Red Dead Redemption 2, Officiella speltråden – Allmän diskussion / Guide / Spelare / Frågor

Medlem

En spelare har gjort en fysisk version av Arthurs journal. Skapligt bra jobbat.

Red Dead Redemption 2 Arthur’s Journal Is Recreated in Real Life by Fan

Avstängd
Skrivet av Nemo:

En spelare har gjort en fysisk version av Arthurs journal. Skapligt bra jobbat.

Red Dead Redemption 2 Arthur’s Journal Is Recreated in Real Life by Fan

Snyggt! Fan blev ju sugen på RDR 2 nu igen när jag såg det där haha


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Nemo:

En spelare har gjort en fysisk version av Arthurs journal. Skapligt bra jobbat.

Red Dead Redemption 2 Arthur’s Journal Is Recreated in Real Life by Fan

Jäklar vilket jobb!
Det är nog inte något vem som helst klarar. Själv är jag glad om jag lyckats gjort en fin streckgubbe.😁

Ambassadör
Xbox

@Nemo: Jäklar vilken grej... En sådan skulle man ha i bokhyllan.


signatur

Jump in.

Avstängd

Haha kolla denna film, så kul!

https://www.youtube.com/watch?v=vlYCobJNZ-g


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Haha, var får han allt ifrån! 😂😂

Avstängd
Skrivet av Nemo:

Haha, var får han allt ifrån! 😂😂

Kan man undra, tror han börjar ha lite att göra haha.

Men alltid jävulskt med folk på hans rdr 2 streams just för att dom är så underhållande, har vaknat till ibland på natten och gått in och kollat lite.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Kan man undra, tror han börjar ha lite att göra haha.

Men alltid jävulskt med folk på hans rdr 2 streams just för att dom är så underhållande, har vaknat till ibland på natten och gått in och kollat lite.

Kul när det är någon som har mycket fantasi. Det är väl då många kollar.

Jag som är lite galen som han kom att tänka på en sak ngn borde testa. Själv är jag så oteknisk så jag får inte igång någon "stream" på Youtube. Men iaf är det någon som verkligen har ansträngt sig och bundit ihop massor med folk?
Man får väl vara nära något samhälle, smyga på och "hogtie" 1. Lägga denne på en avskild plats. Sedan nr 2 lika dant osv .
Så får man se hur många man kan samla och lägga dem i en plockepinn hög. Hmmm...? Undrar om det går? Man kanske måste knocka dem så de inte tar sig lös.
Ett litet projekt för en tråkig dag bara.😊😁

Medlem
Skrivet av Över45:

är det någon som verkligen har ansträngt sig och bundit ihop massor med folk?
Man får väl vara nära något samhälle, smyga på och "hogtie" 1. Lägga denne på en avskild plats. Sedan nr 2 lika dant osv .
Så får man se hur många man kan samla och lägga dem i en plockepinn hög.

Haha, skulle inte förvåna mig om någon redan testat det! 😄

Avstängd

Om ni undrar vart vi är så huserar vi i AC 3 remastered tråden nu.

Jag, @över45 och @mortaigne.

Väldigt kul spel och nästan samma tidsålder som RDR 2. Vi gillar historia.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Se upp så ni inte...

...snubblar på järnvägsspåret! 😬

Skägg.
10 Chambers

@Nemo: Haha! Du själv?


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Hehe, nej men det kunde mycket väl ha varit jag. Hög igenkänningsfaktor om man säger så...

Skägg.
10 Chambers

@Nemo: Hehe, klippte ju ihop denna förut.


signatur
Ambassadör
Xbox
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@Nemo: Hehe, klippte ju ihop denna förut.

https://youtu.be/mDbe8daGMSI

Haha, fantastiskt! Vilket jäkla spel... GOAT.


signatur

Jump in.

Avstängd
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@Nemo: Hehe, klippte ju ihop denna förut.

https://youtu.be/mDbe8daGMSI

Haha den där hade jag nog missat.

Jag startade RDR 2 idag för första gången på länge, är ju på kapitel 4 av min tredje genomspelning. Men kommer ihåg 0 av kontrollerna för har spelat så många andra spel under tiden. Så får bli en annan gång, körde igång hitman i stället för hade fått det genom PS plus för någon månad sedan.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Haha, vilken pärla till video! Sjukt kul!! Snyggt klippt och skoj med titlar på olika episoder, de gör det hela ännu roligare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Nemo:

@Carl Johansson-Sundelius: Haha, vilken pärla till video! Sjukt kul!! Snyggt klippt och skoj med titlar på olika episoder, de gör det hela ännu roligare.

Kul att du gillade den! När jag kolla på den nu hade jag kanske lagt på någon egen musik för att hålla ihop det, men men


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kul att du gillade den! När jag kolla på den nu hade jag kanske lagt på någon egen musik för att hålla ihop det, men men

Den var suverän iaf. Det är ju nästan bättre ibland när man hör vad Arthur säger och mumlar.
Men herregud vad mycket man kan göra och råka ut för i detta spel.😁

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Över45:

Den var suverän iaf. Det är ju nästan bättre ibland när man hör vad Arthur säger och mumlar.
Men herregud vad mycket man kan göra och råka ut för i detta spel.😁

Blev sugen att lira igen, knappt rört det sedan vi testade online-delen.


signatur
Avstängd
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Blev sugen att lira igen, knappt rört det sedan vi testade online-delen.

