American Fugitive – rym från livstidsstraff på GTA 1-vis

Robot
American Fugitive – rym från livstidsstraff på GTA 1-vis
Medlem

Ser lite roligt ut.

Medlem

köpt och hunnit lira ungefär tre timmar, kör på ps4 och har man PS plus så får man lite rabatt, rekommenderar starkt, det är grymt underhållande!


signatur

"De e inte lätt när det är svårt, men skönt när det går"

Medlem

Ser ruskigt skoj ut! Finns ens lite av den härliga arkadkänslan från GTA/GTA2 där kan det bli mums. Passar bra till lönehelgen också 😁


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Nomman:

Ser ruskigt skoj ut! Finns ens lite av den härliga arkadkänslan från GTA/GTA2 där kan det bli mums. Passar bra till lönehelgen också 😁

Det finns mycket av den känslan 😁👍


signatur

"De e inte lätt när det är svårt, men skönt när det går"

Medlem

Det verkar lovande, men frågan är om det finns ett definierat "slut" eller om det är mer sandbox/survival där det bara fortsätter i all evighet? Hm.

Medlem
Skrivet av xScaryKidx:

Det verkar lovande, men frågan är om det finns ett definierat "slut" eller om det är mer sandbox/survival där det bara fortsätter i all evighet? Hm.

Man kan fortsätta spela efter att man klarat storyn/kampanjen. Härja runt precis som man vill. Om det är så du menar


signatur

"De e inte lätt när det är svårt, men skönt när det går"

Medlem

Köpt det till pc, ganska skoj. Styrningen på bilarna är lite sisådär, men annars ett kul tidsfördriv.
En ljummen trea skulle jag ge det eftersom det blir lite repetitivt ganska snabbt

Medlem

Såg mer ut som Postal 1 än GTA 1 but that's like just my opinion man.

Medlem

ctrl-c + ctrl-v in absurdum, känns som att gå runt på ICA.

Medlem

Tänkte köpa nytt spel till switch.
Ska man välja detta eller shakedown Hawaii?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Så jäkla tråkigt att det inte finns multiplayer stöd i ett sånt här lir.


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Redaktör
Skrivet av s3ng:

Såg mer ut som Postal 1 än GTA 1 but that's like just my opinion man.

Citerar man the Dude får man en like. Är sen gammalt.


signatur
Medlem

@reservjesus: Nej, ville veta om det finns ett definierat slut. Ditt svar tyder på att det tycks finnas. Sen om man kan fortsätta hålla på efter slutet, det berör mig inte, då jag hade avinstallerat spelet efter slutet har spelats upp.

Medlem
Skrivet av xScaryKidx:

@reservjesus: Nej, ville veta om det finns ett definierat slut. Ditt svar tyder på att det tycks finnas. Sen om man kan fortsätta hålla på efter slutet, det berör mig inte, då jag hade avinstallerat spelet efter slutet har spelats upp.

ja då förstår jag, och ja det finns ett slut


signatur

"De e inte lätt när det är svårt, men skönt när det går"

Redaktör
Skrivet av reservjesus:

ja då förstår jag, och ja det finns ett slut

Hur lång tid tog det dig att komma dit?


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Hur lång tid tog det dig att komma dit?

Det tog mig ungefär 12-14 timmar, men måste säga att dom hade kunnat skära ner det till typ 9-10 timmar. Det Kändes lite långdraget faktiskt.


signatur

"De e inte lätt när det är svårt, men skönt när det går"

1
Skriv svar