Dice tar väck duospelande från Firestorm i Battlefield V pga svalt intresse

Robot
Dice tar väck duospelande från Firestorm i Battlefield V pga svalt intresse

Kommer återvända under tidsbegränsade former.

#battle-royale, #battlefield-v, #dice, #firestorm


Medlem

"låt oss begränsa valalternativen för spelaren bara för att majoriteten inte använder det"
När det kommer till Battle Royale spel för mig, jag som har några år på nacken, och kanske inte har så himla mycket kompisar som fortfarande spelar, så är det bra om det finns solo eller duo.
Men sure, ännu en till anledning att inte köpa Battlefield V antar jag


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

De gånger jag har försökt spela Firestorm på sistone så har jag gett upp efter några minuter eftersom jag inte kommer in i någon match. Bättre med färre spelmode med spelare än att inte kunna spela alls kan jag känna.

Inaktiv

Korkat beslut!

Medlem

Är det här framtiden för bf serien?

"Vi börjar med conquest sen lägger vi till rush i en vecka för att se vad ni tycker om det"

Medlem

Hade inte ens koll på att duo fanns. Inför det direkt istället när ni ändå försenat det hela ett halvår. En anledning till att jag och en polare snabbt tappade intresse var att vi inte kunde spela utan randoms. Och nu ta bort det...

Medlem
Skrivet av molg:

Hade inte ens koll på att duo fanns. Inför det direkt istället när ni ändå försenat det hela ett halvår. En anledning till att jag och en polare snabbt tappade intresse var att vi inte kunde spela utan randoms. Och nu ta bort det...

Det går att spela duo men man möter squads då.

Inaktiv
Skrivet av jehuty:

Det går att spela duo men man möter squads då.

Det är ju riktigt idiotiskt

Ambassadör
Xbox

Meh


signatur

Jump in.

Medlem

Hela det här spelet är ett tåg som långsamt spårar ur...

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Jozo:

Hela det här spelet är ett tåg som långsamt spårar ur...

Fan vet om det någonsin lämnade stationen dock.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Fan vet om det någonsin lämnade stationen dock.

Det lämnade stationen men lämnade hälften av alla vagnarna kvar på stationen, sen har resterande vagnar lossnat en efter en

Medlem

Hade det funnits tillräckligt många spelare så hade duo funnits kvar....
Ring of Elysium har också det här problemet.

De drar inte tillräckligt många spelare och då måste man begränsa spellägen för att inte få orimligt lång matchmaking eller för hög ping mellan spelare.

1
Skriv svar