EPICS REA NU LIVE!

Releasehästryttare
EPICS REA NU LIVE!

Epic har startat sin rea, och vilken rea det är, plocka upp tex afterparty som ej än är släppt för 6 euro i stället för 16, eller shakedown hawaii som släpptes nyss för halva priset!!!

Se här Steam så här skall en rea se ut!

https://www.epicgames.com/store/en-US/

Releasehästryttare

Mer rekommendationer från min sida:

Operencia the stolen sun vanligtvis 24.99. nu 6.24!

Satisfactory 29.99 nu 19.99!

Observation (som ej är släppt än) 20.99 ner till 8.89!

Subnautica below zero 16.79 ner till 6.79!

Releasehästryttare

Glöm ej heller plocka upp Untold stories gratis senare idag (gissningsvis efter 19.00) mycket bra spel!

Medlem

Close to the sun är nedsatt med 100:-

Outlast stil som utspelas på en Steampunk inspirerad enorm båt.


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Medlem

Subnautica Below Zero-rean är ju helt sjuk. Spelet är fortfarande i Early Access, och priset är redan under 50%. Det är fan nästan stöld.

Skägg.
10 Chambers

Sugen på Hawaii, fast helst till Switch.

Sista säsongen av The Walking Dead för 50 spänn är ju ganska prisvärt

https://www.epicgames.com/store/en-US/product/walking-dead-fi...


signatur
Ambassadör
Xbox

Det här var ju nästan som Steam-reorna förr i tiden!


signatur

Jump in.

Medlem

Nice rea!
Med risk för att detta är fel tråd och att det kan spåra ur, men vet någon om det är EPIC som står för rean eller är det utvecklarna som står för noterna alternativt delat?
Med tanke på hur EPIC gått fram och hur de marknadsfört sig så borde det väl vara EPIC som står för fiolerna, eller?

Medlem
Skrivet av sp0de:

Nice rea!
Med risk för att detta är fel tråd och att det kan spåra ur, men vet någon om det är EPIC som står för rean eller är det utvecklarna som står för noterna alternativt delat?
Med tanke på hur EPIC gått fram och hur de marknadsfört sig så borde det väl vara EPIC som står för fiolerna, eller?

Jag gissar på att Epic kastar in pengar för att försöka ta marknadsandelar. Det kostar att expandera.

Gnällkuk
Skrivet av sp0de:

Nice rea!
Med risk för att detta är fel tråd och att det kan spåra ur, men vet någon om det är EPIC som står för rean eller är det utvecklarna som står för noterna alternativt delat?
Med tanke på hur EPIC gått fram och hur de marknadsfört sig så borde det väl vara EPIC som står för fiolerna, eller?

Skrivet av WargH:

Jag gissar på att Epic kastar in pengar för att försöka ta marknadsandelar. Det kostar att expandera.

^ What he said.

Riktigt mustig rea det här! 75% rabatt på att förhandsboka Nightschool Studios kommande? Ja, tack! Oxenfree var ett mästerverk (50% rabatt)!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

International
Man of Mystery
Skrivet av Fiddi:

Subnautica Below Zero-rean är ju helt sjuk. Spelet är fortfarande i Early Access, och priset är redan under 50%. Det är fan nästan stöld.

Undras om den funkar när man har original-subnautica på Steam, eller är det standalone ?


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av sp0de:

Nice rea!
Med risk för att detta är fel tråd och att det kan spåra ur, men vet någon om det är EPIC som står för rean eller är det utvecklarna som står för noterna alternativt delat?
Med tanke på hur EPIC gått fram och hur de marknadsfört sig så borde det väl vara EPIC som står för fiolerna, eller?

Både och, verkar det som. Epic ger automatisk 10€ rabatt på alla spel över 14.99€ (från egen ficka, inget läggs över på utvecklarna), sen har vissa spel "egna" rabatter också.

Skrivet av bluenephilim:

Undras om den funkar när man har original-subnautica på Steam, eller är det standalone ?

Helt fristående, som jag förstår det.

Medlem

Tråkigt att "hades" sänkts precis unde 14.99 så att den hamnar utanför rean.
Edit: verkar vara löst.

Medlem

en bra början dock låg sortiment just nu.. behöves mer.. Ända som är intressant
Operencia the stolen sun
Oxygen Not Included
OBSERVATION kanske dock är det samma skapare som har gjort story untold
kanske verkligen kanske The Sinking City

annars finns det inget som locka... Men som sagt en bra början


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

sugen på john wick spelet för 5 eur =p

https://www.epicgames.com/store/en-US/product/world-war-z/hom...
world war z för en 2hunka

Medlem

Går det att köpa flera spel samtidigt?

Medlem

Dålig rea och dåligt utbud.

Medlem

Nu behöver dem bara några fler
EPIC
MEGA
GAMES

också, sen kanske Epic har en chans att springa ikapp Valve.


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Dålig rea och dåligt utbud.

Epic bad, steam good.

Medlem
Skrivet av Boby:

Epic bad, steam good.

Är det för svårt för dig att läsa och ta dig till varför folk kritiserar Epic och Tencent så räcker den inställningen, ja.

Medlem

Tänker att EPIC har större spelrum för sina reor, då de inte tar lika stor cut som Steam. Att de kan gå ned till sjuka summor så det tjänar både EPIC och utvecklarna fortfarande.

Medlem
Skrivet av Devan:

Operencia the stolen sun vanligtvis 24.99. nu 6.24!

Operencia The Stolen Sun släpptes 29 mars. En månad och två veckor senare kan man få det till en fjärdedel av priset? Det var snabba puckar.

Medlem

Steam släppede nu massor av rea idag... Kan säga det blev mer köp av där än epics mega sale of "mega games" "host"


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Blessus:

Steam släppede nu massor av rea idag... Kan säga det blev mer köp av där än epics mega sale of "mega games" "host"

hur röstar man ner folk

Medlem

Värt att nämna är att de också har ändrat med hur ofta de släpper gratisspel. Förut var det ett spel varannan vecka, nu verkar det vara ett nytt gratisspel varje vecka. Detta verkar endast gälla under rea-perioden, tom. 13 Juni, men hursomhelst trevligt!

Testpilot

Äntligen! Det är detta jag väntat på , grymma priser!

Dags att hala fram plånboken och göra lite klipp!

Medlem

@pippen1001: man börjar med sig själv


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Sugen på Hawaii, fast helst till Switch.

Samma här, väntar på steam release! Hade jag haft switch hade det nog varit utmärkt spel för en sån

SoL
Medlem

Mega Epic låter ju fränare🤘

Releasehästryttare

RIME blir nästa gratis spel!

Det släpps den 23e maj!

123
Skriv svar