Nytt hopp! Se trailern från Star Wars Jedi: Fallen Order

Medlem

Lagom hype. Saknade gameplay, men förhoppningsvis får ni testa på E3. Respawn kan göra singleplayer, gillade kampanjen i Titanfall 2.

Uttrycket "thoughtful combat" som de beskrev striderna med lät lovande.

Medlem

Måste bara säga att jag kände mer hype när man fick se Star Wars 1313. Detta föll så platt det bara kunde.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

CGI trailer, massor av PR snack tydligt riktat mot kritik som kommit efter Anthem och Battlefront. Nej det kändes tillgjort och falskt. Blir ingen preorder utan kommer vänta till efter några icke EA betalda postar review efter släpp.

Skägg.
10 Chambers

När de presenterade trailern i streamen verkade de resonera att den var viktad pt folken på Star Wars Celebration som är mest intresserade av story, men jo, lite gameplay vore nice. Särskilt när Stig Asmussen (som ändå gjort God of War) menade att striderna skulle vara typ eftertänksamma. Hoppas på delikata ljussabeldueller.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius:

Men dom berätta ju knappt något om storyn heller.

Det var snarare klyscha efter klyscha.

Meh, en dålig presentation helt enkelt. Vi får väl se om spelet kan överraska oss, vilket jag hoppas.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Nja jag är skeptisk än så länge till jag får se en gameplay trailer. Men det har en ganska likheter av ett nytt force unleashed av min känsla.

Medlem

Gameplay trailer hade varit välkommet. Men något Anthem lärt oss är att även Gameplay trailers skall man ta med en nypa salt idag från EA. Anthems E3 trailer imponerade på många. Inklusive stora delar av de anställda på Bioware som skulle utveckla spelet då det var första gången de själva såg vad det var för spel de skulle släppa om lite mer än ett år

Medlem
Skrivet av Fezk:

Måste bara säga att jag kände mer hype när man fick se Star Wars 1313. Detta föll så platt det bara kunde.

Tyckte inte detta föll platt iof sig, Kan nog bli en cool historia, men faaan vad 1313 hypade den lilla tid det levde! Ett nytt tag i star wars universumet som kanske inte centrerade på jedi. Låt dem vara halvgudar som är väääldigt ovanliga och gör ett gött lir om bountyhunters och smugglare istället, det skulle blivit så sjukt bra!


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av zumo:

Dock måste jag säga att den mörka, vuxna originella KOTOR - tolkningen är där Star Wars gör sig bäst i spelväg, imo, och blir som mest hyllat dessutom. När det verkligen är ren ondska och brutalitet med i spelet, och inte bara fokus på massa jeditjafs. Protagonisten spelar egentligen ingen roll som jedi elr sith, elr moralpoints, om storyn är bra och inkluderar brutala karaktärer som Siths. Mörda för mördandets skull, oskyldiga, vem än Siths stöter på osv osv. The Force Unleashed var väl helt ok. Swtor har oxå en hel del man rakt ut gapskrattar åt, även om de några snäpp mildare. Haha "Vette". Jag vet inte jag får bara en Disney feel med inriktning mot barn över allt de tar i efter rättighetsbytet..
Men i dag måste det ju nå ut till 7 + och uppåt för att sälja så bra som möjligt, förstås.

Vet inte om jag är gammal, men Snapchat generationen förstod säkert vad du skrev.


signatur

49% bastard, 51% son of a bitch.

Medlem

Inget gameplay visas upp även om spelet ska släppas om 7 månader? Det luktar använd kalsipp här.

Medlem
Skrivet av zumo:

Dock måste jag säga att den mörka, vuxna originella KOTOR - tolkningen är där Star Wars gör sig bäst i spelväg, imo, och blir som mest hyllat dessutom. När det verkligen är ren ondska och brutalitet med i spelet, och inte bara fokus på massa jeditjafs. Protagonisten spelar egentligen ingen roll som jedi elr sith, elr moralpoints, om storyn är bra och inkluderar brutala karaktärer som Siths. Mörda för mördandets skull, oskyldiga, vem än Siths stöter på osv osv. The Force Unleashed var väl helt ok. Swtor har oxå en hel del man rakt ut gapskrattar åt, även om de några snäpp mildare. Haha "Vette". Jag vet inte jag får bara en Disney feel med inriktning mot barn över allt de tar i efter rättighetsbytet..
Men i dag måste det ju nå ut till 7 + och uppåt för att sälja så bra som möjligt, förstås.

