Ladda hem Gwent - få The Witcher gratis

Robot
Ladda hem Gwent - få The Witcher gratis

Nu vet du hur råttorna känner sig när de känner lukten av ost och ståltråd.

#gog, #gwent, #the-witcher


Medlem

Har spelat Gwent endel. Men mest betan och i spelet. Sen när jag spelade det klara spelet så hade jag tappat det helt och orkade inte börja från början. Det färdiga spelet blev inte riktigt som jag hade velat heller.

Medlem

Vill spela igenom Witcher nummer 1, men kan inte ta mig förbi stridssystemet, synd... En remake/remaster i Witcher 3-stil på det hade inte alls skadat.

Medlem

Glömmer aldrig när jag för första gången 2007 läste svenska PCGamers utgåva om Witcher.

Hooked P12a.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

@Fiddi: Körde själv igenom spelet, var absolut frustrerande i börj. Var nog precis på håret innan Witcher 3 release jag hann med de två tidigare spelen. Men det var bara en liten barriär det med stridssystemet, resten var bra. ^^ Kolla annars igenom en playthru på youtube.

Medlem
Skrivet av Freffo:

@Fiddi: Körde själv igenom spelet, var absolut frustrerande i börj. Var nog precis på håret innan Witcher 3 release jag hann med de två tidigare spelen. Men det var bara en liten barriär det med stridssystemet, resten var bra. ^^ Kolla annars igenom en playthru på youtube.

Har svårt för att kolla på RPGer på Youtube, folk gör så märkliga val
Får se hur det blir, kanske finns lite mods som gör striderna så lätta så man kan kötta igenom allt och åtminstone njuta av storyn.

Medlem
Nä asså!

Nä asså fy fan man får ju inte alls spelet "gratis" det är bara ännu en scam, du laddar ner Gwent för att sen bara få The Witcher på ett discount medans det står "Get it free" men det är bara skit snack som det brukar vara så fall inte för detta. Du får spelet för 92.10kr det är allt - inget gratis spel för er effort så kolla vidare.[/h]

Medlem

@Fiddi: Gör ett nytt försök, efter all bra kritik så tycker jag spelet hade starka punkter utöver stridssystemet. Har tyvärr inte varit CDPR bästa mekanik gällandes Witcher-serien.

Medlem
Skrivet av Freffo:

@Fiddi: Gör ett nytt försök, efter all bra kritik så tycker jag spelet hade starka punkter utöver stridssystemet. Har tyvärr inte varit CDPR bästa mekanik gällandes Witcher-serien.

Japp, ska flytta upp det i backlog-listan

Medlem

Tyckte gwent i TW3 var roligare än det fristående

Medlem
Skrivet av Fiddi:

Japp, ska flytta upp det i backlog-listan

Har precis samma problem, men kanske är värt att ge det en chans till. Läste nåt om att man kan använda Igni rätt mycket efter att man levlat lite.

Medlem
Skrivet av Fiddi:

Vill spela igenom Witcher nummer 1, men kan inte ta mig förbi stridssystemet, synd... En remake/remaster i Witcher 3-stil på det hade inte alls skadat.

Kan förstå det, den hade faktiskt behövt en sådan behandling.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av TheDipster101:

Nä asså fy fan man får ju inte alls spelet "gratis" det är bara ännu en scam, du laddar ner Gwent för att sen bara få The Witcher på ett discount medans det står "Get it free" men det är bara skit snack som det brukar vara så fall inte för detta. Du får spelet för 92.10kr det är allt - inget gratis spel för er effort så kolla vidare.[/h]

Du måste installera GOG galaxy och installera gwent samt subscribea till deras newsletter så får du discount. Bild:

1
Skriv svar