Gameplay från Borderlands 3 läckt – av Gearbox

Robot
Gameplay från Borderlands 3 läckt – av Gearbox

Men i morgon får vi hela filmen.

#borderlands-3, #gearbox


Medlem

Längtar.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Det var inte det mesta rafflande gameplay-klippet jag sett.

Medlem

Svårt och avgöra om det är bättre grafik när dom kör sån där tecknad stil. Ser ut som Borderlands 2.

eld
Medlem
Skrivet av Zidious G:

Svårt och avgöra om det är bättre grafik när dom kör sån där tecknad stil. Ser ut som Borderlands 2.

Mycket mer detaljerade meshes och PBR på allt, men iom att stilen är som den är så kan jag förstå att det är svårt att se skillnaden.

Medlem

@Bennii: Det är för att det bara visar upp en funktion i deras twich extension, om du har länkat ditt shift konto till twich och kollar på en streamer, så har du en chans att "vinna" samma item som dom lootar i en kista. det är bara det dom visar.

EDIT: Ska bli kul o se streamsen imorrn, speciellt Gothalion och Admiral Bahroo, se hur mycket dom kan ha sönder spelet


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inte mycket man fick se direkt.. Men coolt med vapen som kan skifta mellan elementen, kanske man kan ändra mellan singel/burst/fullauto åxå på vissa vapen


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

@Snake Plissken: ja, de olika vapentillverkarna har olika gimmicks som man skiftar mellan, Maliwan har olika element, Dahl har olika firemodes som semi, burst och full auto, medans Atlas har en Zorg-Zf1* variant med en tracker och sen går resten av kulorna dit.

*Fifth Element


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

någon mer som hade problem med illamånde i bl2?

Inaktiv
Skrivet av xarl:

någon mer som hade problem med illamånde i bl2?

"bl2"? Hm. Borderline... 2? Har tv-serien fått en uppföljare? Eller menar du att Ariana Grande har gjort en till Bloodline-låt?

Observera att detta inlägg är ett hat/ironi-inlägg mot de som vägrar skriva fullständiga titlar på spel. Är så trött på det!

Som svar på xarls inlägg: nej. I tvåan kan man ställa in synfältet (FOV). Har dock problem med ettan, där man inte kan ställa in synfältet.

Medlem

@anon_276063: ettan? SVT1 eller? tvåan? Terminator 2?

Hurrhurr, snacka om o kasta sten i glashus.

Borderlands Game of the Year Enhanced (gratis om du har Borderlands 1 på STEAM) har Field of View slider ifall det kan vara av intresse.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skrivet av Zymac:

@Snake Plissken: ja, de olika vapentillverkarna har olika gimmicks som man skiftar mellan, Maliwan har olika element, Dahl har olika firemodes som semi, burst och full auto, medans Atlas har en Zorg-Zf1* variant med en tracker och sen går resten av kulorna dit.

*Fifth Element

Tack för infon!! Trevligt att veta att dom lagt in lite sånt så vapnen kan skifta sina skjut sett så, blir ju roligare då tycker jag


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Bara att vänta till imorgon 18:30 svensk tid cirka:


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jag fattade aldrig storheten med Borderlands 2 så det här känns inte särskilt spännande alls. Dock älskade jag Telltales vinkel på Borderlands, synd att det inte blir mer av sånt; Alldeles för lite kvalitétshumor i spel.

Medlem

Folket borta på Reddit har luskat fram twich plug-in:en där man kan peta runt i hur det funkar och även kolla in skillträd och lite sånt.
https://07kczqwdkjxw6la4j92crc5wyumjxa.ext-twitch.tv/07kczqwd... (stäng av adblock o sånt, annars får du bara en vit bakgrund).

6 7 8 9 byter mellan de olika karaktärerna.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Körde klart ettan, massor kvar att göra i tvåan.
Bra och kul spel båda två, så det lär väl bli att jag införskaffar trean också.

Självklart skriver jag inte Borderlands innan siffran, artikeln handlar om just Borderlands era löjliga ordmärkare där. Ja, det var avsett som en förolämpning med förhoppningen att ni kanske borde tänka på att ni trycker ner en ung entusiastisk människa. FZ är ett forum för alla, men tänk efter innan. Tack för ordet.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

@anon_276063: Alltså, jag blir så trött på såna som dig...Vilket jävla spel tror du han menar när han säger BL2 när hela artikeln handlar om just Borderlands? Ge dig och sluta anmärka på sådana idiotiskt, meningslösa saker.

Och ja, jag observerade att det var ett hat-/ironiskt-inlägg, men jag tycker fortfarande att det var jävligt onödigt.

Skägg.
10 Chambers

Klockan 20:00 på onsdag publicerar vi första intryck och gameplay från eventet i Los Angeles.


signatur
Medlem
Skrivet av anon_276063:

"bl2"? Hm. Borderline... 2? Har tv-serien fått en uppföljare? Eller menar du att Ariana Grande har gjort en till Bloodline-låt?

Observera att detta inlägg är ett hat/ironi-inlägg mot de som vägrar skriva fullständiga titlar på spel. Är så trött på det!

Som svar på xarls inlägg: nej. I tvåan kan man ställa in synfältet (FOV). Har dock problem med ettan, där man inte kan ställa in synfältet.

Jag är faktiskt lagd åt samma håll men jag tänkte vara lite tuff och förkorta ner det denna gång, för övrigt så spelar det ingen roll vilken fov FIELD oF ViEW man kör, spyr endå rakt ut, tjarå

1
Skriv svar