Cryofall handlar om att överleva på en alienplanet, med 199 likasinnade

Robot
Cryofall handlar om att överleva på en alienplanet, med 199 likasinnade
Medlem

Det är det första survival spelet sedan... förra veckan?

eld
Medlem
Skrivet av OddGreen:

Det är det första survival spelet sedan... förra veckan?

Avstängd

Om det varit 100% SP så kanske... MP är döden.

Medlem

Älskar Daedalic men detta ser riktigt dåligt ut. Allt från trailern till själva spelbeskrivningen.

Inaktiv

Är marknaden för sånadär pixelgrafik-spel verkligen så hungrig? Tycker det kräks ut såna lir på löpande band nuförtiden...

Inaktiv

Var gode nära att stänga av när jag hörde ”snacket” i början men ville ändå ge det en chans så kollade till en-minuts-strecket innan jag stängde av. Kan nog vara kul för en del men jag kände att jag sett och gjort det där för många gånger nu. Trailern kunde inte vara mera generisk heller typ ”gather, craft, explore” som varje building/survivalspel. Men hoppas nån får glädje av det

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Är marknaden för sånadär pixelgrafik-spel verkligen så hungrig? Tycker det kräks ut såna lir på löpande band nuförtiden...

Är ju inte direkt pixelgrafik, men jag vet vad du menar.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Är marknaden för sånadär pixelgrafik-spel verkligen så hungrig? Tycker det kräks ut såna lir på löpande band nuförtiden...

Är marknaden för sånadär 3D-grafik-spel verkligen så hungrig? Tycker det kräks ut såna lir på löpande band nu för tiden...

Inaktiv
Skrivet av Eight08:

Är marknaden för sånadär 3D-grafik-spel verkligen så hungrig? Tycker det kräks ut såna lir på löpande band nu för tiden...

Medlem

Man får väl hoppas de kommer att köra coop-servrar utan pvp också. Mer coop till folket! ...och 100% moms!

Avstängd
Skrivet av anon_326725:

Är marknaden för sånadär pixelgrafik-spel verkligen så hungrig? Tycker det kräks ut såna lir på löpande band nuförtiden...

var ser du pixlig grafik?

tror ärligt talat det skulle fungerat bättre med pixel art, ser otroligt generiskt ut och inte på något bra sätt, pixel art ser iaf alltid charmigt ut även om det kan bli generiskt det med.

Inaktiv
Skrivet av Harmond:

var ser du pixlig grafik?

tror ärligt talat det skulle fungerat bättre med pixel art, ser otroligt generiskt ut och inte på något bra sätt, pixel art ser iaf alltid charmigt ut även om det kan bli generiskt det med.

Såg ut så på mobilen. Kollade på datorn nu och såg att det inte var pixel. Såg ändå förjävligt ut och hade samma stuk som stardew och alla såna kloner. Meh..

Medlem

Vad vi behöver är fler bra coop spel och jag välkomnar alla försök till att skapa såna.


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Vi köpte det idag. Vi är bara 2 så om någon vill hänga på så hojta till.
vi är 2st gubbar 30+

International
Man of Mystery
Skrivet av ulrik.borg:

Man får väl hoppas de kommer att köra coop-servrar utan pvp också. Mer coop till folket! ...och 100% moms!

Ja, jag var intresserad tills de kom till delen att anfalla andra spelares baser och såg bara ännu ett Rust, Ark, etc.. rasande trött på såna spel.

jag tror dessutom du menar 100% mums.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

1
Skriv svar