Nu kan du spela original-Minecraft i webbläsaren

Robot
Nu kan du spela original-Minecraft i webbläsaren
Medlem

Är Fortnite mer populärt hos kidsen nu eller gäller Minecraft fortfarande?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv

Jag har ingen aning om det, men jag hoppas verkligen att Minecraft hägrar än. Det är bättre för barnen att vara kreaktiva.

Skägg.
10 Chambers

Minecraft har ganska stor konkurrens av Roblox bland de yngre barnen (5-10), sen är Fortnite hyfsat så dominerade. Enligt min egen omvärldsbevakning av mina kids och deras klasskamrater.


signatur
KoP
Medlem
Skrivet av anon_276063:

Jag har ingen aning om det, men jag hoppas verkligen att Minecraft hägrar än. Det är bättre för barnen att vara kreaktiva.

Ja, eller för vuxna som vill vara kreativa. Vi är ett gäng 30+ som lirar än.

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Minecraft har ganska stor konkurrens av Roblox bland de yngre barnen (5-10), sen är Fortnite hyfsat så dominerade. Enligt min egen omvärldsbevakning av mina kids och deras klasskamrater.

Mjo. Dock finns det barn som bland annat spelar Roblox och som älskar att ha ihjäl folk i spelet, vilket skrämmer mig rejält. Har sett det med egna ögon. Barn ska ha kul och leka med andra barn och vara kreaktiva och nyfikna. Inte sitta framför någon skärm och skjuta ihjäl folk för att sedan skratta åt det -.-

Skrivet av KoP:

Ja, eller för vuxna som vill vara kreativa. Vi är ett gäng 30+ som lirar än.

Jadå. Minecraft är roligt Det är ingen snack om saken.

Ambassadör
Xbox

Minecraft hade vid senaste beskedet för några månader sedan över 91 miljoner aktiva spelare, och det var innan det lades till i Xbox Game Pass. Så nog är det full fart alltid!


signatur

Jump in.

Medlem

Minecraft är på många vis LEGOs motsvarighet i dataspel; ändlöst kreativt för stora som små och otroligt lugnande nästan terapeutiskt.

1
Skriv svar