Här ser du premiären av Star Wars Jedi: Fallen Order

Inaktiv
Skrivet av Puscifer:

Tänker bara att Apex Legends inte kan vara helt illa med tanke på sina 50.000.000 spelare, eller 2.000.000 samtida spelare.

Hade ju varit ett helt annat scenario om det kostar 500 spänn att köpa Tycker inte F2P borde jämföras med spel som kostar.
Blir helt skev statistik imo.

Moderator | Testpilot
Skrivet av anon_326725:

Förbokar det direkt om det verkar fett och man får tillgång till beta osv

Edit: läste lite och verkar som det kommer vara single player bara? Typ helt ointressant då tyvärr :/

Det som skulle göra spelet bra. Total fokus på att göra ett bra Star Wars-spel med bra narrativ, miljöer att utforska, karaktärer att interagera med osv. Vi har inte fått ett riktigt bra singleplayer Star Wars på väldigt länge. Multiplayer behöves inte.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

@uberpwnage2.0:

Är bara intresserad av multiplayer. Spel är en gemenskapsgrej för mig.
Vill jag ha story så kollar jag på film eller läser en bok!

Men det är ju tur att vi alla tycker olika. Eller hur?

Medlem
Skrivet av Fezk:

"So happy to be working on a single player story focused game again, no multiplayer and no MTX for #JediFallenOrder"

Blair Brown - Producer @Respawn on @StarWars Jedi Fallen Order

https://twitter.com/BlairBroon/status/1116830762899128320

Även Vince Zampella har sagt samma sak live på scen idag. "No multiplayer, no micro transactions, it´s a story game". Publiken jublade.

Medlem

Förbokat och klart!


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Inaktiv
Skrivet av FejkFejksson:

Förbokat och klart!

Nu jävlar kommer anti-förbokarna att hata dig! ;D

Moderator | Testpilot
Skrivet av anon_326725:

@uberpwnage2.0:

Är bara intresserad av multiplayer. Spel är en gemenskapsgrej för mig.
Vill jag ha story så kollar jag på film eller läser en bok!

Men det är ju tur att vi alla tycker olika. Eller hur?

Visst, men vi har fått två MP-spel av EA redan så det räcker nu tycker jag Glad att vi får något som vi frågat om länge.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:

Visst, men vi har fått två MP-spel av EA redan så det räcker nu tycker jag Glad att vi får något som vi frågat om länge.

Glad för er skull helt klart. Bara snackade från egen ståndpunkt Jag tyckte storyn i SWTOR var riktigt trevlig.
Hela grejen med att välja onda eller goda alternativ när man körde med polare var riktigt ball. Till slut var man en sån ultra-ond sith med svarta vener som pumpade i huvet Good times!

Medlem

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Det är väl inget fel på Apex Legends? Majoriteten verkar gilla spelet, och affärsmodellen verkar gynnsam för både företaget och konsumenterna. Jag hade också gärna sett ett Titanfall 3, men gillar Apex Legends också.

Säkert inget fel på Apex, men det ger ju ingen bild av om Respawn kan göra ett singleplayer spel inom whatever genre det nya spelet blir för nåt. Speciellt inte om EA har fått vara med och bestämma.

Skägg.
10 Chambers

Hype!


signatur
Medlem

Har inga höga förväntningar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Mobile first!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Moderator | Testpilot
Skrivet av anon_326725:

Glad för er skull helt klart. Bara snackade från egen ståndpunkt Jag tyckte storyn i SWTOR var riktigt trevlig.
Hela grejen med att välja onda eller goda alternativ när man körde med polare var riktigt ball. Till slut var man en sån ultra-ond sith med svarta vener som pumpade i huvet Good times!

Intressant illusion helt klart. Synd att det inte spelade så stor roll eller gjorde någon större skillnad i det stora hela.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Star Destroyern på bilden skall tydligen vara en "Venator"-klass Star Destroyer som användes under senare delen av klon-krigen. Vad detta nu har för betydelse har jag ingen aning om, men det är väl kul med lite extra nörderi. ;p Jag antar vi kommer få se kloner?

https://starwars.fandom.com/wiki/Venator-class_Star_Destroyer...


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Äntligen ett single player Star Wars game!!! <3

Medlem
Skrivet av kaealy:

Fattar inte hypen, har folk lärt sig absolut ingenting från Anthem?

Det är ju inte samma studio, BioWare hade 7 år på sig att skapa Anthem och de misslyckades någon brutalt med detta, och det är inte EA's fel, utan jag lägger 99% av skulden på BioWare.

Respawn har ju lyckats bra hittills med sina två Titanfall, Titanfalls 2 misslyckande är EA's fel då de lanserade detta mellan två andra stora FPS-släpp, det är inte Respawns fel att det gick åt skogen.

Jag är försiktigt optimistisk för Fallen Order.

Moderator | Testpilot
Skrivet av DeFeCT:

Det är ju inte samma studio, BioWare hade 7 år på sig att skapa Anthem och de misslyckades någon brutalt med detta, och det är inte EA's fel, utan jag lägger 99% av skulden på BioWare.

Respawn har ju lyckats bra hittills med sina två Titanfall, Titanfalls 2 misslyckande är EA's fel då de lanserade detta mellan två andra stora FPS-släpp, det är inte Respawns fel att det gick åt skogen.

Jag är försiktigt optimistisk för Fallen Order.

Om du hängt med i nyheterna på senaste så kommer det ju fram att Bioware, som mång andra EA studios, blivit tvingade att använda en kass motor som är svår att använda. Det beslutet ligger helt hos EA och är inte Bioware's fel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av uberpwnage2.0:

Om du hängt med i nyheterna på senaste så kommer det ju fram att Bioware, som mång andra EA studios, blivit tvingade att använda en kass motor som är svår att använda. Det beslutet ligger helt hos EA och är inte Bioware's fel.

Tror att Frostbite bara var en del av problemet, de verkar helt ha saknat styrsel på projektet, således har båda ”rätt”.


signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Tror att Frostbite bara var en del av problemet, de verkar helt ha saknat styrsel på projektet, således har båda ”rätt”.

Helt klart. Ville inte få det låta som att Bioware står helt fira och inte har gjort något fel alls, dåligt formulerat av mig. Mer bara att det inte är 99% deras fel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Frilansare

Lite spänd nu! Skön känsla ändå, om man accepterar att man kan bli besviken. Gillar uppladdningen.

Frilansare
Medlem

Och där dog streamen


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Medlem
Skrivet av Managor:

Och där dog streamen

Japp, tvärstopp.

Avstängd

Fattar inte varför dom inte använder youtube i stället för skräp-twitch.


signatur

PS5 och inget annat.

Frilansare

Haha bra start!

Skägg.
10 Chambers

Inte bara för FZ som tekniken strular ibland


signatur
Medlem

Mört det vart.

Medlem

Tuben uppe som tur är


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skriv svar