Se första gameplay-trailern från Nioh 2

Robot
Se första gameplay-trailern från Nioh 2

Alpha-testning börjar i morgon.

#e3, #nioh-2, #ps4, #team-ninja


Tråddemonen
Testpilot

Nice, lite snabbare tempo i 2an, detta gillar jag. Gillade det snabba tempot i Sekiro, så jag lär gilla detta också.

Gnällkuk

Tioh > Nioh 2


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Redaktör
Skrivet av trickeh2k:

Tioh > Nioh 2

Ja! Jag skrev först en annan rubrik men skippade pga stökig: "Seh gameplayh fråhn Tioh... nejh, Nioh 2h"


signatur
Gen
Medlem

Nioh X-tra allt, ser lite coolt ut faktiskt.

Medlem

Jag kan varmt rekommendera det här avsnittet ifrån Historiepodden: När William mötte Ieyasu

Avsnittet handlar om den historiska personen som protagonisten i Nioh är fritt baserad på.

Wikipedia om William Adams
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/William_Adams

Namnet Nioh
Det skepp som William seglar över till Japan med hette Välvilja,
och namnet Nioh kan översättas till ”välviljans konung”.
Uttalas Niåå.

Gnällkuk
Skrivet av Tomas Helenius:

Ja! Jag skrev först en annan rubrik men skippade pga stökig: "Seh gameplayh fråhn Tioh... nejh, Nioh 2h"

Always go with the lame jokes, always.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ser alldeles för "over the top" ut för min smak.

Medlem

Kan inget om Nioh. Fått för mig att det är lite dark souls med diablo loot. Är jag fel ute då?

Vet vi om det kommer finnas någon Coop där man utan summoner stone krångel kan spela igenom det med en polare och dela progress?

Medlem

Hade riktigt kul ett tag i Nioh, men tappade helt sugen halvvägs genom det.

Medlem
Skrivet av Prince Gama:

Ser alldeles för "over the top" ut för min smak.

Precis vad jag tänkte också.
Gillade första spelet men detta känns väldigt "kaotiskt-koreanskt-VFX-mangel".

Visserligen en Alpha… Men det jag har sett så ser det ut som att du bara kan ha 4vapen denna gången, och enda nya e duel hatchets, i 1:an kunde man välja mellan 7st, (menar melee vapen inte skjut) hade gärna sett Nunchucks å Sai knivar.. men Yokai shift verkar nice


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Troll1:

Hade riktigt kul ett tag i Nioh, men tappade helt sugen halvvägs genom det.

Samma här. Jag kom till sista "världen" sen slutade jag bara spela. Blev för enformigt. Vissa ställen upprepade sig själv och det fanns kanske bara 5-6 fiender som de använde genom hela spelet, bara färgerna som förändrades.

Medlem

Någon som har fått en alpha invite dom inte ska använda?

1
Skriv svar