Starbreeze sålde tillbaka System Shock 3, men Otherside är inte sugna på att själva ge ut spelet

Robot
Starbreeze sålde tillbaka System Shock 3, men Otherside är inte sugna på att själva ge ut spelet

Gör det om de måste, men letar efter ny utgivare.

#otherside-entertainment, #starbreeze, #system-shock-3


Medlem

THQ Nordic kommer säkert in och plockar upp det.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

THQ Nordic kommer säkert in och plockar upp det.

Sedan blir det EPiC exclusive. ...Snyft...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv
Skrivet av CARTMAN:

Sedan blir det EPiC exclusive. ...Snyft...

Buhu

Medlem

Så länge som de håller EA långt borta är det lugnt.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag blir lite ledsen i vänster öga av tanken.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag gissar nog på att 505 Games kommer ge ut det.

Skrivet av anon_119148:

Fan ta folk för att ha preferenser och åsikter!


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Inaktiv
Skrivet av totalwarplayer:

Fan ta folk för att ha preferenser och åsikter!

Menar ju det. Man vet att varje artikel om ett spel som blir EGS-exklusivt kommer ha kommentaren ”Då slapp man köpa det spelet” eller dylikt. Sen kommer nån som mig som kommenterar den kommentaren sen nån som dig som kommenterar min kommentar osv osv. Samma visa varje artikel

Skrivet av anon_119148:

Menar ju det. Man vet att varje artikel om ett spel som blir EGS-exklusivt kommer ha kommentaren ”Då slapp man köpa det spelet” eller dylikt. Sen kommer nån som mig som kommenterar den kommentaren sen nån som dig som kommenterar min kommentar osv osv. Samma visa varje artikel

Känner bara att det finns mer konstruktiva saker att kommentera än "buhu". Låg nivå


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Inaktiv
Skrivet av totalwarplayer:

Känner bara att det finns mer konstruktiva saker att kommentera än "buhu". Låg nivå

Ja det kan jag inte argumentera emot. Onödig kommentar när jag ser tillbaka på det. Tror det var mest en reaktion över att jag var less på att se egs-komentarerna i varje artikel men det är ingen ursäkt

1
Skriv svar