Mystisk expansion till Arma 3 tillkännages idag

Inaktiv
Mystisk expansion till Arma 3 tillkännages idag
Releasehästryttare

Jösses, köpte Arma 3 redan 2013, man tycker ju att de borde börja jobba på Arma 4 snart.

Inaktiv
Skrivet av Devan:

man tycker ju att de borde börja jobba på Arma 4 snart.

Minns att jag såg något från en utvecklare där det insinuerades att de börjat spåna på Arma 4.
Men det lär ju dröja innan vi får spela något då de snickrar på en ny spelmotor.
Tanken var väl att bygga vidare på DayZ's Enfusion-motor, om jag inte minns fel.
Ska bli intressant att se va de kan göra med bättre CPU-användning och nyare teknik.

Medlem

Minst sagt oväntat. Men det blir till att prova det, spelat mängder av timmar ArmA, gillar spelet starkt och även fast skriptspråket och prestandan är som de är så är det ett riktigt bra spel

Aliens och konstiga orangea bollar, doftar lite S.T.A.L.K.E.R. på det hela

Skägg.
10 Chambers

Kom trailer nu!


signatur
Skägg.
10 Chambers

"a spin-off expansion about the most important discovery in the history of mankind. Scheduled for release on July 25, Arma 3 Contact features a military science fiction singleplayer campaign, which will arrive together with a new terrain, factions, weapons, vehicles, and gear for the wider #Arma3 sandbox."


signatur
Medlem

Oooh, mysigt!

Medlem

Hade för mig att det skulle vara 80-tal och kalla kriget i den här expansionen.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:

Hade för mig att det skulle vara 80-tal och kalla kriget i den här expansionen.

Det är ett DLC som redan är släppt Det första i deras sammarbete med mod-teams som ska kunna utveckla betalda DLC's om jag inte är helt ute och cyklar. (Just detta mod-team bestod av lite folk som har jobbat med Bohemia med typ VBS-grejerna om jag inte är helt ute och cyklar där också).

Verkar vara en lite mysig expansion, men känns som att det är ganska lite innehåll för prislappen.

1
Skriv svar