Dying Light 2 kommer visas upp på E3-mässan

Robot
Dying Light 2 kommer visas upp på E3-mässan

Techland är ivriga att få visa upp det senaste från sitt zombielir.

#Dying-light-2, #Techland, #e3, #dyinglight2, #e32019


Releasehästryttare

"Yay more Zombies" - Alla

Medlem

Dying Light var underbart. Ser verkligen fram emot 2:an.

Medlem
Skrivet av izayoi:

Dying Light var underbart. Ser verkligen fram emot 2:an.

Håller fullständigt med - men jag vill se lite mer mods på vapnen och större variation med. (skjutvapen då...det fanns ju rätt mycket på melee grejerna )


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av izayoi:

Dying Light var underbart. Ser verkligen fram emot 2:an.

Håller med. För mig ett av de bästa spelen med zombies, och det lilla som visats av uppföljaren verkar lovande.

Medlem

Ställer mig till skaran, dyi g ligger var riktigt bra. Körde även dlc som också var bra men lite konstig.
Minns inte vad den hette men var en stor karta och man fick köra ett fordon mellan platserna och sen slutet var lite Si så där.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ställer mig till skaran, dyi g ligger var riktigt bra. Körde även dlc som också var bra men lite konstig.
Minns inte vad den hette men var en stor karta och man fick köra ett fordon mellan platserna och sen slutet var lite Si så där.

Storyn var sådär - men vägen till slutet var mycket underhållande. (The Following)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ska bli kul att se om dom lyckas överträffa 1an med valen och omspelbarheten. Och dom gör utrustning lite mer intressant. Ska vara skönt att dom nerfat grappel hooken iaf

Moderator | Testpilot

Gillade ettan riktigt mycket. COOP och springa runt i mörkret var förbannat roligt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Dying Light är grymt bra än idag!
Techland kör fortfarande event 4 år senare,som nu i helgen är Hyper Mode aktiverat. Sparkar/slag/tacklingar har styrkan uppskruvade flera hundra procent med mycket humoristiska följder...

Medlem

Det vore bättre om de gjorde klart Dead Island 2, vilket Dying Light egentligen skulle ha varit från första början.

Medlem
Skrivet av PelvisPresley:

Det vore bättre om de gjorde klart Dead Island 2, vilket Dying Light egentligen skulle ha varit från första början.

Dead Island-IP:t ägs inte av Techland, utan av Deep Silver (eller någon annan publisher), vilket resulterade i (efter bråk) att Techland började att producera en ny serie, Dying Light, istället.

Åtminstone två andra studior har ju arbetat med Dead Island 2 sedan det utannonserades för en herrans massa år sen.

Medlem

@izayoi: Jag vet, tycker bara att det hade varit roligare om Techland hade fått lov att göra Dead Island 2.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Ska bli kul att se om dom lyckas överträffa 1an med valen och omspelbarheten. Och dom gör utrustning lite mer intressant. Ska vara skönt att dom nerfat grappel hooken iaf

Grapple hook var ju askul att använda.

Avstängd

OMG! Ytterligare ett mästerverk? Ge oss "embellish myself tools" och survival mode i denna. Winner all day.

Medlem

Dying Light var väldigt kul, hoppas tvåan levererar


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Dying Light är det bästa zombiespelet. Det är dessutom ett av de bästa open world-spelen som gjorts. 2:an är det spel som jag ser absolut mest fram emot de kommande åren. <3

1
Skriv svar