Merch! CD Projekt Red slår upp portarna till sin onlinebutik

Robot
Merch! CD Projekt Red slår upp portarna till sin onlinebutik
Medlem

Hårt tryck på sidan. Den går upp och ner men lyckades beställa ett par strumpor, den coola muggen samt ett ritblock.

Ambassadör
Xbox

Strumpor!

Ser ut att vara en stabil shop, gillar när de kör sitt eget race.


signatur

Jump in.

Inaktiv

Inget man ville ha för tillfället men roliga saker en del. Muggen och postern (med den malplacerade snygga tjejen brevid) var coola.

Medlem

Hade jag 2300kr över hade jag spenderat det på nåt nödvändigt... och en Geralt statyett i min kollektion är definitivt nödvändigt.

Medlem

Fanns inte så mycket som lockade just nu...Men svettas lite nervöst över vad som kan dyka upp där framöver D:


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Istället för mikrotransaktioner så säljer dom dyrt irl-skräp


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Istället för mikrotransaktioner så säljer dom dyrt irl-skräp

Men sluta grina om allt. Jesus.

Om dom har mikrotransaktioner så gör dem helt fel, och om dem säljer "irl-skräp" så gör dem helt fel?

Fattar inte folk att det är ett företag som vill tjäna pengar? Och om dem kan göra det på saker som detta, vad är problemet?

Medlem
Skrivet av Arkaith:

Men sluta grina om allt. Jesus.

Om dom har mikrotransaktioner så gör dem helt fel, och om dem säljer "irl-skräp" så gör dem helt fel?

Fattar inte folk att det är ett företag som vill tjäna pengar? Och om dem kan göra det på saker som detta, vad är problemet?

Jisses! Det jag menar dock, om cdpr säljer skräp så är det coolt men om EA säljer digitalt skräp är det skandal. Jag grinar om en sak, andra om annat. Du grinar om att jag grinar.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Jisses! Det jag menar dock, om cdpr säljer skräp så är det coolt men om EA säljer digitalt skräp är det skandal. Jag grinar om en sak, andra om annat. Du grinar om att jag grinar.

Detta IRL "skräpet" är inte en del av spelet eller något du kan köpa i spelet. Det är inte heller något som påverkar spelet eller din personliga upplevelse så vad är poängen med ditt argument? Att jämföra merch med mikrotransaktioner är verkligen inte samma sak och EA säljer förövrigt också IRL "skräp" och ingen har problem med det.

Ja förutom du då som ska vara konträr.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Istället för mikrotransaktioner så säljer dom dyrt irl-skräp

Dyrt och dyrt... Nu kan jag inte svara för kvalitén på deras kläder och pryttlar. Men en t-shirt för 20,90€ med tryck på är väl inte så fasligt dyrt jämfört med en "jag var där-t-shirt" från en konsert för 500-600 riksdaler eller från något fancy pancy märke i någon hipp butik på stan. Jämför man med enkla vita/svarta/marinblå t-skjortor från storköpen eller Gekås så är det klart att det är dyrt. Allting är ju relativt.

Vad som suger hårt dock är att de använder sig av UPS som bud... Så man tvingas sitta och vakta postfacket i svalen så att de inte kan ljuga om att de minsann ringt på och ingen var hemma. Eller behöva köra genom halva stan till en lurigt industriområde för att leta reda på deras enda utlämningsställe som har öppet mellan 08:30-08:32 varannan tisdag och var tredje fredag.


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Inaktiv

@FejkFejksson: Vad fan snackar du om? Det här påverkar inte spelen på något sätt medans microtransaktioner är implementerade i spelets design på ett sådant sätt att du ska vilja göra köp för att få en bättre upplevelse. Exempel på detta är typiska diamanterna i alla mobilspel man kan köpa för att slippa grinda i timmar.

Medlem
Skrivet av Barkbiten:

Ja förutom du då som ska vara konträr.

Nä inte alls


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Quake-konnässsör

Detail they said! Men ganska billigt ändå för den kvalitet på staty, och kvalitén ser bättre ut än den man fick i Collectors Edition för några år sedan. Men inget slår Sideshow, men du måste tyvärr ta ut en nytt huslån för att köpa deras statyer.

Geralt of Rivia Skellige Undvik Armor

Eredin

Medlem

Leshen king är ju numera även Monster Hunter Wolrd merch Men 2077 var ju skapligt urplockat nu

1
Skriv svar