Här ser du premiären av Star Wars Jedi: Fallen Order

Robot
Medlem

Ok. Så imorgon.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Ah, I morgon alltså. Trodde det var nu. Får lägga om såret igen.


signatur

Niet.

Medlem

Jasså imorrn först


signatur

Meep!

Medlem

Vore kul om ni kunde streama en live reaction till eventet

Medlem

Star Wars kortspel?

Medlem

Fattar inte hypen, har folk lärt sig absolut ingenting från Anthem?

Medlem

Är taggad


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av kaealy:

Fattar inte hypen, har folk lärt sig absolut ingenting från Anthem?

Spelet utvecklas av Respawn, som har väldigt gott rykte. Hypen kommer alltså från Titanfall &Titanfall 2.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

@Puscifer: Och EA äger Respawn Entertainment och med tanke på hur fula de var med att bestämma att Titanfall 2 skulle släppas en vecka efter BF1 och i princip samtidigt som ett Call of Duty spel för att minska deras egna vinst.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Spelet utvecklas av Respawn, som har väldigt gott rykte. Hypen kommer alltså från Titanfall &Titanfall 2.

Som ägs av EA och det är EAs fel att det inte existerar något Titanfall 3 utan det blev Apex istället. Och det är bara Titanfall 2 som ens visar på att de är något kompetenta på att göra ett singel player spel, så förstår fortfarande inte hypen.

Inaktiv

Tror ni det kommet något BR-mode på typ death star? Istället för blå zon/firestorm så kommer ett forcefield som krymper hela tiden. Sen kan man plocka upp lightsabers istället för stekpannor. Hyyypee!!!

Medlem
Skrivet av Maddox:

@Puscifer: Och EA äger Respawn Entertainment och med tanke på hur fula de var med att bestämma att Titanfall 2 skulle släppas en vecka efter BF1 och i princip samtidigt som ett Call of Duty spel för att minska deras egna vinst.

"My understanding is that Respawn wanted that late October/early November slot to go up against Call of Duty.

Battlefield 1, on the other hand, wasn't supposed to come out in the same month. I believe it was originally planned for earlier but had to be delayed, and by then it was too late for Titanall to move."
https://www.resetera.com/threads/schreier-others-regarding-ti...


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Det kommer bli unreal.

Medlem

"So happy to be working on a single player story focused game again, no multiplayer and no MTX for #JediFallenOrder"

Blair Brown - Producer @Respawn on @StarWars Jedi Fallen Order

https://twitter.com/BlairBroon/status/1116830762899128320


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Frilansare

@Fezk:
Kul och bra. Och lite kaxigt när man äga av EA.

Medlem

Haha, ja modigt att bygga hype genom att klanka ner på sin egna förläggare.
Håll tummarna gott folk!

Medlem

Nu får vi hoppas det blir bra och säljer utav bara fan så att EA ser att single player spel också säljer.
Sen tror jag den lilla hype som finns kommer ifrån att det är Star Wars.

Medlem

Håller tummarna för ett av mina favorituniversum får ett bra spel nu!

Fragtjuv

Blir spännande det här. Teaser-trailern för Episode 9 lär ju knappat göra någon besviken så jag tror det blir succé här också.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av kaealy:

Som ägs av EA och det är EAs fel att det inte existerar något Titanfall 3 utan det blev Apex istället. Och det är bara Titanfall 2 som ens visar på att de är något kompetenta på att göra ett singel player spel, så förstår fortfarande inte hypen.

Håller helt med. Det kommer förmodligen visas en väldigt uppstyltad trailer som inte säger något om riktig gameplay. Glöm aldrig Anthems E3 trailer. Det kommer förmodligen även vara ett Game as a service spel eftersom det är EAs pekpinne till alla sina studios just nu utan undantag.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Som ägs av EA och det är EAs fel att det inte existerar något Titanfall 3 utan det blev Apex istället. Och det är bara Titanfall 2 som ens visar på att de är något kompetenta på att göra ett singel player spel, så förstår fortfarande inte hypen.

Det är väl inget fel på Apex Legends? Majoriteten verkar gilla spelet, och affärsmodellen verkar gynnsam för både företaget och konsumenterna. Jag hade också gärna sett ett Titanfall 3, men gillar Apex Legends också.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Det är väl inget fel på Apex Legends? Majoriteten verkar gilla spelet, och affärsmodellen verkar gynnsam för både företaget och konsumenterna. Jag hade också gärna sett ett Titanfall 3, men gillar Apex Legends också.

Källa på vilken majoritet du syftar på?

Medlem
Skrivet av joelthor100:

Blir spännande det här. Teaser-trailern för Episode 9 lär ju knappat göra någon besviken så jag tror det blir succé här också.

Trailern till filmen var medelmåttig, tråkig. Så lite besviken blev man allt, men hade inga större förhoppningar heller.

Så jag hoppas på något bättre från Jedi: Fallen Order. Jag gissar på att gameplay och det grafiska kommer vara positivt, men story och karaktärer är jag mer orolig över.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skrivet av 73mpl4R:

Håller tummarna för ett av mina favorituniversum får ett bra spel nu!

Hear, hear!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Releasehästryttare
Inaktiv

Förbokar det direkt om det verkar fett och man får tillgång till beta osv

Edit: läste lite och verkar som det kommer vara single player bara? Typ helt ointressant då tyvärr :/

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Hear, hear!

Det måste vara en ny karaktär som skapats för spelet, eller finns det några böcker under denna period som har en "dold" jedi i sig?

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Källa på vilken majoritet du syftar på?

Tänker bara att Apex Legends inte kan vara helt illa med tanke på sina 50.000.000 spelare, eller 2.000.000 samtida spelare.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Ambassadör
Xbox

Ett tips för de som har Xbox är att titta på streamen via Mixer. Är man inloggad med sitt MS-konto så får man KOTOR gratis!

https://twitter.com/WatchMixer/status/1116793208707510272


signatur

Jump in.

Skriv svar