Troy Baker återvänder inte som Rhys i Borderlands 3 – men varför?

Robot
Troy Baker återvänder inte som Rhys i Borderlands 3 – men varför?

Blev inte tillfrågad, enligt Baker. Tackade nej, säger Randy Pitchford.

#borderlands-3, #randy-pitchford, #troy-baker


Medlem

En till gång Pitchford lägger skulden på någon annan
"it was the audio dude this time, not me "
Vill höra ett uttalande från den snubben också, om det verkligen är att han inte tycker om Troy.

För varför skulle en voice actor säga "nej" och sen påstå att han inte ha blivit frågad?

Känns fishy


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

En till gång Pitchford lägger skulden på någon annan
"it was the audio dude this time, not me "
Vill höra ett uttalande från den snubben också, om det verkligen är att han inte tycker om Troy.

För varför skulle en voice actor säga "nej" och sen påstå att han inte ha blivit frågad?

Känns fishy

Killen är en patologisk lögnare med starka narcissistiska drag, bara som att han spenderade typ 20-40 min på sitt egna trolleri och annat tjafs vid Borderlands 3 unveilen. Fattar inte att någon tar honom seriöst och vill ha med honom att göra sedan han "trollade" bort pengar från Sega till egna projekt inom studion.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Killen är en patologisk lögnare med starka narcissistiska drag, bara som att han spenderade typ 20-40 min på sitt egna trolleri och annat tjafs vid Borderlands 3 unveilen. Fattar inte att någon tar honom seriöst och vill ha med honom att göra sedan han "trollade" bort pengar från Sega till egna projekt inom studion.

Så jävla +1, synd att jag är helt såld på Borderlands, annars hade den människan inte fått en krona av mig.

Inaktiv

Gissar på liten roll?

Medlem
Skrivet av anon_326400:

Gissar på liten roll?

Om det nu handlar om en mindre roll så är det mindre resor och problem.
Kanske bara en eller två besök till studion för att läsa manuset.

Tar inte så lång tid


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

En till gång Pitchford lägger skulden på någon annan
"it was the audio dude this time, not me "
Vill höra ett uttalande från den snubben också, om det verkligen är att han inte tycker om Troy.

För varför skulle en voice actor säga "nej" och sen påstå att han inte ha blivit frågad?

Känns fishy

Ogillat honom från första intervjun jag såg med han, hal jävel.

Medlem

Randy "inkapabel till att ta ansvar" slår till igen.

Releasehästryttare

Spontant så känns det att Borderlands 3 har varit under utveckling så länge att de kan ha varit flera år sen de frågade han och med tanke på att varken gearbox eller troy visar upp tweetet så håller jag nog på gearbox version av storyn tills vi får bevis på annat.

Inaktiv
Skrivet av Godofcheese:

Om det nu handlar om en mindre roll så är det mindre resor och problem.
Kanske bara en eller två besök till studion för att läsa manuset.

Tar inte så lång tid

Syftade mer på varför det "inte kommer märkas" än eventuell arbetsbörda för honom.

Medlem

Så karaktären är död eller har blivit en robot


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Det händer säkert något i BL3 som gör att det inte spelar någon roll gissar jag, men kan någon tro på vad Randy Pitchford säger numera.

Sällan ser jag någon hamna i så många situationer där man direkt skyller på någon annan.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av laban005:

Så jävla +1, synd att jag är helt såld på Borderlands, annars hade den människan inte fått en krona av mig.

Synd att man inte kan välja var man vill att sina pengar går när man köper ett spel. Hade gett 100% till teamet som har jobbat med spelet och inget till Pitchford och styrelse m.m.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Synd att man inte kan välja var man vill att sina pengar går när man köper ett spel. Hade gett 100% till teamet som har jobbat med spelet och inget till Pitchford och styrelse m.m.

Verkligen. Har nog aldrig känt mig så lurad som när jag förbokade Aliens: Colonial Marines med season pass. Köpte Pitchfords skitsnack med hull och hår. Pinsamt men det var läropengar.

Medlem
Skrivet av Brona:

Verkligen. Har nog aldrig känt mig så lurad som när jag förbokade Aliens: Colonial Marines med season pass. Köpte Pitchfords skitsnack med hull och hår. Pinsamt men det var läropengar.

Det fiaskot får aldrig glömmas och borde belysas varje gång Randy har med något att göra.

Det var 100% LÖGNER han spottade ur sig, det var inte som liknande situationer där de "tekniskt sett inte ljög".

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Synd att man inte kan välja var man vill att sina pengar går när man köper ett spel. Hade gett 100% till teamet som har jobbat med spelet och inget till Pitchford och styrelse m.m.

Verkligen!

Medlem
Skrivet av Brona:

Verkligen. Har nog aldrig känt mig så lurad som när jag förbokade Aliens: Colonial Marines med season pass. Köpte Pitchfords skitsnack med hull och hår. Pinsamt men det var läropengar.

Råkade också ut för det, så jävla utstuderat, gör mig fortfarande förbannad. Baker är säkert för dyr, de pengarna kan läggas på nåt "viktigare".

Medlem

Kan bekräfta att Rhys inte är stum i BL3

1
Skriv svar