Någon som är sugen på World War Z för PS4?

Medlem
Någon som är sugen på World War Z för PS4?

På tisdag är det dags! Någon som är sugen på att slakta lite zombies?!

PS4 launch trailer

Tänkte göra en chattgrupp på psn så det är lätt att hitta folk att spela med så lägg till mig på psn (DKvarn som här) så fixar jag de!

Kan även tipsa om att sist jag tittade så var det billigare på psn store än fysisk skiva!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Redaktör
Ponny

Jag kommer åtminstone testa det (pc, dock). Suget är inte enormt, men jag kände faktiskt att lanseringstrailern gav mig betydligt bättre vibbar än vad jag anade. Kanske kan det bli rätt och slut co-op-kul? Jag hoppas det i alla fall – och hoppas också att du hittar några likasinnade på Playstation 4. Att spela sånt här med främlingar är inte min kopp te.


signatur

En Bamseponny av folket

Releasehästryttare

Jag såg lite streams från det i helgen, och måste säga att det ser inte bra ut, visst ser fram emot vad recensenter säger om spelet, men skulle inte förboka det.

Medlem

Förbokat och laddad.
Kan ha dig i åtanke DKvarn.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:

Förbokat och laddad.
Kan ha dig i åtanke DKvarn.

Jag satt faktisk uppe å körde en timme inatt, tyckte det var riktigt roligt och bra gjort! Bara skicka en vänförfrågan sen! Kommer spela ikväll efter att barnen somnat vid 20.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av DKvarn:

På tisdag är det dags! Någon som är sugen på att slakta lite zombies?!

https://wwzgame.com/img/screenshots/WWZ_logo_14.jpg

PS4 launch trailer

Tänkte göra en chattgrupp på psn så det är lätt att hitta folk att spela med så lägg till mig på psn (DKvarn som här) så fixar jag de!

Kan även tipsa om att sist jag tittade så var det billigare på psn store än fysisk skiva!

wow just på den där bilden ser det ut som en zombie mod eller mission till division 2 x)

Medlem

Någon som kör på pc?


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Inaktiv

Ser ut som left 4 dead på anabola. Tror jag hoppar! Ser inte det minsta intressant ut faktiskt

Skägg.
10 Chambers

Det var oväntat troligt när vi lirade det i onsdags. Kommer garanterat bli fler rundor.


signatur
1
Skriv svar