43 miljoner skeppade Borderlands ökar pressen för Borderlands 3-succé

Robot
43 miljoner skeppade Borderlands ökar pressen för Borderlands 3-succé
Medlem

ja lycka till med sälj prognoser på Epic store...

Medlem

Får bli senare för mig, vill ha så lite med Epic att göra som möjligt. Sedan eftersom jag köper det på Steam så kanske eventuella buggar har fixats också.

Medlem

Är rätt kluven. Jag vill stödja Gearbox men inte Randy Pedopitchford (uppbarligen hade han ett usb minne med minderåriga på), pengaförskingringen, misshandel. Ja hur gör man 🤔

Medlem
Skrivet av Pholiage:

uppbarligen hade han ett usb minne med minderåriga på

Uppenbarligen hade han inte det.

KoP
Medlem
Skrivet av Sandal:

ja lycka till med sälj prognoser på Epic store...

Lär nog sälja hyffsat där. Fast Epic store är ju inte allt. Försäljningen utav spelet till Xbox och Playstation lär ju överstiga försäljningen med råge, jämfört med pc-verren.

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Är rätt kluven. Jag vill stödja Gearbox men inte Randy Pedopitchford (uppbarligen hade han ett usb minne med minderåriga på), pengaförskingringen, misshandel. Ja hur gör man 🤔

Känner mig lyckligt lottad som tycker illa om både Pitchford och Borderlands.

Sen kan det väl anses lite barnsligt att avstå från något man gillar därför att vissa personer bakom produkten inte hör till dom trevligaste, men samtidigt måste jag erkänna att jag vägrar köpa Bulletstorm av den anledningen.

Medlem
Skrivet av MaxWarp:

Känner mig lyckligt lottad som tycker illa om både Pitchford och Borderlands.

Sen kan det väl anses lite barnsligt att avstå från något man gillar därför att vissa personer bakom produkten inte hör till dom trevligaste, men samtidigt måste jag erkänna att jag vägrar köpa Bulletstorm av den anledningen.

Fast det är inte bara Pichford som gör spelet. Där är gott om annat folk som jobbat med det.

Medlem
Skrivet av MaxWarp:

Känner mig lyckligt lottad som tycker illa om både Pitchford och Borderlands.

Sen kan det väl anses lite barnsligt att avstå från något man gillar därför att vissa personer bakom produkten inte hör till dom trevligaste, men samtidigt måste jag erkänna att jag vägrar köpa Bulletstorm av den anledningen.

Tycker låter som en bra anledning att avstå från en produkt. Om produkten är bra men personerna bakom den är dåliga, så varför skulle man vilja stödja dessa personer. Produkten i sig är inte livsnödvändig och inget som man kommer troligtvis gråta över eller tiden läker alla sår. ^^
Speciellt när det finns så många andra produkter som har bra personer bakom som man nu kan stödja om man vill bli av med lite pengar 😏

Medlem
Skrivet av noyart:

Tycker låter som en bra anledning att avstå från en produkt. Om produkten är bra men personerna bakom den är dåliga, så varför skulle man vilja stödja dessa personer. Produkten i sig är inte livsnödvändig och inget som man kommer troligtvis gråta över eller tiden läker alla sår. ^^
Speciellt när det finns så många andra produkter som har bra personer bakom som man nu kan stödja om man vill bli av med lite pengar 😏

Ja det är väl bra om man har moraliska principer. Bara man följer dem och inte klagar på andra.🙂

jkw
Medlem

Lite besviken att det inte släpps till Linux. Får väl bli att köra på PlayStation 4 istället. 😁

Medlem

Är det något jag missat 20 miljoner Borderlands 2. Med 23 miljoner Borderlands 3. Det var länge sedan jag lade in 2an på hårddisken. Är det specialerbjudanden, få 2an om du köper 3an ??

jkw
Medlem
Skrivet av Över45:

Är det något jag missat 20 miljoner Borderlands 2. Med 23 miljoner Borderlands 3. Det var länge sedan jag lade in 2an på hårddisken. Är det specialerbjudanden, få 2an om du köper 3an ??

Nej, du får inte 2:an om du förköper 3:an.

Medlem
Skrivet av jkw:

Nej, du får inte 2:an om du förköper 3:an.

Okej. Undrar om de klarar den försäljningen?

1
Skriv svar