VR-spelet The Walking Dead: Onslaught avslöjas, släpps i höst

Robot
VR-spelet The Walking Dead: Onslaught avslöjas, släpps i höst

Får det ett bättre öde än Overkill's The Walking Dead?

#the-walking-dead, #the-walking-dead-onslaught


Medlem

Hoppas Hoppas!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Som med alla VR spel, svårt att föreställa sig hur det är förrän man är i spelet. Ser inte värst speciellt ut men kan överraska, vilket jag verkligen hoppas på, som VR fan!

Medlem
Skrivet av B-itta:

Som med alla VR spel, svårt att föreställa sig hur det är förrän man är i spelet. Ser inte värst speciellt ut men kan överraska, vilket jag verkligen hoppas på, som VR fan!

Precis!
Frågan är hur pass statisk man är, om det är stå på stället och skjuta anfallande zombies för att sedan avancera mot nästa punkt, eller om det är mer som Arizona Sunshine där du faktiskt tar dig framåt på en bana och kan röra dig fritt inom den.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Precis!
Frågan är hur pass statisk man är, om det är stå på stället och skjuta anfallande zombies för att sedan avancera mot nästa punkt, eller om det är mer som Arizona Sunshine där du faktiskt tar dig framåt på en bana och kan röra dig fritt inom den.

Har inte spelar Arizona, röra man sig fritt typ med att röra armarna så man går framåt eller teleportar man eller är det free locomotion med spak eller touchpad?
det sista har ju en tendens att skapa en del illamående hos vissa


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Har inte spelar Arizona, röra man sig fritt typ med att röra armarna så man går framåt eller teleportar man eller är det free locomotion med spak eller touchpad?
det sista har ju en tendens att skapa en del illamående hos vissa

Du kan köra båda vad jag vet (var ett tag sedan jag spelade det senast nu), så lösning finns ju för dom som är mer känsliga och dom som är mindre känsliga.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Köp dirr! Survios har ännu inte gjort ett dåligt VR spel utan snarare utvecklat både genren och tekniken med varje spel.

1
Skriv svar