Nytt hopp! Se trailern från Star Wars Jedi: Fallen Order

Robot
Nytt hopp! Se trailern från Star Wars Jedi: Fallen Order

Blir Respawns jedi-action räddningen för EA:s Star Wars-satsning?

#ea, #respawn-entertainment, #star-wars, #star-wars-jedi-fallen-order


Medlem

Tur att man hade låga förväntningar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag har faktiskt längtat efter ett solo jedi spel länge. Ser faktiskt fram emot detta.

Fragtjuv

Svårt att säga något utifrån den trailern tycker jag. Gillar dock känslan i den så jag tror att det här kan bli bra.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Streamen är så jävla awkward. Får en att längta till Star Citizens okonstlade eventstreams.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Tur att de inte "lovar allt".

Skägg.
10 Chambers

Mer hype på detta än Episode IX!


signatur
Medlem

Gillade trailern men håller andan tills vi får se gameplay

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mer hype på detta än Episode IX!

Skulle nog säga att det är ungefär lika på båda för mig just nu. Kanske lite mer för spelet.

EP9 noll hype. Jedi: Fallen Order, extremt sval hype.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Kanske har missat mycket nu. Men är det ett linjärt singleplayer med korridorer? Open world med "oändliga" möjligheter eller är det ett spel där 90% är cutscenes och 10% kasta ljussabel där man får välja om man ska hjälpa eller inte?

Medlem

Hype men inte för mycket men hyped, har inga skyhöga förhoppningar för det är aldrig bra att förvänta sig för mycket av något för att man kan hypa allt till skyarna. För både Fallen Order och IX är jag dock hypad.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mer hype på detta än Episode IX!

Måste nog säga att det är otroligt lite hajp på båda. Ingen av de två trailers som visades var intressant på något sätt egentligen. Möjligen skrattet på slutet för IX, men annars meh


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Freffo:

Kanske har missat mycket nu. Men är det ett linjärt singleplayer med korridorer? Open world med "oändliga" möjligheter eller är det ett spel där 90% är cutscenes och 10% kasta ljussabel där man får välja om man ska hjälpa eller inte?

Vi vet inte.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Trailern var ju bättre än skräptrailern till The Rise of Skywalker men annars såg det ju mest ut som ett tidigt PS3-spel.

Medlem

Det är ju en typisk sug stream där dom talar gott om allt. En trailer är ju typ inget. Men dom kommer ju visa gameplay oxå sen.

Offtopic, började spela Dragon Age Inqusition samtidigt som streamen och JÄVLAR vad dåligt det är, kör på nightmare och det är fult, buggigt och dåligt rakt igenom. Tänkte jag skulle ta 100% äntligen men kommer inte orka fortsätta med detta skitspel

Medlem

Haha va fan, varför har de slängt in EA i loggan till spelet för? Såg ju helt malplacerat ut.

Medlem

@uberpwnage2.0: Ursäkta nu, men det är ett korkat sätt att framföra ett spel som har en så otroligt stor fan-base.

Medlem

Jag anser de var helt ok. Men samtidigt är det Star Wars vi snackar om och därav når hajpen ut till morsans moster and beyond.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Freffo:

@uberpwnage2.0: Ursäkta nu, men det är ett korkat sätt att framföra ett spel som har en så otroligt stor fan-base.

Eh, så är det med alla spel när de bara visar en story-trailer


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Testpilot

Inget gameplay och massa babbel? Trailern var okej men svårt att säga något baserat på den.

Medlem

@uberpwnage2.0: Helt klart. Hade trots allt inte skadat att ge lite information kring vad det är för typ av spel. Massa tjat om stormtroopers och annat som är helt nästintill helt ointressant.

Medlem

Att dom inte hade en gameplay-trailer redo är så jävla dumt...

Känner dom sig inte tillräckligt säkra på spelet?

Att visa en väldigt medelmåttig, generisk trailer gjorde dom ingen förtjänst.

E3 kanske?


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Freffo:

@uberpwnage2.0: Helt klart. Hade trots allt inte skadat att ge lite information kring vad det är för typ av spel. Massa tjat om stormtroopers och annat som är helt nästintill helt ointressant.

Skrivet av Fezk:

Att dom inte hade en gameplay-trailer redo är så jävla dumt...

Känner dom sig inte tillräckligt säkra på spelet?

Att visa en väldigt medelmåttig, generisk trailer gjorde dom ingen förtjänst.

De sparar sig säkert till E3. Nu ska EA inte vara där men de har väl något eget de kör på andra sidan gatan har jag för mig.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Dock måste jag säga att den mörka, vuxna originella KOTOR - tolkningen är där Star Wars gör sig bäst i spelväg, imo, och blir som mest hyllat dessutom. När det verkligen är ren ondska och brutalitet med i spelet, och inte bara fokus på massa jeditjafs. Protagonisten spelar egentligen ingen roll som jedi elr sith, elr moralpoints, om storyn är bra och inkluderar brutala karaktärer som Siths. Mörda för mördandets skull, oskyldiga, vem än Siths stöter på osv osv. The Force Unleashed var väl helt ok. Swtor har oxå en hel del man rakt ut gapskrattar åt, även om de några snäpp mildare. Haha "Vette". Jag vet inte jag får bara en Disney feel med inriktning mot barn över allt de tar i efter rättighetsbytet..
Men i dag måste det ju nå ut till 7 + och uppåt för att sälja så bra som möjligt, förstås.

Medlem

Ingen hype, men då jag heller aldrig varit något jättestort Star Wars-fan. Original-trilogin är riktigt mysig, och jag gillade de gamla spelen (Jedi Knight, KOTOR), men nu för tiden känns Star Wars som valfri Marvel-rulle men i annan kostym - och jag är evinnerligt trött på Marvel.

Spelet kommer säkert vara en trevlig action-rökare, men jag hade varit mer taggad om spelet utspelade sig i Titanfall-universumet eller om det var ett helt nytt IP.

Medlem

Tips.
läs comic serien Kanan - the last Padawan.
Tror det kan bygga upp bra inför detta.

Medlem

@uberpwnage2.0: Kan vara så, de har tydligen sagt att de ska skippa presskonferensen helt och istället låta deras utvecklare visa sig och sina spel. Men är lite splittrad av deras försök till hype i mitt tyckte

Moderator | Testpilot

@Freffo: Jo, som jag skrev så kör de något eget


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

@uberpwnage2.0: Missade att du skrev det! ^^

Medlem

Är det någon som kan fixa detta under EA så äre Respawn.

Skriv svar