Conan Exiles 1 år – gratishelg och massiv uppdatering

Robot
Conan Exiles 1 år – gratishelg och massiv uppdatering
ELF
Medlem

Trevligt. Har kört det en hel del senaste tiden.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Tack för tipset
Kunde dock inte hitta någon recension här på FZ av spelet.
Nåväl, får bilda mig en egenupplevd uppfattning

Medlem
Skrivet av ELF:

Trevligt. Har kört det en hel del senaste tiden.

Har de förbättrat laggproblemen? Var helt ospelbart vid launch och långt därefter.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Har de förbättrat laggproblemen? Var helt ospelbart vid launch och långt därefter.

This! Har det blivit bättre med lag undrar jag med.

Jag gillar spelet men bytte bort det för att t ex slåss med vargar som teleportera och ibland är som spöken fick mig att tappa sugen.

ELF
Medlem
Skrivet av Mirage:

Har de förbättrat laggproblemen? Var helt ospelbart vid launch och långt därefter.

Har inte märkt av något som helst strul i singleplayer. Multiplayer kan jag bara säga att det laggade en del när jag var inne på en server för att bara leka lite. Men minns ej om den var officiell eller custom.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

@pillveke:

Jag tycker det har blivit rejält mycket bättre. Sen beror det ju helt på vad för server man spelar på. Det är oftast mindre lagg på en server med bra hårdvara och som rensas hyfsat regelbundet.

Inaktiv

Bästa survival crafting-spelet jag kört.
Men har bara kört på egen server med ett gäng polare då jag upplever att alla online-servrar strular en del.

Medlem

Kommer absolut att testa, missade förra gratis helgen. Synd att dom inte utannoserar lite tidigare så man kan planera in lite mer speltid.

Medlem

På PS4 pro är det helt ospelbart efter senaste uppdateringen. Det laggar som satan.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

På PS4 pro är det helt ospelbart efter senaste uppdateringen. Det laggar som satan.

Skönt att jag nyligen fått nog av spelet och avinstallerat det för tillfället. Inte jätte roligt spel att spela själv. Men helt värt att testa som nu nyligen gratis genom ps+. Bara för att man kunde hoppa runt som en helt naken storbystad kvinna. Det var både fantastiskt och roligt på samma gång!

Medlem

Hann bara testa i ca två timmar men tyckte ändå det var rätt skoj, lite buggigt och känns lite old school på något sätt men kul.

1
Skriv svar