Titeln på Star Wars IX avslöjad

Skägg.
10 Chambers
Titeln på Star Wars IX avslöjad

The Force Awakens
The Last Jedi
The Rise of Skywalker

Jag vet att det är sista rullen i Skywalker-sagan men känns ändå lite mesigt.


signatur
Ambassadör
League of Legends

@Carl Johansson-Sundelius: Trailer

Medlem

Det rullar inte av tungan lika lätt som Force Awakens och Last Jedi. Personligen gillar jag den inte och därför får filmen ett lågt betyg.

Medlem

The Skywalker Rises

Oj, vilken otippad dålig titel (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Titeln är ganska meh.

Trailern var även den meh. Dels för att min hype för Star Wars dog efter Last Jedi, men så var det också en ganska tråkig teaser. Jag vet inte hur dom ska lyckas få Star Wars bra igen efter megafiaskot med The Last Jedi, jag tror inte det går. En sak är säker, denna kan inte bli sämre.... eller?

Skrattet från Kejsaren var coolt och kul att se Billy Dee Williams igen.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skrivet av Bennii:

Det rullar inte av tungan lika lätt som Force Awakens och Last Jedi. Personligen gillar jag den inte och därför får filmen ett lågt betyg.

Haha, den får 1 halt Bumbibjörn av 10.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ian McDiarmid på scen är alltid trevligt haha. Detta är precis efter dom visat trailern första gången:

Vi får väl se om han kan lyfta filmen till skyarna.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Det enda jag inte har lyckats förträngt av Last Jedi är den otroligt dåliga, om inte den sämsta, koreograferade slutstriden i Snokes lya. Hela filmen är ett stort clusterfuck, känns som den är motsvarigheten till filmvärldens Anthem.

Titeln var förövrigt nästan så generisk som den kunde bli, actionrullar från 90 eller 80-tal har nästan bättre undertitlar.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av BlueTeam:

The Skywalker Rises

Bara den rockaden hjälpte!


signatur
Medlem

Kanske de borde börja sätta svenska titlar igen. Stjärnornas krig - Skywalkers uppståndelse.

Fick mig att tänka på när Svenska PCG översätte The Phantom Menace med Fantom-majonnäsen.

Medlem

Nytt alternativt slut på teaser-trailern:

https://streamable.com/7dt0a


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Medlem

När någon kommer och vill informera om Disneys Star Wars...

Medlem

Istället för en ny tråd länkar jag det här istället

Lite läckta videos från live-action serien The Mandalorian av inte den bästa kvalitén, åtminstone inte på trailern, men man ser iallafall hyfsat.

Lite ur serien och skapandet

Trailer vid 0:30

Borttagen ser det ut som

Finns att ses här - https://www.reddit.com/r/StarWarsLeaks/comments/bd4xee/the_ma...

5 minuters klipp från serien, detta ser mer intressant ut än EP IX hittills iallafall.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Star Wars Episode 9: Tjejen som blev en Jedi


signatur

Burn in the light.

1
Skriv svar