Allt vi vet om Star Wars Jedi: Fallen Order

Robot
Allt vi vet om Star Wars Jedi: Fallen Order

Story, gameplay och mer när vi sammanfattar helgens stora avtäckande från Respawn Entertainment.

#respawn-entertainment, #star-wars-jedi-fallen-order


Medlem

Mikrotransaktioner är väl ändå inte gameplay.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

BD-1...be.de.en...biden...Där tvättar man stjärten!!

Jag känner mig ganska pepp på det här. Ser fram emot lite gameplay så känslan blir lite mer definierad. Men det låter helt klart mycket lovande!!

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Fokus ligger på story och därför finns ingen multiplayer.

Det är allt jag behövde veta och mer imponerande att det kommer från självaste EA

Har annars tillit för Respawn att de gör något bra av det

Medlem

Låter lovande. Ser mycket fram emot gameplay-trailer.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Seraium:

Mikrotransaktioner är väl ändå inte gameplay.

Det kan och brukar kunna göra det. Eller borde den fått en egen spalt?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

NuZ
Testpilot

Mycket lovande. Hoppas på gameplay på E3 eller liknande. Kanske nytt Dark Forces kultklassiker denna?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Har dåliga vibbar, kan inte riktigt sätta fingret på vad eller varför men jag hoppas jag blir glatt överraskad när det väl släpps.

Medlem

kunde han inte fått hetat cal festis istället.

Medlem

Misstänker det blir väldigt likt Titanfall. Grafiken i trailern (det som såg ut som speldelar) såg väldigt gammal ut :/


signatur

I drank what?

Medlem

Ser bra och lovande ut! Bra skönt att multiplayer skippas, har längtat efter ett solidt SW single player spel.

Medlem

Snälla bli bra!! =D

Medlem
Skrivet av Mirage:

Misstänker det blir väldigt likt Titanfall. Grafiken i trailern (det som såg ut som speldelar) såg väldigt gammal ut :/

Vi såg helt olika trailers då, tycker det såg riktigt bra ut, det enda var, att streamingen var i dålig upplösning, men det har inget med spelet att göra. Sen om du spelar spel för grafiken, idag, är alla spel snygga, det gör dom inte roligare att spela?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

@HaZe303: Du får gärna peka ut var jag säger jag spelar "för" grafiken. Så du menar att man får inte ha en åsikt som inte hyllar grafiken, för då spelar man bara för grafikens skull?

Kom igen nu. Jag skulle tro att dina krav på bra grafik är lägre än mina. Jag jämför bara grafiken med andra spel jag spelar, som kommit ut tidigare, men ändå ser bättre ut. Titanfall 2 ser bättre ut tex, ett av Respawns tidigare spel. Samma sak med Detroit: Become Human och Battlefront 2. Ja, jag gillar alla ovannämnda spel. Nej, jag spelar inte för grafiken.


signatur

I drank what?

Medlem

Hoppas på ett sjuhelvetes bra gameplay.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

1
Skriv svar