Sniper Elite V2 Remastered ute – pricka pung i 4K!

Robot
Sniper Elite V2 Remastered ute – pricka pung i 4K!
Gen
Medlem

Satte kaffet i halsen när jag läste rubriken

Avstängd
Skrivet av Gen:

Satte kaffet i halsen när jag läste rubriken

Säker på att du inte satte något annat i halsen?

Medlem
Skrivet av AplAy:

Säker på att du inte satte något annat i halsen?

Måste varit tepåsen!

Gnällkuk

4K! HDR! Switch...? Hah, känns som man tappar en hel del av ögongodiset för Switch-varianten.

Det var ett riktigt kul spel när det kom, var inte helt imponerad av de efterföljande spelen dock.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Det här spelet sög pung, stealth fungerade inte alls. 3:an och 4:an är betydligt bättre i detta avseende.

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Det här spelet sög pung, stealth fungerade inte alls. 3:an och 4:an är betydligt bättre i detta avseende.

Själv gillade jag tvåan mer, haha.

Redaktör

AI:n och actionsekvenserna var verkligen inte bra i V2, men det var ändå rätt charmigt. Ska man köra ett Sniper Elite så är det fyran som gäller - överlägset bäst i i mitt tycke.


signatur
Gen
Medlem
Skrivet av AplAy:

Säker på att du inte satte något annat i halsen?

Lustigkurre

Skrivet av trickeh2k:

4K! HDR! Switch...? Hah, känns som man tappar en hel del av ögongodiset för Switch-varianten.

Man tappar nog det mesta skulle jag säga

Medlem

Jag körde igenom V2 en andra gång förra året, personligen tycker jag att grafiken håller ännu.

Medlem

Årets bästa rubrik.

Medlem
Skrivet av Gen:

Lustigkurre

Man tappar nog det mesta skulle jag säga

Går t.om. tappa konsolen om man inte ser upp


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

AI:n och actionsekvenserna var verkligen inte bra i V2, men det var ändå rätt charmigt. Ska man köra ett Sniper Elite så är det fyran som gäller - överlägset bäst i i mitt tycke.

I agree. De har verkligen fått till en riktigt vass spelkontroll i SE4 också. Mycket smidigare än de äldre titlarna. SE4 var det första spelet i serien jag lirade och jag fastnade verkligen för serien. Fantastiskt kul med stealth och sniper.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv

Sniper Elite 4 är det bästa "smyga" spel jag spelat, thief 1&2 var bra, men hänger inte riktigt med där, är lite sugen på denna remaster, har tvåan, men gillade inte riktigt kontrollerna, har dom fixxat det, då blir det köp, även om käringen gnäller.

Medlem

Gillade inte miljöerna så mycket i Sniper 4. Sniper 3 hade bättre stealth än 2an, men 2an hade bäst miljöer, imo.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar