Fortsatt skakigt för Lords of the Fallen 2 – teamen går skilda vägar

Robot
Fortsatt skakigt för Lords of the Fallen 2 – teamen går skilda vägar

"Deras arbete höll lägre klass än väntat."

#ci-games, #lords-of-the-fallen-2


Medlem

Vad jag vet om polacker då jag jobbat med många är att de oftast säger vad de tycker och ser utan att tänka på takt och andras känslor, vilket kan vara både positivt och negativt. Så deras påstående stämmer nog i deras ögon.

Medlem

ptja, tyckte ju första var riktigt dåligt, varför man skulle vilja göra en uppföljare hajjar jag inte.

Medlem

Gillade första men det hade mycket problem och en del krascher så är inte helt oväntat att även uppföljaren har problem.

Medlem

Polacker är dom mest mest ärligaste människorna jag jobbat med. Så ja det dom säger stämmer.

Medlem
Skrivet av NeoWeo:

Polacker är dom mest mest ärligaste människorna jag jobbat med. Så ja det dom säger stämmer.

Nä de brukar ljuga, det vet jag utifrån erfarenhet


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Nä de brukar ljuga, det vet jag utifrån erfarenhet

Ironi? Håhåjaja.

Medlem

Låter som ett hälsosamt synsätt lol. Borde nog anställa lite proffs


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Nä de brukar ljuga, det vet jag utifrån erfarenhet

Nog dig det är fel på.

Medlem
Skrivet av NeoWeo:

Ironi? Håhåjaja.

Finns nog alla det sorters polacker som det finns svenskar.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Första spelet var fruktansvärt segt och jag gav upp halvvägs igenom. Kändes som att spela Dark Souls i slow motion. Var det verkligen så populärt att folk vill ha en uppföljare?

Medlem
Skrivet av Meso:

Första spelet var fruktansvärt segt och jag gav upp halvvägs igenom. Kändes som att spela Dark Souls i slow motion. Var det verkligen så populärt att folk vill ha en uppföljare?

Det funkar inte alltid så med uppföljare, kolla bara på Rage och Mirrors Edge.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av NeoWeo:

Polacker är dom mest mest ärligaste människorna jag jobbat med. Så ja det dom säger stämmer.

Skrivet av Kleptoman:

Nä de brukar ljuga, det vet jag utifrån erfarenhet

Båda kanske har rätt, man kan mötas på mitten och där hitta folk från alla länder


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

@kaealy: Ganska säker på det @Kleptoman ville ha sagt är att man inte ska generalisera för mycket på egna erfarenheter. "Polacker är väldigt ärliga, det vet jag för att jag jobbat med några". Fast man får bara generalisera när det handlar om en positiv egenskap, eller hur?

Medlem
Skrivet av anon_119148:

@kaealy: Ganska säker på det @Kleptoman ville ha sagt är att man inte ska generalisera för mycket på egna erfarenheter. "Polacker är väldigt ärliga, det vet jag för att jag jobbat med några". Fast man får bara generalisera när det handlar om en positiv egenskap, eller hur?

Har man jobbat med ett antal hundra stycken genom sina dagar samt umgåtts utanför jobbet så börjar man få ett hum om hur de beter sig, likt hur man vet hur svenskar oftast beter sig i 99% av fallen.

1
Skriv svar