Snyggaste spelomslaget?

Medlem

Tycker de lyckades med skön layout på SoT.

Och en klassiker.

Medlem

Älskar detta omslag från Left 4 Dead.

Medlem

Alla omslag som bara visar en huvudkaraktär som stirrar in i kameran och ser måttligt irriterad ut blir automatiskt diskvalificerade som varande extremt fantasilösa.

Exempel: Dishonored, Batman: Arkham asylum, Doom (2016)
Undantag: Alice

Medlem

signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Skribent

Jag har alltid gillat Final Fantasy-seriens logotyper. Enhetliga men samtidigt unika och stilrena.

Medlem
Medlem

Omslaget vart de som fick mig att köpa spelet med alla sparpengar som liten. Blev många roliga timmar i co-op med syrran och brorsan.

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Old times...

Medlem

Har svårt att sluta, finns så många covers jag tycker om, både till spel jag tycker och inte tycker om. Detta är dock ett av mina top 3 spel av all time! Även med snygg låda imo:)

Medlem

Black & White, man kunde ju ffs till och med välja vilken färg man ville ha på skiten!

Medlem

Samlarutgåvan av Dragon Age: Origins, med det avtagbara höljet, utan tvekan. Ser inget här som ens kommer i närheten


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

@Lofa: Jag har många fina minnen från Defender of the Crown!

Här är omslaget till ett annat klassiskt spel som väcker starka nostalgikänslor. Det var mitt första spelinköp någonsin, ett 16K ROM cartridge-plattformsspel med en guldgrävare i huvudrollen som jag spelade på min Atari 600-hemdator. Ett spel med det omslaget måste man ju bara ha. 😀

Det visade sig vara ett riktigt kul spel. Hjälten Miner 2049er som syns på omslaget fick jag ju se i spelet, men någon åsna hittade jag aldrig. 😄

Medlem
Medlem

Gillar denna. Den engelska versionen har för mycket utmärkelser (tror jag) runt om.

Medlem

En favorit

Medlem
Skrivet av Fulci:

Barbarian till C64. Det hade man kul med när man var en parvel.

https://i.imgur.com/ZLvkyz2.jpg

Anna Book! Vilken pingla hon har varit!

Medlem
Medlem
Medlem

Har haft den som bakgrundsbild på mobilen under en längre tid. Det är något rogivande över den.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Fallout och Fallout 2 är snygga.

Annars gillar jag även BG2 och Deus Ex.

Medlem

signatur

Kunskapsförmedlare.

FM-guru
F.d. Sisyr

Alltid föredragit enklare, stilrena grejer vilket tyvärr är rätt ovanligt när det gäller detta. Quake-spelens omslag, likt det i TS post, brukar vara rätt snygga. XCOM 2 var bra också, detaljerat men likväl i min smak.

Hade varit ännu bättre utan de röda och blå färgerna kring ansiktet, men man kan inte få allt.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Gillar de gamla omslagen Psygnosis hade.

Har aldrig sett dessa tidigare. ”Wow!” säger jag bara.

Skrivet av MaxWarp:

Alla omslag som bara visar en huvudkaraktär som stirrar in i kameran och ser måttligt irriterad ut blir automatiskt diskvalificerade som varande extremt fantasilösa.

Exempel: Dishonored, Batman: Arkham asylum, Doom (2016)
Undantag: Alice

Alice (gissar att du syftar på American McGee’s Alice) känns inte generiskt på samma sätt, men jag kanske är lite biased då det är ett av mina absoluta favoriter.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Hade varit ännu bättre utan de röda och blå färgerna kring ansiktet, men man kan inte få allt.

Det kanske är en fransk alien?

Snyggt omslag hur som helst.

Medlem

Det alternativa omslaget för Bioshock Infinite var sjukt snyggt.

Skriv svar