Rida loss på RDR2 PS4 (12/5)

Medlem
Rida loss på RDR2 PS4 (12/5)

Howdy partners!

Om ett par veckor anländer ett styck TV till mig och då tänkte jag lira lite RDR2 igen.
Det var ett tag sedan nu och det känns mer än rätt att köra det igen i ett större format (tidigare lirat på en 24" äldre datorskärm).

Tänkte då se om vi kan skrapa ihop ett gäng som vill rida ihop, skjuta lite banditer och göra vad man nu än kan göra där nuförtiden.

Jag och @Bunisher har ett gäng som han skapade där i början av RDR2 Online så tänkte locka med den skjutgalna pojken. Kanske lyckas vi värva åldermannen @dkvarn också?

Då jag kommer ha mest tid att sitta ner och lattja först den 12/5 tänkte jag vara ute i lite god tid nu och se om fler vill hänga på!
Skriv här om ni är sugna så löser vi detaljer när det börjar närma sig!


signatur

Halo kompis!

Avstängd

Skulle vara så nice att joina men tyvärr så har lill-fröken här hemma inte insett ännu att pappa inte kan pausa onlinespel

Men kan ju testa i alla fall så sign me up. Kan ju dock inte garantera att jag dyker upp


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Jag är på! Har faktiskt börjat snegla lite på RDR2 igen, se vad som hänt senaste månaderna?!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Haha! Det tog nästan 1 minut innan jag fattade att det inte stod R2D2, undrade vad du hade rökt på för något.

Medlem

Jag har skrotat planerna för lördagen så är fri då.
Är det en dag som skulle passa bättre kanske?


signatur

Halo kompis!

1
Skriv svar