Hör upp soldat! Ghost Recon-nyheter på torsdag

Robot
Hör upp soldat! Ghost Recon-nyheter på torsdag

Ubisoft frestar med världspremiär för... nytt spel?

#e3, #ghost-recon, #ubisoft, #ghostrecon


Medlem

Det skulle vara kul om man gick tillbaka till sina rötter mera, både i R6 och GR, lite mera smygande och taktiskt, lite mindre HUD och tredjeperson.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Ambassadör
League of Legends

Jag håller med dig @Hipshot. Snälla gå tillbaka till orginalen. Singleplayer, förstaperson, smygande och taktik.

Wildlands hade en arkadisk känsla, inte tyngden jag vill ha i Ghost Recon. Det var ett coop-Far Cry.

Edit: första från tredje

Geeks Gaming
Skrivet av dali:

Jag håller med dig @Hipshot. Snälla gå tillbaka till orginalen. Singleplayer, tredjeperson, smygande och taktik.

Wildlands hade en arkadisk känsla, inte tyngden jag vill ha i Ghost Recon. Det var ett coop-Far Cry.

Håller med. Ghost recon fanns inte i wildlands.
Tyvärr har de senaste Tom Clancy spelen totalt missat just med Tom Clancy.
Första ghost recon är fortfarande min favorit.
Fick man verkligen vara taktisk och betala för sina misstag.
Ville man köra Rambo kunde man de. Ville man ha 1, 2 eller 3 squads kunde man göra de.
Förlora du en av dina soldater så va han/hon död och kunde inte använda mer fast man lagt ner tid och "uppgraderat" mycket på den soldaten.

Medlem

Hade riktigt kul i ursprungliga GR med expansioner. Riktigt spännande PVP också. Advanced Warfighter var skapligt det med tyckte jag.

Jag skulle gärna se ett GR som tog serien mer tillbaka till miljöer som i dessa spel och med ett förstapersonsperspektiv och en PVP som likt tidigare GR och R6 spel (även Siege) bara har ett liv. Skippa förmågor likt Siege utan mer renodlat med olika typer av vapen/kits.

Men det kommer ju inte hända så får vara glad att jag fick fantisera om det en stund

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:

Det skulle vara kul om man gick tillbaka till sina rötter mera, både i R6 och GR, lite mera smygande och taktiskt, lite mindre HUD och tredjeperson.

Grin återuppstår och gör Advanced Warfare 3?


signatur
Medlem
Skrivet av dali:

Jag håller med dig @Hipshot. Snälla gå tillbaka till orginalen. Singleplayer, tredjeperson, smygande och taktik.

Wildlands hade en arkadisk känsla, inte tyngden jag vill ha i Ghost Recon. Det var ett coop-Far Cry.

*Förstaperson

Skribent

Jag vill ha ett Wildlands 2 där man ser över bristerna med det första spelet och tonar ned AC-upplägget.

Jag känner mig rätt ensam i den önskan.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

International
Man of Mystery
Skrivet av Ringo:

Hade riktigt kul i ursprungliga GR med expansioner. Riktigt spännande PVP också. Advanced Warfighter var skapligt det med tyckte jag.

Jag skulle gärna se ett GR som tog serien mer tillbaka till miljöer som i dessa spel och med ett förstapersonsperspektiv och en PVP som likt tidigare GR och R6 spel (även Siege) bara har ett liv. Skippa förmågor likt Siege utan mer renodlat med olika typer av vapen/kits.

Men det kommer ju inte hända så får vara glad att jag fick fantisera om det en stund

Ja jäklar, hittade lite let's play på GR-1 och minns hur kul den var att spela.. kan man få den spelstilen men med modern grafik och stora fina banor vore det ju GULD!

Köpte Rainbow6-3 gold för ett tag sen, det var också väldigt kul att uppleva allt det igen, speciellt hur dödligt varje misstag kunde vara. Älskar att kunna taktiskt kommendera mina andra grupper att synka attacker


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Releasehästryttare

Vågar man gissa på en ny karta och en ny operator till siege tro?

Ambassadör
League of Legends

@StenmanJones: korrekt. Tänkte skriva "skippa" före men blev inte mer än en tanke.

Inaktiv

Kanske är en film?
Var det inte tal om det ett tag eller har jag drömt det?

Skrivet av Mike Stranéus:

Jag vill ha ett Wildlands 2 där man ser över bristerna med det första spelet och tonar ned AC-upplägget.

Jag känner mig rätt ensam i den önskan.

Spelar fortfarande Wildlands, fantastiskt lir!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Skrivet av Turbodog:

Kanske är en film?
Var det inte tal om det ett tag eller har jag drömt det?

Dom gjorde ju en liten miniserie iom. lanseringen utav Wildlands, finns på Prime tror jag.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Det lär väl bli ytterligare FC smörja för en hjärndöd befolkning. GRAW, det första till pc regerar fortfarande serien.

Avstängd

WL var bra men hade kunnat vara jättebra, ser gärna en 2a med förbättringar och lösningar för 1ans brister.

Medlem

Wildlands var inget dåligt spel. Jag har haft en del kul med det också. Men GR kan för mig aldrig vara ett spel där man springer runt i tredjeperson med coversystem och grindar för att hitta utspridda vapen och nya coola kläder.

Förstaperson. Utrustning som tillhandahålls från start och snarare begränsas av vad som tillåts i kombination och vikt. Färre och smartare fiender. En rak och djupare story istället för all denna open world för open worlds skull vore välkommet det med. PVPn i första GR samt i GRAW var även den riktigt kul. Nu finns ju lite alternativ som SQUAD, Insurgency o kanske fler. Så kan ju vara svårt o hitta sin plats här.

Plus att de säkerligen är svårt att få in en långvarig och för Ubi tilltalande monetisering i ovan nämnda upplägg.

1
Skriv svar