Ghost Recon Breakpoint avtäckt – se gameplay och trailer

Robot
Ghost Recon Breakpoint avtäckt – se gameplay och trailer

Goda soldater mot onda soldater och high-tech-vapen.

#ghost-recon-breakpoint, #ubisoft, #wildlands


Medlem

Jäkligt surt att vi som vill lira själva inte får AI styrda medhjälpare som Ghost Recon Wildlands hade. De sa detta under eftersändningen. Mycket synd då jag inte lirar co-op. Så då kan man inte ens få hjälp när man har blivit skjuten.

Fan vad besviken jag blir då spelet ser mäktigt ut annars.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv
Skrivet av CARTMAN:

Jäkligt surt att vi som vill lira själva inte får AI styrda medhjälpare som Ghost Recon Wildlands hade. De sa detta under eftersändningen. Mycket synd då jag inte lirar co-op. Så då kan man inte ens få hjälp när man har blivit skjuten.

Fan vad besviken jag blir då spelet ser mäktigt ut annars.

Kanske ska köra coop då?

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Kanske ska köra coop då?

Hehe, nja ja får lira single utan nån annan helt enkelt. Föredrar att ta min egna takt i spelvärldar. Synd dock då det känns speciellt att ingå i en liten militär specialstyrka. Gillade GR: WildLands trots att AI inte var världens bästa.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Gillade Wildlands, hoppas att det blir bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Oj. verkligen utflippat värre. Hoppade fram genom gameplayen då jag inte hade ro i kroppen att se detta i sin helhet. Var är mina Ghosts från förr? Varför är de ersatta av gänget i Fast and Furious?

Wildlands var redan det långt ifrån den mörkare framtoning som de tidigare spelen hade och detta är ju helt bananas. Ser ju snudd ut på att vara celshading på grafiken också.

Antar att alla utvecklare vill väl ha sitt Destiny men Ubi har ju redan Division 2.

Kul för alla de som inte spelade spelen i begynnelsen och gillar detta. Men det var länge sedan detta kändes som Tom Clancy. Pass för mig.

Medlem

Känns bara mer och mer arkadiskt, tacka vet jag GRAW spelen. Varför måste allt anpassas till "SUPER SPECIAL ARCADE HERO SHOOTER"? De har ju redan CoD, BF och Titanfall från de stora utvecklarna.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Vill väldigt gärna spela detta och wildlands.
Men spelar med ett gäng på 5-6 pers varje vecka....
Är så trött på att alla spel bara görs för 4.

Snygg presentation, men jag undrar som vissa ovan, var är spelets rötter?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jäkligt surt att vi som vill lira själva inte får AI styrda medhjälpare som Ghost Recon Wildlands hade. De sa detta under eftersändningen. Mycket synd då jag inte lirar co-op. Så då kan man inte ens få hjälp när man har blivit skjuten.

Fan vad besviken jag blir då spelet ser mäktigt ut annars.

Var det inte i trailern att istället för AI polare så finns det skill så man får "drönare" som gör det?

Medlem

Skulle vara kul att se riktig gameplay.

Såna här previews brukar alltid vara friserade med extra animationer, effekter och liknande för att se fränt ut. Sen när man spelar färdiga spelet så är fattas hälften.

Att det kommer se ut som i "gameplay"-versionen på PS4 och XBOX tror väl inte ens tonåringarna på längre?


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Älskade Wildlands, så detta kommer jag hålla ett öga (eller två) på!

Avstängd

Jag gillade wildlands men detta ser ju likadant ut, fast sämre. Håller med @CARTMAN om AI, det borde gjorts i detta med, då kanske det varit spelbart.

@anon_326725 Vi som vill spela själva vill spela själva. Därför jag älskar spel som Witcher 3, Assassin's Creed, RDR2 osv. Ska inte vara nått jäkla coop vilket gjorde AC Unity väldigt dåligt i mitt tycke.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Hade riktigt kul med Wildlands, fantastiska miljöer och bra gameplay, även om det var en aning arkadigt.
Blev inte klok på den här trailern om jag blev sugen eller inte, men funkar det bra som single player så lägger jag gärna tiden på det.

Medlem

Ser extremt genetiskt ut och det var absolut inget i Gameplay trailern som fick mig att lyfta på ögonbrynet, tyvärr.

Medlem

Såg streamen och presentatioen igår, spelet såg så löjlig ut. Jag vill inte ha ett jävla openworld survival spel. Jag vill ha en taktisk shooter med någon slags realism.

Medlem

Spelar orginalet lite då och då. Hur en serie med realism och taktiska inslag kunde bli såhär är ledsamt.

Ser ut som vilket dussin-arcade-konsolspel som helst. Tråkigt.

Inaktiv

@breahl: Respekterar att folk vill vara ensamvargar. Fast vissa saker är gjorda för att spela med andra helt enkelt.
Det är något som ensamvargarna får lov att respektera. Med ömsesidig respekt kommer vi långt här i världen

Med det sagt kan jag tycka att uttryck som "ska inte vara nåt jäkla coop" är lite skevt då något av det bästa man kan uppleva här i världen är tillsammans med andra människor. Men såklart är även det en subjektiv tolkning från min sida och jag respekterar ifall andra inte delar mina åsikter kring det.

Medlem

Tacky, men det var väl väntat.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av anon_326725:

@breahl: Respekterar att folk vill vara ensamvargar. Fast vissa saker är gjorda för att spela med andra helt enkelt.
Det är något som ensamvargarna får lov att respektera. Med ömsesidig respekt kommer vi långt här i världen

Med det sagt kan jag tycka att uttryck som "ska inte vara nåt jäkla coop" är lite skevt då något av det bästa man kan uppleva här i världen är tillsammans med andra människor. Men såklart är även det en subjektiv tolkning från min sida och jag respekterar ifall andra inte delar mina åsikter kring det.

Tycker att du har helt fel. Tror att många kommer skippa detta pga inget singleplayer läge(med AI partners)


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv

@Kleptoman:

Respekterar din åsikt till 100%! Jag kan bara tala från egna erfarenheter Hoppas iaf att det är kul solo för din skull!

International
Man of Mystery

Ser riktigt intressant ut. Jag älskade också wildlands och AI-spelarna där men stördes enormt av att de ibland kunde "smyga" fullt synliga för fiende-AI'n utan att den brydde sig. Hellre spelar jag själv och vet precis var gränserna går.

Coop, ja kanske.. om jag lyckas koordinera några polare att spela men det är inte alltid så enkelt. Kanske blir ett coopspel för DreamHack i vinter dock.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Är det bara jag eller börjar spel bli av med sin identitet? Tycker de flesta AAA-spel som släpps nu för tiden är någon slags generisk sörja

Medlem
Geeks Gaming

Hmmm. Ubi har en förmåga att få revealsen att se väldigt bra ut (i.e wildlands etc). Dock är det lite väl futuristiskt för min smak och jag är rädd för att man återanvänder ”UBI mall 1a” som i resten av sina open world spel (far cry, GR), dvs att det blir en bra dlc (igen).

Dock VILL jag bli positivt överraskad och ska inte sticka under stolen med att wildlands hade sina positiva sidor. Dock tenderar UBIs spel stöpta i just denna mallen att snabbt bli lite väl repetitiva och enformiga för mig

Medlem

Jag och 3st polare har kört igenom Wildlands två ggr och nu krigar vi oss igenom Ghostmode (permadeath).
Breakpoint må se väldigt likadant ut men då jag och polarna fortfarande kör Wildlands så kom det här som en mycket glad överraskning!

Testpilot

Verkar kul , gillade det tidigare spelet och spelade en hel del.

Medlem

Vi hade vansinnigt kul med Wildlands, speciellt friheten i att välja hur vi tog oss an varje uppdrag. Dock så blev det lite same same i långa loppet då fiendevariationen var så låg. Men många riktigt spännande och nagelbitande infiltreringsuppdrag minns jag med glädje och med det i ryggen ser jag faktiskt fram emot breakpoint. Tycker att det är helt rätt väg att gå som förlängning av Wildlands. Ska bli spännande att följa.

Medlem

Jag började nyss en ny omgång Wildlands för det är så jäklar snyggt nu i 4k HDR.

Inaktiv
Skrivet av Freeman79a:

Jag började nyss en ny omgång Wildlands för det är så jäklar snyggt nu i 4k HDR.

Vad kör du för setup på datorn för 4k HDR om man får fråga?

123
Skriv svar