Kan du After Effects?

Skägg.
10 Chambers
Kan du After Effects?

Vi behöver någon som kan skapa vårt E3-intro, där tanken är att neon ska spraka och flimra till. Så kan du After Effects eller motsvarande så har vi ett uppdrag till dig, självklart mot betalning.


signatur
Moderator | Testpilot

Jag kan programmet väldigt bra. Använde det mycket i gymnasiet och ändra fram till nu då jag och polarna gör diverse hemmagjorda filmer av all dess like.

Med det sagt så är jag rätt så upptagen med annat för tillfället. Så se det här som en "bump" för att hitta någon som är ledig : )


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Kanske kan vara bra att lägga till då det handlar om effekter att pluginsen som eventuellt ska användas är köpta och licenserade, vet av egen erfarenhet att 99% är pirat grejer när det kommer till AE eller andra Adobe plug-ins för privatbruk. Skulle inte se så bra ut på en seriös site.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Kanske kan vara bra att lägga till då det handlar om effekter att pluginsen som eventuellt ska användas är köpta och licenserade, vet av egen erfarenhet att 99% är pirat grejer när det kommer till AE eller andra Adobe plug-ins för privatbruk. Skulle inte se så bra ut på en seriös site.

Ja så är det. Prenumererar själv på Cloud men det är ganska dyrt helt klart. Får se om jag fortsätter med Adobe efter den gått ut.
Har börjat intressera mig för 3D och där finns Blender som är gratis.

Jag har erbjudit mig att göra animationen. Kommer inte använda några plugins då det blir problem om FZ vill göra egna ändringar i framtiden och inte har dessa plugins. Man kan göra en hel del utan plugins.

Medlem

Har använt After Effects och Premier ett antal år. Har båda via laglig väg!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Cordayne:

Har använt After Effects och Premier ett antal år. Har båda via laglig väg!

@Tiggaren var först, så han har börjat pilla


signatur
Inaktiv

Roligt initiativ att söka i communitiyt efter en talang istället för utanför

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Roligt initiativ att söka i communitiyt efter en talang istället för utanför

Håller med ! Riktigt kul.
Som glad hobbyist är det inte så lätt att få såna här uppdrag.

1
Skriv svar