Star Wars originaltrilogin har en åldersgräns på 11 år. Du får det att låta som om SW var barnförbjudet innan Disney köpte upp det.

Medlem

Oj vilken fasansfullt dålig röstskådespelare i trailern. Kunde inte ta något på allvar på grund av hans framgäspade repliker.

Hoppas ändå på spelet. ETT bra StarWars spel måste väl EA ändå få fram innan licenstiden är över?


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

skitspel


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Trailers utan gameplay är menigslösa, men vet ändå inte vad man får.

Inaktiv

Verkar... ok? Får mer ståpäls av en trailers till wow-expansions t ex. Detta var _helt ok_ på sin höjd...

Blir ledsen varje gång jag ser ett jedifokuserat action Star Wars-spel under utveckling, för jag redan i förväg vet att det inte ens kommer att vara i närheten av lika bra som jedi knight-spelen.


signatur

DEHUMANIZE YOURSELF AND FACE TO BLOODSHED

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fezk:

@Carl Johansson-Sundelius:

Men dom berätta ju knappt något om storyn heller.

Det var snarare klyscha efter klyscha.

Meh, en dålig presentation helt enkelt. Vi får väl se om spelet kan överraska oss, vilket jag hoppas.

Hm, vi såg verkligen på trailern på helt olika sätt


signatur
Medlem

Lika hype:ad som alltid av Star Wars- trailers, men vågar inte riktigt hoppas på för mycket med tanke på utgivaren...

Vore dock väldigt kul om vi fick ett bra Star Wars-spel igen.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mer hype på detta än Episode IX!

Ja verkligen, och skönt att de inte använde sig av John Williams, vid det här laget, uttjatade musikaliska teman. Missförstå mig rätt, jag älskar dem, men man kan göra annat, vilket de verkar ha gjort.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av TheRiktigaJesus:

Blir ledsen varje gång jag ser ett jedifokuserat action Star Wars-spel under utveckling, för jag redan i förväg vet att det inte ens kommer att vara i närheten av lika bra som jedi knight-spelen.

Även Alderaan hade sina fläckar. Jag växte upp med de spelen, men de har sina brister.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Inte en millisekund gameplay så helt meningslös trailer i mitt tycke.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mer hype på detta än Episode IX!

Jag har noll hype vad gäller filmerna, så jag håller med!

Ärligt talat är jag dock rätt pepp på ett SP jedispel. Inte dykt upp något som fallit mig i smaken sedan Jedi Academy, och det är rätt många år sen nu...

Medlem

Förbokat och klart!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Ja verkligen, och skönt att de inte använde sig av John Williams, vid det här laget, uttjatade musikaliska teman. Missförstå mig rätt, jag älskar dem, men man kan göra annat, vilket de verkar ha gjort.

Williams musik har tappat sin känsla lite just för hur mycket den används. Hade föredragit om det hans musik bara användes till filmerna. Att själva "The Star Wars theme" återanvänds är lugnt, men allt annat hade gärna fått vara unikt för just den produkten.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Yabba:

Förbokat och klart!

Elfte budordet: "Du skall icke förköpa ej utgivna spel."


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

EA förvandlar allt som de rör vid till bajs. Jag är rejält skeptisk.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Jag vill att det skall bli bra men samtidigt är de EA som bara producerar skräp så ingen pre order iaf.

Har velat ha en single player Jedi spel länge nu.

Testpilot
Skrivet av Yabba:

Förbokat och klart!

Du missade budskapet med trailern "trust no one".

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

EA förvandlar allt som de rör vid till bajs. Jag är rejält skeptisk.

Allt är väll lite att ta i? Jag har massor med EA:spel som är hur bra som helst.

Medlem

Kul om det blir nåt bra.. Men tveksam

Skriv svar