Naughty Dog har spelat in slutscenen för The Last of Us Part 2

Robot
Naughty Dog har spelat in slutscenen för The Last of Us Part 2
Fragtjuv

Hoppas att det kommer i år. Jag tycker att det skulle vara ett perfekt spel för mörka höstkvällar.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av joelthor100:

Hoppas att det kommer i år. Jag tycker att det skulle vara ett perfekt spel för mörka höstkvällar.

Håller med. Känns som att det är troligt, ser rätt tomt ut på spel från Sony annars? Ghost of Tsushima kommer väl till hösten, men vad annars?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Håller med. Känns som att det är troligt, ser rätt tomt ut på spel från Sony annars? Ghost of Tsushima kommer väl till hösten, men vad annars?

Death Stranding är väl också kanske på g, eller så sparar dom det till nästa år också.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Death Stranding är väl också kanske på g, eller så sparar dom det till nästa år också.

Just det, det glömde jag. Potentiellt mästerverk så det ser man framemot


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

PS5 ligger för långt bort att dom skulle vänta ända tills den kommer så nån gång i år borde det ju fan bli annars blir jag tokig.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

PS5 ligger för långt bort att dom skulle vänta ända tills den kommer så nån gång i år borde det ju fan bli annars blir jag tokig.

De kommer nog släppa det till ps4 och sedan släppa det igen till ps5 fast med lite högre upplösning och upp till 60FPS istället för upp till 30. Som de gjorde med "alla" spel mot slutet av ps3.

Medlem

Det här spelet är nog det spel jag ser fram emot mest av alla spel under de senaste 5 åren. Första var så jävla bra spel så det är inte klokt.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Tippar på Death Stranding och TLOU2 2020. Blir jävligt bra år för sony. Om det är något som jag tror det finns chans för att komma i år så är det Death Stranding

Medlem

TLoU var den generationens bästa spel. Uppföljaren ser ut att bli den här generationens bästa spel, om det nu kommet till PS4.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Det kommer bli svårt att vänta med tvåan tills PS5 kommer. Lyckades göra det med ettan och bara spelade det på PS4, och det var värt väntan...

Medlem
Skrivet av Redsolo:

Det kommer bli svårt att vänta med tvåan tills PS5 kommer. Lyckades göra det med ettan och bara spelade det på PS4, och det var värt väntan...

Då borde det ju inte vara svårt att vänta?


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar