Nintendo Direct på E3 lägger all energi på spel som släpps i år

Robot
Nintendo Direct på E3 lägger all energi på spel som släpps i år

11 juni klockan 18:00 är det dags.

#e3, #nintendo-direct


Kontot avslutas

Jag vet inte vad jag vill se. Som ni redan har sagt så kommer det bara handla om spel som släpps under 2019. Det var riktigt svårt då. Möjligtvis Super Mario 3D World till Switch.

Annars ser jag fram emot att få veta mer om Super Mario Maker 2.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Att Snes-spel kommer till Nintendo Online samt någon överraskning såklart.

Medlem

Även om fokusen ska vara på spel som kommer i år så hoppas jag ändå på livstecken från uppföljare till Botw och Mario Odyssey.

Ett utannonserade av Pikmin 4 med release i höst/vinter hade varit mycket trevligt.

Annars ska det bli kul att se mer från samtliga spel som är i pipen, där Luigi's Mansion 3 och remaken på Zelda toppar.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Vamp:

Att Snes-spel kommer till Nintendo Online samt någon överraskning såklart.

Håller helt med om SNES. Det är dags att accelerera Nintendo online.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Avstängd

Pokémon Sw&Sh och Animal Crossing tippar jag på.

Medlem

Hoppas på lite info kring resten av all DLC-karaktärerna till Smash Ultimate, men även en och annan överraskning vore trevligt.

Medlem

Pikmin 4, Luigi's Mansion 3 och Final Fantasy Crystal Chronicles Remastered skulle jag gärna se mer info kring. Det lär väl bli en hel del Fire Emblem Three Houses och Pokémon Sword/Shield dock skulle jag tro.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Hoppas man får en releasedag för Animal Crossing!

Medlem

Även om jag uppskattar mängden indiespel som strömmar in så suktar jag främst efter riktiga nintendotitlar som Zelda, Mario, Metroid.
Gamla pärlor uppskattas också. Snes vore fint, så även typ Wind waker eller Galaxy 1-2.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

En Switchport av Ori and the Blind Forest hade varit något! Perfekt spel att ha med sig!

Annars hade ett nytt Kid Icarus i 2D varit trrvligt, kanske i metroidvania-stil?


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

1
Skriv svar