Första bilden på Jim Carrey som Dr. Eggman i Sonic-filmen läckt

Robot
Första bilden på Jim Carrey som Dr. Eggman i Sonic-filmen läckt
Gnällkuk

Hur kunde han tacka ja till denna roll? :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Hur kunde han tacka ja till denna roll? :/

Han behövde väl pengar

Medlem

Det kunde ha varit värre, tror ändå att han kan göra karaktären "hyfsad" rättvisa. Undrar hur han har tänkt sig med rösten, han lär ju försöka ha ett lite djupare tonläge och lägga lite "rispighet" bakom rösten annars vetetusan.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Varför fick inte Robotnik få lov att vara överviktig? Eller missade jag någon kanon där han gått på diet?

Moderator | Testpilot

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

@uberpwnage2.0: Tycker ändå filmen verkar ok för målgruppen 7-13ish vilket den verkar vara riktad mot (?).

Medlem

Han lär spela karaktären bra, även om han inte är ett dugg lik. Dock kommer han inte kunna rädda vad som ser ut att bli en av de sämsta filmatiseringarna av ett spel någonsin.

Medlem

Det här var lite mer Robotnik, även om han ser ut att sakna magen Gissar på att han går från arrogant vetenskapsman till galen vetenskapsman som blir besatt av att förgöra Sonic.

Moderator | Testpilot

@Bojkott: Jo Eggman/Robotnik ser bra ut där.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Varför använder de "Coolio - Gangsta's Paradise?" i trailern? Är det för referensen till 90-talet?

Det fungerade väl för "Dangerous Minds", men de hade väl kunnat använda någon av sonics egna teman? Luktar hollywood-massproduktion över det hela (precis som med transformers och smurfarna).


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Filmen lör vara horribel, men kanske att han kan rädda några scener 😀


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Ambassadör
Xbox

Oscars-material detta!


signatur

Jump in.

Medlem

Haha, den verkar ju askul. Den ska jag slösa pengar på.
Ja, jag är över 13 år...


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Denna rulle kommer ju vara asgrym. Tänker man att det ska vara en sonic film blir man nog gruvligt besviken.

Ja Fy Sonic ser inte bra ut ..ser weird ut


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ytterst tveksam till denna. Kollar väl in den via suspekta källor när den har gått klart på bio.

Umi
Medlem

Sonic ser helt missbildad ut i trailern

Medlem

Den här måste jag se. Ser ju jätterolig ut.

Medlem

Haha, kan bli första filmen på 20 år som jag kommer se på premiären 😁


signatur

Styret upp och däcken ner

FM-guru
F.d. Sisyr

Det jag sett hittills av filmen påminner om en mer påkostad variant av de gamla live action-mellanskevenserna i Red Alert. Lite oklart varför, men så är det.

Inaktiv
Skrivet av TheConsul:

@uberpwnage2.0: Tycker ändå filmen verkar ok för målgruppen 7-13ish vilket den verkar vara riktad mot (?).

Många 7-13åringar som spelar eller ens vet vem Sonic är...

Medlem

Bättre än väntat, ser nog hellre denna än Transformers filmerna.
Eggman verkar vara den mest underhållande delen av filmen.

Skrivet av Sisyr:

Det jag sett hittills av filmen påminner om en mer påkostad variant av de gamla live action-mellanskevenserna i Red Alert. Lite oklart varför, men så är det.

Haha, ja faktiskt!

Herr rygg

Carrey kommer vara grym i sin roll! Givet biobesök, 5 av 5 direkt


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Ser ju hur bra ut som helst! Två tummar upp.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Dr. Ivo Robotnik, är det riktiga namnet. Det är originalet, Eggman kom senare


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Många 7-13åringar som spelar eller ens vet vem Sonic är...

det där lät tveksamt, så på kul så räknade jag antalet sonic-släpp de senaste 13 åren.

80 släpp sammanlagt (om man räknar till samtliga konsoler osv. då samma spel ofta släpps på 3+ plattformar). varav 63 unika spel.

dessutom 2 olika tv-serier med flera säsonger.

detta alltså enbart sedan 2006. helt sinnessjukt vad mycket sonic skräp (det mesta iaf) dom pushat ut.

Inaktiv

@quadratis: Hmm isf måste det ju finnas folk som fortfarande köper spelen? Skulle vara intressant med en undersökning där de kollar hur stort Sonic är i de olika åldrarna och hur sannolikt det är att personen skulle köpa eller se på bio.

Medlem

De ska tydligen ändra på hur Sonic ser ut nu

1
Skriv svar