Wait, Dead or Alive kostar

Avstängd
Wait, Dead or Alive kostar

$1,289.79? Tydligen. Här är varför:

Medlem

Det är ju typ som att säga att en telefon kostar miljoner om man ska köpa alla appar till den.

Avstängd
Skrivet av Nioreh:

Det är ju typ som att säga att en telefon kostar miljoner om man ska köpa alla appar till den.

Här är varför: Crowbcat: CSGO hysteria and forgotten TF2 design.

Medlem
Skrivet av vilma:

Här är varför: Crowbcat: CSGO hysteria and forgotten TF2 design.

Det där säger mig ingenting. Du får gärna utveckla dina argument och din trådstart. Skriv vad du syftar på, förklara vad du vill ha sagt och lägg grunden för en diskussion.

Jag antar att du vill säga att olika karaktärer säljs som överprissatta DLC, vilket definitivt är en intressant diskussion. Men du är alldeles för vag i din trådstart.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Bennii:

Det där säger mig ingenting. Du får gärna utveckla dina argument och din trådstart. Skriv vad du syftar på, förklara vad du vill ha sagt och lägg grunden för en diskussion.

Jag antar att du vill säga att olika karaktärer säljs som överprissatta DLC, vilket definitivt är en intressant diskussion. Men du är alldeles för vag i din trådstart.

Måste egentligen hålla med. Svårt att förstå vad du vill så sagt med den här tråden faktiskt. Klippet hjälper säker till, men känns mer som ett humorklipp än något informativt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Avstängd
Skrivet av Bennii:

Det där säger mig ingenting. Du får gärna utveckla dina argument och din trådstart. Skriv vad du syftar på, förklara vad du vill ha sagt och lägg grunden för en diskussion.

Jag antar att du vill säga att olika karaktärer säljs som överprissatta DLC, vilket definitivt är en intressant diskussion. Men du är alldeles för vag i din trådstart.

Fenomenets ursprung går att mynna i Crowbcats makalösa YT-video. Har ingen åsikt om det. Hemskt ledsen om det inte når fram.

Avstängd
Skrivet av uberpwnage2.0:

Måste egentligen hålla med. Svårt att förstå vad du vill så sagt med den här tråden faktiskt. Klippet hjälper säker till, men känns mer som ett humorklipp än något informativt.

Verkligen? En stabil generation med framstakade utsikter?

Medlem
Skrivet av vilma:

Här är varför: Crowbcat: CSGO hysteria and forgotten TF2 design.

Jo det var precis det du skrev i inlägget jag svarade på. Förstår inte riktigt vad du menar med det dock

Avstängd
Skrivet av Nioreh:

Jo det var precis det du skrev i inlägget jag svarade på. Förstår inte riktigt vad du menar med det dock

Tipset vore att se på videon.

Medlem
Skrivet av vilma:

Tipset vore att se på videon.

Nu har jag sett videon. Tycker inte den var ett bra svar på mitt inlägg. Vad vill du diskutera i den här tråden egentligen? Cs-skins? Priser på dlc?

Avstängd
Skrivet av Nioreh:

Nu har jag sett videon. Tycker inte den var ett bra svar på mitt inlägg. Vad vill du diskutera i den här tråden egentligen? Cs-skins? Priser på dlc?

Om du inte förstår kontexten i videon och sambandet med denna tråd kan jag inte hjälpa dig. Spara videon i dina favoriter. Kom tillbaka till den om två år.

Medlem

Jag tror TS länkade fel video.
Det är denna hen menar;

Avstängd
Skrivet av Ronzem:

Jag tror TS länkade fel video.
Det är denna hen menar; https://youtu.be/s7Y406Gxddk

Ideén kommer där ifrån. Para den med mitt upplägg så får ni kontentan.

Medlem
Skrivet av vilma:

Ideén kommer där ifrån. Para den med mitt upplägg så får ni kontentan.

Eller så berättar du vad du vill diskutera i och med denna tråd, istället för att vara så kryptisk och bitter?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ronzem:

Jag tror TS länkade fel video.
Det är denna hen menar; https://youtu.be/s7Y406Gxddk

I wish, men det var den som hon skrev högst upp som gällde. Tänkte själv på Angry Joe's video men när jag hjälpte henne att lägga in videon så blev jag länkad den andra som syns av någon anledning, lol.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Avstängd
Skrivet av uberpwnage2.0:

I wish, men det var den som hon skrev högst upp som gällde. Tänkte själv på Angry Joe's video men när jag hjälpte henne att lägga in videon så blev jag länkad den andra som syns av någon anledning, lol.

Du la upp rätt video uberpwnage. Min titel ska leda oss in i Crowbcats video som bekant. I symbios. Är man lite finurlig kan man överbrygga mellan artikel och innehåll. Mitt inlägg berör inte heller att som AJs video gör. Jag påvisar om varför kostnaden blivit så stor.

Avstängd
Skrivet av Ronzem:

Eller så berättar du vad du vill diskutera i och med denna tråd, istället för att vara så kryptisk och bitter?

Nej. Det går inte. Jag påpekar att gaming är delat ansvar. Något ni kan diskutera om behov finns. Du försöker inte stänga ner den här tråden?

1
Skriv svar