The Sinking City försenas till 27 juni

Robot
The Sinking City försenas till 27 juni

Frogwares vill inte överskuggas av andra spelsläpp.

#Frogwares, #Lovecraft, #The-Sinking-City


Medlem

Kommer bli ett köp

Medlem

Vad bra då jag tidigare i veckan hade väntat med att förseningen var satt till hösten. Spelet ser mycket spännande ut och detta blir givet i sommar värmen. Då bunkrar jag in mig i lägenheten och stänger persiennerna.

Får se om jag shoppar på mig "Call of Cthulhu" under tiden då jag är rejält sugen på det liret också trots något mediokra betyg. Tycker det är för högt prissatt eller rättare sagt jag har läst det i mångfald. Trots att släppet var i höstats i oktober så har det inte prissänkts ens under någon rea. De vägrar droppa det. Sökt på "3rd party" sajter där det är slut också.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag har väntat på ett spel som detta sen 2005. Så, jag kan väl vänta ett tag till...

Medlem

Blir utan tvekan ett köp. Ser riktigt spännande ut!


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem

Bra! Jag har fullt upp nu

Inaktiv

Har halvt missat detta men det ser ganska coolt ut och väldigt snyggt och atmosfäriskt vilket alltid uppskattas.

Ett intressant släpp. Ska bli kul att se hur det tas emot.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Själv hinner man knappt spela något under juni-augusti i alla fall. Så det gör inte mig något

Medlem

Fantastiskt bra! Nu slippar vi oroa oss över vilka spel som ska delegeras tid, samtidigt som de kan optimera och finputsa det sista innan släpp.

"A delayed game is eventually good, but a rushed game is forever bad."


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Frilansare

Fortfarande lite bränd sedan Call of Cthulhu så hoppas att det här infriar några förväntningar.

Medlem
Epic Lovecraft

Hmm... Har väntat på ett bra spel som utspelar sig i "Lovecrafts universum" men eftersom detta kommer bli ett i raden av PC-spel desperat kidnappade av Epic Game Store får jag snällt vänta ett tag till. Kanske lika bra...

1
Skriv svar