Yohio: The Game? Nej, Final Fantasy 7-trailer!

Robot
Yohio: The Game? Nej, Final Fantasy 7-trailer!

Fansen bjuds på en ny trailer, mer att vänta på E3.

#final-fantasy-7, #yohio-the-game, #nyhetstips


Medlem

Hade glömt bort detta!
Nu blev man taggad! Det här såg bra ut.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

It's happening!


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Please pretty please with a cherry on top; inget yaoi boyband smörja som FFXV var.

Medlem

Nier Automata känslan på combaten!
För bra för att vara sant, så tar av mig hype-byxorna direkt, annars kommer besvikelsen som ett inkassokrav på posten.

Medlem

Striderna såg sisådär ut, annars blir det nog bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Får vänta tills/om det kommer till PC men HYPE-train helt klart.


signatur

^Katten, idle extreme.

Avstängd
Skrivet av Tamazin:

Please pretty please with a cherry on top; inget yaoi boyband smörja som FFXV var.

Det kan det omöjligt bli eftersom det var långt ifrån samma stämning i FF7, dystrare musik och så.

Striderna såg dock ganska lika ut och det är bra för gillade striderna i FFXV. Även om jag hellre haft turbaserat som i orginalet men det vet vi ju att det inte blir.


signatur

PS5 och inget annat.

NiC
Medlem

*Tuuuuut tuuuuuuut* här kommer hypetåget! Blev helt till mig!

Medlem

Hype!


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Gen
Medlem
Medlem

men satan va hype... fi asså gud vad jag längtar tillbaka.

Medlem

Hoppas de har med delen där man ska klä ut sig till kvinna för att rädda Tifa från Don Corneo.

Medlem
Skrivet av breahl:

Det kan det omöjligt bli eftersom det var långt ifrån samma stämning i FF7, dystrare musik och så.

Striderna såg dock ganska lika ut och det är bra för gillade striderna i FFXV. Även om jag hellre haft turbaserat som i orginalet men det vet vi ju att det inte blir.

Enda jag minns av striderna i FFXV var teleportera nånstans långt bort och högt upp, teleporter-attackera fienden, teleportera nånstans långt bort, teleporter-attackera fienden. Rinse-and-repeat ad naseum. Sedan magin ska vi inte ens prata om. Trodde inte något FF spel skulle vara tråkigare i den aspekten än FF8, men nog fan är FFXV ännu sämre där.
Jag har föga förhoppningar på detta och för övrigt FF som helhet. Bortsett från World of FF så var FF10 senaste som var ok (Ej räknat FFXIV förstås), resten har varit olika nyanser av bajsbrunt.

Medlem

Stridssystemet i detta gör att jag mycket hellre spelar om originalet än köper detta. Högst upp på min önskelista står ett FF med tians stridssystem, synd att det inte blir detta.

Avstängd
Skrivet av Tamazin:

Enda jag minns av striderna i FFXV var teleportera nånstans långt bort och högt upp, teleporter-attackera fienden, teleportera nånstans långt bort, teleporter-attackera fienden. Rinse-and-repeat ad naseum. Sedan magin ska vi inte ens prata om. Trodde inte något FF spel skulle vara tråkigare i den aspekten än FF8, men nog fan är FFXV ännu sämre där.
Jag har föga förhoppningar på detta och för övrigt FF som helhet. Bortsett från World of FF så var FF10 senaste som var ok (Ej räknat FFXIV förstås), resten har varit olika nyanser av bajsbrunt.

Äsch det var ju roligt system tycker jag och man fick vara lite på alerten, helst när man gjorde dessa instanser som tog flera timmar efter man spelat klart storyn. Jag ser fram emot detta förutom att dom ska släppa det i olika episoder som hitman, jag tycker sånt suger. Vill ha riktigt open world där man kan fara runt hur som helst. Tråkigaste delarna i XV var ju slutet när det blev linjära grejer.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Hoppas att gameplayet ser snyggare ut än så där vart inte så värst impad.

Avstängd
Skrivet av Demonsluger:

Hoppas att gameplayet ser snyggare ut än så där vart inte så värst impad.

Det där är antagligen på konsol, lär väl komma dit först.


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar