Remedy om Control: "Uppföljare är självklart något vi vill göra"

Robot
Remedy om Control: "Uppföljare är självklart något vi vill göra"

Istället för Alan Wake 2, Control 2?

#control, #remedy-entertainment


Medlem

Jag var lite sen på bollen med max Payne men jag har nog aldrig varit missnöjd med ett Remedy spel. Deras berättarteknik behövs i dagens spelklimat

Medlem

Alan Wake.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Jag var lite sen på bollen med max Payne men jag har nog aldrig varit missnöjd med ett Remedy spel. Deras berättarteknik behövs i dagens spelklimat

Jag håller med. Det är en viss känsla och kvalitetsstämpel över deras spel som jag älskar.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Jag håller med. Det är en viss känsla och kvalitetsstämpel över deras spel som jag älskar.

Deras spel har en sådan stämning och stil att de inte passar alla. Max Payne är speciełlt då var rätt unikt när det kom. Bullettime och att det lanserades i samband med att Matrix filmen gjorde succé på bio.

Medlem
Skrivet av Iceman88:

Deras spel har en sådan stämning och stil att de inte passar alla. Max Payne är speciełlt då var rätt unikt när det kom. Bullettime och att det lanserades i samband med att Matrix filmen gjorde succé på bio.

+1 På den kommentaren, var Matrix filmen var ju nått helt nytt när det kom och bara nått år efter släpptes Max Payne. Stämningen i det spelet 1:an och 2:an är riktigt mysig, rekommenderar fortfarande att folk borde spela Första Max Payne med true Matrix Mod så man spelar som neo, sjukt bra!

KoP
Medlem

Det jag nästan ser fram emot mest (konstigt nog) med Control är om dom lyckas klämma in lite referenser till Max Payne, Alan Wake och Old Gods of Asgard. Remedy brukar ju vara bra på det.

Och så hoppas jag givetvis att dom har samarbetat med Poets of the Fall igen, när det kommer till den musikaliska biten.

1
Skriv svar