Kan inte tro att lika många gillar online. Diverse youtubers försöker göra reklam för det men för att vara ärlig ser det inte ens kul ut. Det är mycket mer underhållande att se kända streamers spela singleplayer och då är det något fel. Fattar inte att rockstar fortsätter satsa på online.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Röstskådisarna samlades på Comic Con i Philadelphia för några dagar sedan.
Kul att se lite Arthur-hattar i publiken. 🤠

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av breahl:

Kan inte tro att lika många gillar online. Diverse youtubers försöker göra reklam för det men för att vara ärlig ser det inte ens kul ut. Det är mycket mer underhållande att se kända streamers spela singleplayer och då är det något fel. Fattar inte att rockstar fortsätter satsa på online.

Kan ju förstå att de försöker, GTA Online har ju dragit in hur mycket som helst. Samtidigt förstår man ju att en ball sportbil är coolare att flexa med än en sadel.


signatur
Ambassadör
Xbox
Skrivet av breahl:

Kan inte tro att lika många gillar online. Diverse youtubers försöker göra reklam för det men för att vara ärlig ser det inte ens kul ut. Det är mycket mer underhållande att se kända streamers spela singleplayer och då är det något fel. Fattar inte att rockstar fortsätter satsa på online.

Håller med, online-delen är värdelöst trist och helt onödig. Ville Rockstar ha mer pengar så hade de bara behövt göra story-DLC och jag hade kastat pengar på dem om och om igen. Tror att många delar den uppfattningen...


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Håller med, online-delen är värdelöst trist och helt onödig. Ville Rockstar ha mer pengar så hade de bara behövt göra story-DLC och jag hade kastat pengar på dem om och om igen. Tror att många delar den uppfattningen...

Jag känner likadant. Om Rockstar bara fixar story-DLC så hostar jag fram kreditkortet direkt. 😁

Jag brukar läsa RDR2-trådar på Reddit då och då och kan säga att det finns rätt många där som tycker likadant.

Rockstar kan väl knappast missa de signalerna. Vad väntar de på? Märkligt... 🙄

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Nemo:

Jag känner likadant. Om Rockstar bara fixar story-DLC så hostar jag fram kreditkortet direkt. 😁

Jag brukar läsa RDR2-trådar på Reddit då och då och kan säga att det finns rätt många där som tycker likadant.

Rockstar kan väl knappast missa de signalerna. Vad väntar de på? Märkligt... 🙄

If only...

The Adventures of Sadie Adler

Follow Sadie as she builds up her bounty hunting enterprise following the cataclysmic events at the end of Chapter 6. Face the dangers of the west, meet new and old friends and hunt down the most notorius outlaws as you progress through this new campaign.

Blackwater

What really happened in Blackwater? In this prequel story the events that lead to the downfall of the Van der Linde Gang is told through the eyes of Sean MacGuire. Why was Heidi McCourt killed? What went wrong? An epic story of betrayal, violence and loyalty.

TAKE MY MONEY!!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

If only...

The Adventures of Sadie Adler

Follow Sadie as she builds up her bounty hunting enterprise following the cataclysmic events at the end of Chapter 6. Face the dangers of the west, meet new and old friends and hunt down the most notorius outlaws as you progress through this new campaign.

Blackwater

What really happened in Blackwater? In this prequel story the events that lead to the downfall of the Van der Linde Gang is told through the eyes of Sean MacGuire. Why was Heidi McCourt killed? What went wrong? An epic story of betrayal, violence and loyalty.

TAKE MY MONEY!!

Medlem

Alltid lika kul att se Roger Clark göra Arthur.

(slå på ljudet i klippet)
https://www.reddit.com/r/reddeadredemption/comments/bf7gd5/ro...

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

If only...

The Adventures of Sadie Adler

Follow Sadie as she builds up her bounty hunting enterprise following the cataclysmic events at the end of Chapter 6. Face the dangers of the west, meet new and old friends and hunt down the most notorius outlaws as you progress through this new campaign.

Blackwater

What really happened in Blackwater? In this prequel story the events that lead to the downfall of the Van der Linde Gang is told through the eyes of Sean MacGuire. Why was Heidi McCourt killed? What went wrong? An epic story of betrayal, violence and loyalty.

TAKE MY MONEY!!

Ja varför, varför, varför😢 händer inget?
Jag har blivit mentalt skadad av detta spel (ingen större skillnad men ändå). De gör ett så bra spel så jag kan fortfarande inte spela andra spel och känna det "där". Alltså att man ligger på natten och fortsätter tänka på vad man skall göra i spelet. Så spelglädjen har lite gått förlorad i andra spel.

Avstängd
Skrivet av Över45:

Ja varför, varför, varför😢 händer inget?
Jag har blivit mentalt skadad av detta spel (ingen större skillnad men ändå). De gör ett så bra spel så jag kan fortfarande inte spela andra spel och känna det "där". Alltså att man ligger på natten och fortsätter tänka på vad man skall göra i spelet. Så spelglädjen har lite gått förlorad i andra spel.

Jo inget annat spel man spelar kommer upp i känslan som RDR 2 gav. Hur länge tog det innan expansionen kom till RDR 1?


signatur

PS5 och inget annat.

Skriv svar