat är asrolig i Free for all läget där man kan wipea ut genjis och hanzos m.m.
Skulle kört bara pharah men hit scan heroes som mcree o widowmaker finns ganska många som kör i FFA så då blir det den galna australiensaren som får skutta fram.

Medlem
Skrivet av faceslicer:

Slutade spela spelet när man insåg hur många karaktärer som har autoaim eller vapen som kräver väldigt lite för att träffa med. Och fortfarande ingen CTF va jag har hört. Behövs mer för att väcka den ådran för mig iallafall

Spela du på konsol? Ända karaktären som får aimbot är Soldier 76 när han har sin ulti igång.

1
Skriv svar