Quiz – Zombier och sånt

Robot
Quiz – Zombier och sånt

Har du "BRAAAINS!" nog för att bemästra veckans levande döda frågesport?

#fz, #quiz


Medlem
Medlem
Medlem

2/10
Du har inte "BRAAAINS!" nog. Ny diet?


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Gen
Medlem

2/10 Korrekta svar!
Du har inte "BRAAAINS!" nog. Ny diet?

Helvete vad svårt det var Gissade på alla frågor, betyder nog att jag inte är så vass på zombie spel.

Medlem

5/10 Korrekta svar!

Glaset är halvfullt och du är halvdöd.

Trodde jag skulle få bättre


signatur

I drank what?

MEG
Medlem

3/10 Korrekta svar!
Du har inte "BRAAAINS!" nog. Ny diet?
Sämsta resultatet hittills, tror jag :S


signatur

Death is only the beginning

Medlem

4/10 - men då gissade jag rejält på de tre sista... Zombiespel är alldeles för hjärndöda för min smak....

Medlem

Älskar zombielir..men det var för mycket konsolspel här för att jag skulle reda ut det


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

jkw
Medlem

Zombie quiz utan någon som helst fråga rörande Dying Light.. *gör tummen ner*

Medlem

Perkele!...

5/10 Korrekta svar!
Glaset är halvfullt och du är halvdöd.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar