Ghost Recon Breakpoint avtäckt – se gameplay och trailer

Gen
Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Jag började nyss en ny omgång Wildlands för det är så jäklar snyggt nu i 4k HDR.

Skrivet av anon_326725:

Vad kör du för setup på datorn för 4k HDR om man får fråga?

Undrar jag också, krävs ju ett monster för att få någorlunda FPS och upplösning i Wildlands som är extremt krävande för hur det ser faktiskt ser ut.

Inaktiv

@Gen:

Jag köpte denna burken häromdagen. Är ganska säker på att den klarar precis allt som finns i dagens spelvärld

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Vad kör du för setup på datorn för 4k HDR om man får fråga?

The power of X.

Inaktiv

@Freeman79a:

Vet tyvärr inte vad det innebär? Xbox?

Tycker inte sådana här trailers säger någonting om hur spelet faktiskt är eller ser ut. Hade iaf skoj med Wildlands ( pga co-op) även om det var långt ifrån orginal Ghost Recon spelen så visst ser man framemot det här. Fullpris betalar jag dock inte.

Skrivet av anon_326725:

@Gen:

Jag köpte denna burken häromdagen. Är ganska säker på att den klarar precis allt som finns i dagens spelvärld

https://i.imgur.com/oqg7Svv.jpg

Djävulen! Vad gick det här kalaset på?

Själv sitter jag och funderar på om jag ska uppgradera till ett nytt grafikkort från ett GTX 770. Lirar mest på PS4an nuförtiden så är kluven.

Inaktiv

@hoppalängdhopp:

Jag tänkte först köpa hela skiten från Webhallen där jag är trogen kund. Det hade kostat mig 38000.
Hittade ovannämnda paket på komplett för 28000. Så ja.. 28 lökar. Dock så kostade mitt nuvarande paket med en gtx 1080 cirka 20k så inte jättestor skillnad med tanke på att den nya burken är ljusår mycket bättre

Trodde faktiskt det skulle kosta mer än så. Vilken skillnad i pris på Webhallen och Komplett dock Tror nog jag nöjer mig med en PS5a när den väl släpps

Kanske även blir en laptop som någorlunda matchar hårdvaran i PS5an också.

Medlem

@anon_326725: alla kanske inte kan eller vill.

Medlem

Såg kul ut. Kommer lira solo, för svårt att lyckas hitta någon att spela med, och randoms är ingen höjdare.

Kommer dock vänta på en rea, backlogen är stor som den är.


signatur

I drank what?

Avstängd
Skrivet av Freeman79a:

The power of X.

Tyvärr måste jag meddela att Xbox One X inte kör wildlands i native 4k.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Är faktiskt mer taggad på detta än Star Wars: Jedi Fallen Order. Ubisoft kan det här med trailers och detta infriade min kuriositet.

Medlem

Jag är inte ett fan av den inzomade kamera vinklen man ser ju inte vad som händer vänster om karaktären.

Medlem

ser ju exakt likadant ut som föregångaren, men kan bli bra om dom gör det korrekt


signatur

//monster

Medlem

Vilket Ghost Recon anser gott folk här vara det "bästa"? Vill köra ett riktigt taktiskt GR som Wildlands inte riktigt ger mig, känner jag.


signatur

Ordo Ab Chao

NiC
Medlem

Om någon ska få kunna få död på The Punisher så är det väl Ghosts då. Ser fram emot spelet, tråkigt dock att ens AI polare inte är med en!

Gen
Medlem

@anon_326725: Mycket fin dator Antar att du siktar på 4K/60fps? Jo den borde klara av de flesta spel iaf Sen finns det väl alltid någon inställning som är onödig eller som inte är optimerad. Har också ett 2080Ti som dessvärre bara ackompanjeras av en 6700K men testkörde Watch_Dogs 2 häromdagen med allt på max och det var någon jävla inställning som gjorde att spelet vägrade köras i 60fps vid 4K

Medlem

Usch blä... Så trött på ubisoft. Det här fjanteriet och smutskastandet av TC får ta stopp någon gång.
Inte köpt en ubi titel på snart 2 år.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Vilket Ghost Recon anser gott folk här vara det "bästa"? Vill köra ett riktigt taktiskt GR som Wildlands inte riktigt ger mig, känner jag.

Har lirat de gamla Ghost Recon från tidiga 2001. Även Ghost Recon: Desert Siege från 2002 och Ghost Recon : Island Thunder från 2002. De har dock åldrats bedrövligt. Jag älskade de på den tiden. Sedan har jag lira Ghost Recon Advanced Warfighter 1 och 2 som tyvärr inte finns på Steam trots att de 3 första titlarna gör det. De har åldrats bättre men vet inte var man hittar de till PC. Alla dessa är mycket mer taktiska än dagens GR spel. Speciellt de 3 första. En återgång till de vore inte fel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ta gärna bort Tom Clancy från speltitlarna nu Ubisoft.

Medlem

Trailer blev lite fånig när dom jagades av drönare som träffar absolut inget och sedan kom robotar à la Star Wars upp...

Jag är försiktigt optimistisk, vill gärna ha gameplay-videos först.

Skrivet av Dudinkalv:

Ser extremt genetiskt ut och det var absolut inget i Gameplay trailern som fick mig att lyfta på ögonbrynet, tyvärr.

Du menar väl generiskt?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

Tyvärr måste jag meddela att Xbox One X inte kör wildlands i native 4k.

Nää kanske inte. Men en 56% boost av upplösning över Pro.

..prone..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Avstängd
Skrivet av Freeman79a:

Nää kanske inte. Men en 56% boost av upplösning över Pro.

Har ju absolut noll betydelse om det är native 4k eller inte.

Tycker mig minnas hur du var väldigt viktig med nämna hur HDR stödet på originala PS4an är fejk. Men tydligen så ska nästan 4k räknas som 4k


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Tråddemonen
Testpilot

Verkar som att de snäppar upp interaktiviteten med spelmotorn likt God Of War gjorde. Detta kan båda gott för kommande ubisoft titlar, tror dock att detta spel blir väldigt tjatigt i längden då spelstilen såg väldigt plan ut med få strategiska drag.

Medlem

@Jaxalot: Alla pc spel innan Future Soldier. D.v.s. Ghost Recon 1-2, GRAW 1-2.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

@Jaxalot: Inget kan döda The Punisher.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Tänkte spela igenom senaste uppdragena dom lade till i Wildlands nyligen men spelet bara crashar för mig (Spelet försvinner utan error till desktop).
Har fan testat ALLT nu i 2H så vart uninstall och funderar på införskaffa Breakpoint till PS4 istället.
Skall göra nytt försök när jag uppgraderar efter Ryzen 3xxx släppts och se om det fungerar då...


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Haha vilken röst huvudkaraktären hade, faaan vad cool snubbe 😛 Nä, vet inte vad som hänt med Ghost Recon men det där spelet är inget Ghost Recon i mitt tycke.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

Har ju absolut noll betydelse om det är native 4k eller inte.

Tycker mig minnas hur du var väldigt viktig med nämna hur HDR stödet på originala PS4an är fejk. Men tydligen så ska nästan 4k räknas som 4k

Fanbois will be fanbois. Sanningen är inte så viktig då.


signatur

I drank what?

123
Skriv svar